Voldemort?

185 4 7
                                    

Sizin için teog olsa da bölüm yayınlıyorum. BÖLÜMLER BİRAZ SEYREK GELEBİLİR.

Önceki Bölümde;

Koltuğun üzerine yatırdıktan sonra dudaklarına dokunarak çıktı. Hermione ise o sırada Bellatrix'in yanındaki odaya gittiğinde çoktan Sirius'un odaya yerleştiğini gördü. Hafif gülümseyen Hermione önüne bakmadan

- Ah şu aşk .

Deyince Snape'in sorgulayan bakışlarıyla karşılaştı
-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||

Severus Snape Granger'in düştüğü duruma dudak kıvırdı. Ne de olsa Hermione'yi bir daha böyle yakalayamazdı. Ama hemen Snape kimliğine bürünerek alaycı konuşmasına giriş yaptı.

- Ne o Bayan Granger. Bay Weasley'i düşünmekten önünüze bile bakamıyorsunuz.

-Ben Ron'u düşünmüyordum.

- Ah o zaman daha kötü dikkat edin de Bella duymasın. Yoksa bir Bellatrix vakasıyla daha karşılaşabiliriz.

-Neden bahsediyorsunuz.

-Sirius'u düşünüyorsunuz.

- Ah ne hayır. Ben Sirius'u düşünmüyorum. Ben şeyi Seni düşünüyordum Ahmak şey. Harry'i düşünüyordum.

- Ah tabi başka kimi düşünebilirsiniz ki. Bay Potter'dan başka.

Hermione bu tartışmanın büyüyeceğini anlayınca gözlerini kaydırdı. Ve kendisine bir oda bulmak için Severus'un yanından ayrılmak üzere bir hamle yaptı. Severus ise onu kolundan sertçe tutarak geri çekti.

-Hiç bir yere gitmiyorsunuz Bayan Granger. Doğruca bu odaya girip Bellatrix'e yardım ediyorsunuz sonra ikiniz beraber aşağı iniyorsunuz. Anlaşıldı mı?

-Siz bana emir veremezsiniz. Ben istediğim yere giderim. Ama evet Bellatrix'in yanına gidiyordum bende.

Severus tek kaşını kaldırdı. Ve Hermione Bellatrix'in odasına girene kadar onu izledi.

Hermione aptal adam her şeye karışabileceğini sanıyor dedikten sonra Bellatrix'in inlemesiyle koşarak yanına gitti.
Zavallı kadın diye söylendi. Ama bir sorun vardı. Yarası dahada derinleşmiş üstelik elbisesinde kan ve yırtıklar vardı. Hermione Bellatrix'in yüzünü kendine doğru çevirdiğinde çığlık attı. Yanına ilk gelen Severus oldu. Hermione'nin yanında biten Severus Bellatrix'i görünce belkide hayatında ilk defa bir korku hissetti. Bellatrix'in elbisesinin bazı yerleri yırtık ve kanlıydı. Üstelik ağızındanda kan akıyordu. Severus ve Hermione oldukları yerde çakılıp kalmışlardı. Hermione bütün dengesini kaybetmiş dizlerinin üzerine düşmüştü. Severus olanları fark ettiğinde hemen ağlayan kızın üzerine eğildi.

-Hermione sakin olmalısın. Geçti. Bellatrix'in bir şeyi yok. Sakin ol. Bebek gibi ağlamayı kes.

Severus bu kızı susturmanın başka bir yolu olmadığını anlayınca onu kendisine doğru çekerek sarıldı. (ÖPÜŞTÜRECEĞİMİ SANDINIZ DİMi) .
YAZAR DELİRDİ.

O sırada içeri Sirius ve diğerleri girdi. Hermione kendini biraz toplamış olsada hâla ağlıyordu. Sirius Bellatrix'in o hâlini görünce gözlerindeki şok ifadesini herkes görebilirdi. Sirius Bellatrix'i kucağına alıp doğruca alt kattaki küçük klaniğe götürdü. İksirler Snape'in uzmanlık alanıydı. Ama Sirius Şifalar ve İyileştirici alanında baya iyiydi. Sırf Bella'sı için o dersi gerçekten istiyerek dinlerdi. Çünkü Bella'ya annesi ölüm yiyen olması için ısrar ediyordu.Üstelik vücudunda hasara yol açacak lanetler yapıyordu annesi.

Büyülü Aşk  #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin