Karolina i Monika były przyjaciółkami od zawsze.
Monika miała 13 lat. Była wysoką blondynką. Interesowała się magią, bo twierdziła, że magia istnieje.
Karolina była o rok starsza od Moniki, była brunetką. Mimo, że nie wierzyła w magie przyjaźniły sie.
Od kiedy Monika znalazła sobie chłopaka, spędzała mało czasu z Karoliną. Dziewczyna wkońcu nie wytrzymała... wymyśliła plan
jak się pozbyć chłopaka.Powiedziała im, że dobrym pomysłem byłoby gdyby poszli na kemping. W lesie była studnia, która ocalała po tornadzie. Była zniszczona. Od wewnętrznej strony.
Rozbili obuz. Karolina powiedziała, że mama jej kazała.na chwile przyjść. (Monika mieszkała blisko tego lasu). Wtedy Karolina wapchneła chłopaka przyjaciółki do studni. Spadając jego ciało było rozrywane przez druty. Karolina zaczeła rozwalać rozłożone wcześniej namioty. Zrobiła sobie kilka niegroźnych ran i pobiegła Monice na przeciw. Wmówiła jej, że ich obóz został napadnięty przez niedźwiedzia. Monika przejeła się tym. Pobiegła w stronę obozu. Prawda obóz był strasznie zniszczony. Już miała wracać do domu z Karoliną kiedy usłyszała ciche jęki. Pobiegła w stronę studni. Tam zobaczyła swojego chłopaka, który wspinał się po drutach wystających ze ścian studni. Odwróciła się do Karoliny, która w tym momencie wepchnęła ją do studni. Spadając masakrowała swoje ciało przez wystające druty. Pociągnęła chłopaka w dół. Upadając krzyczała: "Marlboro Marlboro". Kilka dni później kiedy wszyscy uwierzyli Karolinie w historię o niedźwiedziu ona żyła bogato. Dostała wszystkie rzeczy Moniki, ale nie mogła spać z innego powodu. Chciała wiedzieć co oznaczają słowa wypowiedziane przed jej śmiercią. Weszła w Google wpisała słowo wypowiedziane przed śmiercią Moniki. Kliknęła szukaj. W tym momencie z kółka symbolizującego ładowanie się powstał wir, który wciągnął Karolinę do komputera. Teraz każdy kto wpisze zakazane słowo, tego spotka to samo co spotkało Karolinę.~~~~~~~~~~~
Autor
Lilka_the_Killer
CZYTASZ
Straszne historie
HorrorW tej książce będę pisała wszytkie Straszne historie jakie poznałam lub poznam... znajdą się tam też historie, które wymyślę sama.