Wstałam o szóstej rano następnego dnia. Pojutrze jest kolejny mecz. Tym razem z Niemcami. Nie mogę się doczekać kolejnych emocji. Oby do tego czasu z moją kostką było lepiej. Niechętnie wstałam z łóżka, zrobiłam poranną rutynę, delikatny makijaż. Ubrałam zwiewną białą sukienkę, z przodu krótszą a z tyłu dłuższą, do tego długi bordowy sweterek oraz converse'y. Włosy rozczesałam i zostawiłam rozpuszczone.
Poszłam zobaczyć czy Grzesiek już wstał. Weszłam do jego pokoju i zobaczyłam jak słodko śpi. Postanowiłam, że obudzę go.
- Wstawaj śpioszku. - powiedziałam całując go w policzek.
- Za chwilę. - odpowiedział z uśmiechem.
- Za chwilę to możesz być mokry.
- Dosyć tej miłości gołąbeczki. - wparował Wojtek. - Krycha po treningu robimy pierogi, więc się szykuj.
- O to fajnie. - powiedział i poszedł do łazienki.
- Jak tam noga? - zapytał Szczęsny.
- Już trochę lepiej, ale dalej boli. - odpowiedziałam.
- To co idziemy na śniadanie? - wyszedł z łazienki Grześ.
- Idziemy. - powiedziałam wstając z łóżka.
- Ślicznie dziś wyglądasz. - oznajmił Grzegorz łapiąc mnie za rękę, całując mnie delikatnie.
- Dziękuje. - odwzajemniłam pocałunek.
Na śniadanie były "kolorowe kanapki". Zjadłam dwie pijąc owocową herbatę. Po posiłku poszłyśmy z Asią do hotelowego spa. Było naprawdę wspaniale. Trochę jak każde dziewczyny poplotkowałyśmy.
Po trzech godzinach relaksu wróciłyśmy do pokoi. Przebrałam się w białe spodenki i czarny crop-top. Poszłam do pokoju po Asię i poszłyśmy na obiad. Dzisiaj była sałatka z kurczakiem. Jedno z moich ulubionych dań. Chłopaków jeszcze nie było. Pewnie muszą ostro trenować.
Po zjedzonym posiłku postanowiłyśmy wybrać się na hotelowy basen. Założyłam strój kąpielowy. Zabrałam ręcznik, krem do opalania, okulary przeciwsłoneczne oraz czasopismo. Będąc na miejscu ja się opalałam a Asia pływała w wodzie. W pewnej chwili ktoś wziął mnie na ręce. Był do Grzesiu.
- Proszę cię czy byś mógł mnie pościć, bo chcę się oplać. - powiedziałam.
- Jak sobie tego życzysz. - powiedział i wrzucił mnie do basenu.
- Wielkie dzięki jesteś naprawdę kochany. - odpowiedziałam będąc w basenie.
Jak już w nim jestem, to skorzystam i trochę popływam. Nawet nie zauważyłam kiedy przyłączył się Grzesiek. Złapał mnie w talii, a ja założyłam ręce na jego szyi a nogi opatuliłam na jego biodrach.
- Dasz się zaprosić po meczu z Niemcami na wycieczkę po Paryżu? - zapytał Grzegorz patrząc swoimi ślicznymi oczkami na mnie.
- Z miłą chęcią. - odpowiedziałam całując go.
Chłopak pogłębiał pocałunek, a ja wędrowałam rękoma po jego włosach. Oderwaliśmy się od siebie na chwilę, aby nabrać powietrza.
- Kocham cię. - powiedziałam po chwili.
- Ja ciebie też. - ponownie mnie pocałował.
- A tak w ogóle to jak gotowanie pierogów? - zapytałam.
- Byłoby wszystko w porządku, gdyby nie to, że Wojtek dodał oliwy i soli do moich pierogów, które robiłem samodzielnie nie to co on. Ale zemściłem się i zgniotłem mu wszystkie. - zaśmiał się a ja razem z nim. - Przyjdziesz dzisiaj do mnie na noc?
- W sumie to mogę. - uśmiechnęłam się i dałam mu buziaka w policzek.
Wyszliśmy z basenu i trzymając się za ręce poszliśmy do pokoi. Z powrotem ubrałam się w sukienkę i poszłam na kolację. Nie byłam głodna, więc wypiłam zieloną herbatę. Na kolacji chłopacy mięli dobre humory, bo co chwilę żartowali. Uwielbiam tych chłopaków, spędzać z nimi czas, ale oczywiście najbardziej lubię spędzać czas z Grzegorzem. Po kolacji poszliśmy razem do pokoju Grześka.
- Dasz mi jakąś koszulkę i dresy? Bo nie chce mi się iść do pokoju. - zapytałam.
- Jasne proszę. - powiedział dając mi ubrania.
Poszłam do łazienki, umyłam się i zmyłam makijaż. Ubrałam za duże ciuchy. Włosy związałam w luźnego koka. Wyszłam z łazienki, a po mnie wszedł pomocnik. Kiedy czekałam na niego wzięłam telefon i przejrzałam portale społecznościowe. Na stronie plotkarskiej był artykuł o Krychowiaku. Z ciekawości zobaczyłam artykuł.
Grzegorz Krychowiak z nową dziewczyną?
Co się stało z związkiem jego oraz Celii Jaunat?
Jest nią młoda dziewczyna. Wiemy tylko, że jest bardzo atrakcyjna i najprawdopodobniej jest Polką. Wiemy, że w swoim towarzystwie czują się świetnie. Mamy na to czyste dowody.
*Zdjęcia*Były to zdjęcia, na których się całowaliśmy na basenie. Nie chciałam się tym przejmować, ale z drugiej strony wkurza mnie takie zachowanie reporterów. Ani trochę prywatności. Położyłam się do łóżka i czekała cały czas na Grzegorza. Co on tak długo tam robi? Po chwili poczułam ręce na mojej talii. Wtuliłam się w jego tors i po chwili zasnęłam z głową na jego ramieniu.
Przepraszam, że wczoraj nie było rozdziału, ale byłam do późna na grillu.
Dziękuje wam za ponad 250 gwiazdek💗
CZYTASZ
Dawny Przyjaciel ||Krychowiak
FanfictionOna- 26-letnia dziewczyna, która chcę się spotkać z przyjacielem z dawnych lat. On- 26-letni piłkarz grający w reprezentacji Polski. Co się wydarzy, gdy po 7 latach na nowo spotkają się na swojej drodze? Odpowiedz znajdziesz czytając to opowiadanie.