Mam dziś dobry humor, bo na aplikacji Straszne Historie pojawiła się moja pierwsza historia. A oto ona:
Mam na imię Rosalia i mam 17 lat. Mam szare oczy i ognisto-rude włosy. Moją najlepszą przyjaciółką jest Zuzia. Dziewczyna jest dobrze opalona, ma zielone oczy i brązowe włosy. Ma młodszą siostrę Kasię. Jest małą blondynką o niebieskich oczach. Często się nią opiekowałam kiedy jej rodzice gdzieś jechali razem z Zuzką.
Była bardzo miłą blondyneczką. Bawiłyśmy się lalkami. Jedna bardzo przypominała moją koleżankę zanim się przeprowadziłam.Teraz też szłam się nią opiekować. Jak weszłam, rodzice Zuzki byli ubrani na czarno.
-Dzień dobry- powiedziała wesoło.
-Cześć Rose- powiedzieli smutno- dzięki, że zaopiekujesz się Kasią. Nie chcemy, żeby musiała patrzeć jak chowią jej siostrę.
-Co? Zuzia nie żyje?!
-Tak. Zginęła wczoraj. Została zamordowana. Dała mi gazetę."Dnia 20 lipca w lesie Wisielców zostało odnalezione ciało Zuzanny Koniecznej. Jej ciało zostało zmasakrowane i spalone. Wokół jej ciała zostały ślady małych stóp.
Trwa dochodzenie."Rozeszliśmy się, a ja poszlak do pokoju Kasi.
-Cześć mała.
-Rosi! Pobawimy się? Mam nową lalkę.- pokazała mi zabawkę. Miała brązowy odcień skóry. Jej duże, zielone oczy były smutne. Wziełam lalkę do ręki. Jej włosy były mięciutkie i pachniały czekoladą.
-Skąd masz tą lalkę?- zapytałam. Chciałam kupić taką mojej kuzynce.
-Od Zuzi.- na samo wspomnienie robiło mi się niedobrze.
-Kiedy ją dostałaś?
-Dzisiaj- to słowo odbiło mi się w głowie. Zuzia przecież zginęła wczoraj. Nie mogłam w to uwieżyć.
-Ale jak. Przecież...
-Pokazać ci?- jej oczy rozbłysły.
-Jasne.W tym momencie rzuciła się na mnie. Wyrwała mi włosy i wydłubała mi oczy. Potem tak po prostu wbiła mi nóż w brzuch i powiedziała
-Dziękuje za nową zabawkę Rose.
***Dziewczynka położyła nową lalkę na półce. Laleczka miała kolorowe włosy i brązowe włosy. Siedziała obok rudowłosej i brązowowłosej leleczki.
Blondyneczka uśmiechneła się, patrząc na swoją kolekcje 100 lalek.Pomożesz jej powiększyć kolekcje?
~~~~~~~~~~
Autor
Lilka_the_Killer
CZYTASZ
Straszne historie
HorrorW tej książce będę pisała wszytkie Straszne historie jakie poznałam lub poznam... znajdą się tam też historie, które wymyślę sama.