❤ Bu kalp beni hiç yanlız bırakmayan size 😘😘😘
Hepinizi çook seviyorum..
İyki varsınız Ssnapedelisi lizzington1 SebnemSD SeverusunAsigi
💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜
O sırada içeri Sirius ve diğerleri girdi. Hermione kendini biraz toplamış olsada hâla ağlıyordu. Sirius Bellatrix'in o hâlini görünce gözlerindeki şok ifadesini herkes görebilirdi. Sirius Bellatrix'i kucağına alıp doğruca alt kattaki küçük klaniğe götürdü. İksirler Snape'in uzmanlık alanıydı. Ama Sirius Şifalar ve İyileştirici alanında baya iyiydi. Sırf Bella'sı için o dersi gerçekten istiyerek dinlerdi. Çünkü Bella'ya
annesi ölüm yiyen olması için ısrar ediyordu.Üstelik vücudunda hasara yol açacak lanetler yapıyordu annesi
💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚Sirius bu yüzden ilk defa bir dersi iyice dinlemiş ve bunun için iyice çalışmıştı. Bellatrix Sirius'tan nefret etmesine rağmen sabah komidinin üzerinde bulduğu iksirleri gönül rahatlıyla içiyordu.
Sirius anılara dalarken Bellatrix'in yarası tekrar kanamaya başlamıştı. Sirius daha fazla beklemeden iyileştirici büyüleri fısıldamaya başladı.
Büyüleri bitirdiğinde Bella'nın hemen yanında duran kağıdı gördü.
Merakla kağıdı açıp okumaya başladı. Kağıdı okumayı bitirdiğinde gözlerindeki öfkeyi en aptal insan bile fark edebilirdi. Sirius belkide hayatında ilk defa bu kadar öfkelenmişti.Sirius
Umarım hediyemi beğenmişsindir. Geri dönüşünün şerefine sana en sevdiğin kişinin kanını sunuyorum. En sadık ölüm yiyenim olsa da sonuçta o benim hizmetkarım olmaya mahkum. Er yada geç onu senden alacağım. Ona daha önce yaptığım gibi işkence edeceğim ki bir daha asla bana ihanet etmesin. O benim kölem. Ben ne istersem onu yapardı. Ta ki aptal Snape onu benden alana kadar. Ona çok sahip oldum. Öyle yada Böyle..............
L.VHemen aşağı indi ve Severus'a nottan bahsetti. Aynı olay Severus'tada oldu. İki adam sinirden resmen kızarmışlardı. O sırada Draco yanlarına geldi. Sirius olayı Draco'yada anlattıktan sonra eve telaş hakimdi. Nasıl olurdu da buca zaman sonra dirilirdi. Oysa Tom ölmüştü hemde gözlerinin önünde. Draco buna mantıklı bir çözüm bulmaya çalışıyordu. Ama kızıl saçlar gözünün önünden gitmiyordu. O sırada merdivenlerden o an hiç beklemedikleri biri iniyordu. Bellatrix Black.
Bellatrix Black Sirius'un iyileştirici büyüleri sayesinde çok çabuk iyileşmiş eski gücüne biraz kavuşmuştu. Ama hâla kaburgası tam iyileşmediğinden yürümesinde ve hareket etmesinde sorun vardı. Bu ancak İSKE-TOR ile geçen bir durumdu. Ve orada bunu yapmayı bilen tek kişi Snape'ti.
Bellatrix zorlukla 3 yakışıklının yanın gelerek gülümsemeye çalıştı. Her ne kadar canı acısada o Bellatrix Black'ti. Her zaman taş kalpli ve acımasız olmak zorundaydı. Ama kendisini ilk defa neredeyse ilk defa serbest bırakmıştı.
Sirius ise sinirini çıkaracak birini arıyordu ki buldu: Bellatrix.
En iyisi Bella'ya sormaktı. En azından biraz rahatlardı belki.-Bellatrix sana bunu kim yaptı?
-Neyi Black?
-Bellatrix bana aptalı oynamak için yanlış bir zaman seçtin. Soruma cevap ver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Aşk #Wattsy2017
General FictionHer şey bir büyü ile başladı. Druella Black eşi Cygnus Black ile kendi hırslarını kurbanı olması için bir kız yaptılar. Bu kızda sevgi olmayacaktı. Bu kızda acıma duygusu olmayacaktı. Kendi hırslarını bu kıza yansıtacaklardı. Ve sonunda oldu. Yüzyı...