Severus Snape

225 3 8
                                    

Bellatrix belliki afallamıştı. Birde üzgün görünüyordu. Birden bütün gücünün tükendiğini hissetti. Başı yastığa tekrar geri düştü. Uyandığında kendisini ellerinden tutmuş. Ve gögüsünde uyandığı Snape'i gördü. Bütün gece sarmaş dolaş uyumuşlarmı yani?
Ama daha gün aydınlanmamıştı. Hâla şimşekler çakıyordu. Bellatrix Severus'a biraz daha gömülerek kendini avutmaya çalışıyordu. Üstelik Snape'de bunlar olurken uyanıktı. Bella gözünü açar açmaz o kapatmıştı. Severus Bella'ya daha da sokuldu. Ama hâla titriyordu. Nasıl yüzyılların en güçlü korkusuz acımasız cadısı böyle basit bir şeyden korkabiliyordu. Bu böyle olmazdı. Bella'yı kucağına aldığı gibi terasa fırladı. Bellatrix her ne kadar da

-Bırak beni, bırak seni aptal melez, bırak beni. Desede Severus'un pek umrunda olmuyordu. Hatta çok eğleniyordu. Bellatrix Severus'un boynuna sıkı sıkı sarılmıştı. Severus Bellatrix'i bir Testral'a yerleştirirken Bella'nın onu tekmelemesine aldırmıyordu.........

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Bellatrix'i Testral'a bindirince kendiside arkaya bindi. Ve Testral'ı havalandırdı. Bellatrix korkudan neredeyse bayılmak üzereydi. Severus  bunu hissedince kıza kendini biraz daha yaklaştırdı. Bellatrix öne gittikçe Severus ona biraz daha yaklaşıyordu. Ve en sonunda olan oldu. Bellatrix öne giderken önüne bakmadığı için Testral'in en uç noktasına geldiğini farketmemişti. Ve biraz daha ileri gidince aşağı düştü. Severus bunu görür görmez hemen Bella'nın arkasından atladı. O ölmemeliydi. O ona lazımdı. Onsuz yaşayamazdı. Onun hayatta kalmasının tek bir çaresi vardı. Onu vampir yapmak. Aslında pek düşünecek zamanı yoktu. Ya vampir yapardı. Yada ölürdü. Tek seçenek olan vampir yapmayı seçti Severus Snape.

 Tek seçenek olan vampir yapmayı seçti Severus Snape

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dişlerini Bellatrix'in boynuna geçirdi. Ve kanını emdi. İlk defa böyle bir kan emiyordu. Hem bu kadar asil hemde bu kadar tatlı bir kandı. Bellatrix normal olarak bayıldı. Severus ise kızın boynundaki izlere bakarak yaptığı hatayı unutmaya çalıştı.

*O Sırada Hogwarts*

Ginny ile Hermione kız kıza muhabbet ederken aptal Lily'in gelmesiyle konuşmaları tatsızca bölündü. Lily kendinden emin bir halde

-Ne oldu kızlar. Ne konuşuyorsunuz.

-Seni ilgilendirmeyecek bir şey Lily.

Hermione bu davranışı kendisinden beklemezdi. Ama yapmıştı bir kerelik. Hem hep uslu kız olmak zorunda değildi ki. Lily somurtarak arkasını döndü. Ginny Hermione'ye aylar öncesinden planladığı planı söylemek için sabırsızlanıyordu. Hermione kızın kıvranmasına dayanamayarak.

-Tamam Ginny söyle dinliyorum.

Zaten Ginny'e izin vermese neredeyse mutluluktan patlayacak gözleriyle kendisine birazdan anlatacağını anlamıştı. Ginny uzatmadan konuya girdi.

-Herm hani Snape ile Bellatrix nişanlandılar ya. Hani Bellatrix hatalarının farkında ve onları düzeltmek istiyor ya. Ben diyorum ki. Zaman dönüştürücüyü kullanalım. Hatalarını düzeltmek isteyen herkesi yanımıza alalım.

-Aslında çok güzel bir fikir. Ama bir sorun var. Bilin bakalım ne?.  Zaman dönüştürücümüz yok.

Glnny haince bir sırıtışla

-Kim demiş yok diye.

-Nereden buldum. Yoksa.........  Bunu yapmış olamazsın. Bellatrix'ten almış olamazsın.

-Tabiki aldım. Hatta o verdi.

- O zaman ne bekliyoruz. Çabuk onları bir şekilde bulmamız lazım.

-Ben o işi hallettim. Hepsi birazdan burada olur.

-Sen bir mucizesin Ginny. Seni seviyorum.

-Bende seni Herm

Büyülü Aşk  #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin