Bellatrix Lestrange'in Oyunu

256 7 13
                                    

🎈🎈🎈🎉🎉İYİ BAYRAMLARR 🎉🎉🎈🎈🎈
🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐
Bu arada yeni kitap yazıyorum. Bellatrix ile ilgili yine Snamione olacak. Ama adı şu Voldemort'un Esiri yada Bellatrix Lestrange'nin Gizli Yaşamı.

📼📼📼📼📼📼🎃🎃🎃🎃🎃🎃📼📼📼📼📼📼📼

Meleğinin ağızından ismini duymak ona çok iyi gelmişti. Derhâl meleğinin yanına gitti ve

-Buradayım Meleğim. Buradayım beyazım. Aşkım. Safım. Buradayım.

Hermione bu sözler üzerine Severus'un gögüsüne sokulmuştu. Kendisini ferahlatan nane kokusu kızın ciğerlerini doldurmuştu. Aynı şekilde Hermione'nin kokusuda Severus'un ciğerlerini doldurmuştu. Bu iki aşık birbirlerine kavuşmuş uyurken kaderin oyunları daha bitmemişti.

📼📼📼📼📼📼📼🎃🎃🎃🎃📼📼📼📼📼📼📼📼

Onlar rahat rahat uyurken dışarıda bir yerlerde Bellatrix Lestrange haince planlar yapıyordu. Bir intikam alması gerekiyordu. Lordu ölmeden önce bunu istemişti. Lordu savaştayken saklammasını ve Severus'tan intikamını almasını istemişti. Yapacaktı. Alacaktı intikamını. O Bulanığı haketmiyordu. Kendisinin olacaktı. Ne buluyordu bu bulanıklarda. Bunları düşünürken neredeyse ökseotunu fazla ekleyecekti. E sonuçta önemli bir iksir yapıyo---

-Neredeyim ben? Ne yapıyorum. Nasıl buraya geldim.
Yoksa bunamaya mı başlıyordu. Sonra bir ses duyuldu.

-............
Bellatrix hatırlamıştı. İksir yapıyordu. Çok özlü iksiri tamamladıktan sonra kazandan diğer iksiri de alıp yola çıktı. Çok güzel bir kadının kılığına giren Bellatrix doğruca Hogwarts'a cisimlendi.

🎍🎍🎍🎍🎍🎍🎍🎑🎑🎑🎑🎍🎍🎍🎍🎍🎍🎍🎍

Hermione Granger yaralarının etkisiyle erkenden uyanmıştı. Sevdiği aşık olduğu insanı izlemek ne güzeldi. Sonra sinsice Severus'un kolunun altından çıkarak ayağa kalktı. Severus'un odası çok kasvetliydi. Odayı dolaşmak için kıvranıyordu. Sonunda merakına yenilerek iksirlerin olduğu yere doğru yürüdü. Çeşit çeşit iksirler ve şifalı otlar vardı. Hermione iksirlere bakarken dikkatini çeken iksire bakmadan edemedi. Animagus olmak için içilen iksir. Hermione kaçamak bir bakışla Severus'a baktı. Ve tek dikişte iksiri hemen bitirdi. İksiri bitirmesiyle Severus'un yataktan sıçraması bir oldu. Severus bir anda Hermione'nin yanına geldi. Hemen iksiri elinden alıp baktı. Ve her zaman ki Severus olup.

-SEN NE DİYE BENİM İKSİRLERİMDEN BİRİNİ İÇERSİN. ÜSTELİK EN TEHLİKELİ OLANI.

Hermione anlamamıştı. Sadece animagus iksirini içmişti. Ve canı fındık çekmişti. Birazda dişleri uzamıştı. Severus geride kalan son damlayı içmişti. Severus'un da tırnakları uzuyordu. Hermione'nin boyu kısalıyordu. Severus'unda. İkiside çok acı çekiyordu. İkisininde derileri parçalanıyordu.En sonunda Hermione sincapa, Severus'ta asil bir boz kurda dönüşmüştü. Severus açık pencereden fırlayarak yasak ormana doğru koştu. Hermione ise peşinden fırlayarak bir sincap hızıyla Severus'un yanına gitti. Severus bir kurt olmanın avantajıyla derinlere gitmişti bile. Ama unutuğu bir şey vardı Hermione bir sincaptı ve sincaplar kurtlar kadar iyi koşabiliyordu. Sincap ani bir atakla kurdun önünde fren yaptı. Kurt bu ani atak yüzünden sincapın üzerine düştü. İkiside tekrar insana dönüşmüştü. Severus ilk defa güçsüzlükten bayılmıştı. Hermione ise üstündeki ağırlıktan kalkamıyordu. O sırada  yanlarına simsiyah ama bir o kadarda asil bir kurt geldi. Hermione bağırarak yardım et lütfen. Diye bağırdı. Siyah kurt insana dönüşmüştü. Siyah bir pelerini olan bir kadına dönüşmüştü. Hermione karanlıktan hiç bir şey göremiyordu. Tek gördüğü kadının Severus'a bir iksir içirdiğiydi. Sonra kadın kaybolmuştu.

Büyülü Aşk  #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin