...Severus...

219 8 0
                                    


-Sen temizsin Hermione. Sen safsın. Sen benim olamayacak kadar masumsun. Seni benim olamayacağın için sevdim. İlk geldiğinde bile herkesten farklıydın. İlk kez seni seçmen şapka başına takılırken görmüştüm. Senin Slytherin olmanı istemiştim. Benim grubumda olmanı. Ama olmaman daha iyi oldu. Seni üzerlerdi. Seninle dalga geçerlerdi. Çünkü sen sen bir........ Muggle doğumlusun. Bana bu soruyu ilk Lily sormuştu. Muggle doğumlu olmak bir şey değiştiriyormu diye. Hayır cevabını vermiştim. Yalan söylemiştim. O bir..........Ama sen farklıydın. Cesurdun tam bir Gryffindor gibi, kurnaz ve hırslıydın tam bir Slytherin gibi, yardım severdin Hufflepoof (yanlış yazmış olabilirim) gibi ve çok zekiydin tam bir Rawenclaw gibi. Ama sen bana aittin. Sen o küçük kız değilsin. Ama sen bunu asla bilemezsin. Sana zarar veririm. Seni kaybetmeye dayanamam. Senin bunları bilememen ne acı.

O sırada Hermione uyanmıştı. Ve gözlerine bakılırsa belli ki bu söylenenleri duymuştu. Snape sinirle kalkarken asasını Hermione'ye doğrulttu. Ve

-Özür dilerim benim küçük meleğim. Ama bunu yapmak zorundayım.

Tam ağazından unutturma büyüsünün sözleri çıkacakken Hermione haykırdı.

-Expeliarmus.

Snape'in asası yere düşmüştü. Snape asasını tam alacakken Hermione asayı Acio büyüsüyle çağırıp Snape'e doğrulttu. Ve

-Ben ben özür dilerim. Ama bu daha iyi olacak.
Ardından ekledi. Obliviate.

Snape'in hafızasını değiştirdi. Her ne kadar zor olsada. Onunla bir muggle evine yerleşmiş. Bir büyücü karı kocaymış gibi hafızasına yerleştirdi.
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

Ve Severus kabusundan uyandı. Hermione'ye sözlerini söylemiş ve yorgunluktan bayılmıştı. Ah ne rüya. Hermione aslında bu söylenenleri duysa da sesini çıkarmamıştı. Severus meleğinin başını öptükten sonra düşünselinde daldı. Anılarını izlemek onu daha iyi yapacaktı.

Ilık bir bahar günüydü.Lily Evans yine huzurlu bahçesine gelmişti.Çalılıkların arasında bir gölge farketti.Sonra ise umursamadan elindeki mektubu okumaya devam etti.Mektupta Hogwarts adlı bir büyücülük okulundan söz ediliyordu.Lily'e bu mektup haftalar önce gelmişti.Ama Lily her okuyuşunda daha da mutlu olduğu için sürekli okuyordu.Sonra Petunya'nın o cırtlak sesini duydu.
Petunya:
-Ucube,sen bir ucubesin Lily.O mektup hiç bir şeyi değiştirmez Lily.Orası deliler okulu.diye bağırarak Lily'nin yanına geldi.
Lily:
-Ama sende oraya gelmek istiyorsun.Profesöre yalvarmamı istedin.Ama o nazikçe bunun olmayacağını söyledi.Sen ise kinledin.Petunya
Petunya:
-Yalvarsan ne olurdu ucube.Sen bir ucubesin.O okulda ucubelerin yeri.Tıpkı Snape'lerin oğlu Severus gibi.
O sırada çalıların arasındaki ses ortaya çıktı.Bu Severus Snape den başkası değildi.
Snape:
-Sen kime ucube diyorsun.Asıl ucube sensin.O okula ancak özel insanlar gidebilir.Senin gibi mugglelar Hogwarts'ı rüyalarında bile göremezler.Bu yüzden onu rahat bıraksan iyi edersin.Petunya sinirle eve doğru koştu.Lily de merakla sen kimsin. dedi?
Snape:
-Bende mektubu aldım.Onun dedikleri zırvalama.O sıradan biri sen ise özelsin.Yakında Hogwarts'a gideceğiz.Orası gelmiş geçmiş en iyi okuldur.
+Bana orası hakkında bir şeyler ankara bilirmisin Severus?
-Bana "Sev" diyebilirsin.Sadece sen.Orası 4 kurucu tarafından kurulmuş.Godric Gryffindor,Helga Hufflepuf,Rowena Rowenclaw ve son olarak Salazar Slytherin.Seçmen şapka sayesinde öğrenciler binalara yerleştirilir.Ben Slytherin istiyorum.Bence kesin sende Slytherin'e seçilmelisin.Okul dışında büyü yapmak yasak.Ağır suçlar işleyen büyücüler Azkaban hapishanesine kapatılır.Ruh emicilerle korunur.
+Peki "Sev" muggle ne demek ?
-Büyücü olmayan demek.
+"Sev" ... beni Azkabana yollarlarmı?
-Hayır sen çok şeysin..... Güzelsin.

Severus bu son kelimenin verdiği öfkeyle anıdan hemen çıktı. Ne kadar da aptaldı. Lily'e nasıl aşık olmuştu. Hermione dururken neden Lily'i sevsinki. Hermione Severus'un bu hâlini görünce ona acımış ve ismini sayıklamıştı.

Severus.... Severus..... Severus

Meleğinin ağızından ismini duymak ona çok iyi gelmişti. Derhâl meleğinin yanına gitti ve

-Buradayım Meleğim. Buradayım beyazım. Aşkım. Safım. Buradayım.

Hermione bu sözler üzerine Severus'un gögüsüne sokulmuştu. Kendisini ferahlatan nane kokusu kızın ciğerlerini doldurmuştu. Aynı şekilde Hermione'nin kokusuda Severus'un ciğerlerini doldurmuştu. Bu iki aşık birbirlerine kavuşmuş uyurken kaderin oyunları daha bitmemişti.

Büyülü Aşk  #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin