Part 22 - I let you go..

629 21 1
                                    

Rayqal tersedar bila dia terasa ada pergerakan di sebelahnya. dia membuka mata dan melihat sabrina yang sedang gelojoh memakai pakaiannya.

"wrong..this wrong.."sabrina membebel sendirian sambil memakai pakaiannya.

Rayqal bangun bersila dan mengadap sabrina. "u nak ke mana..kenapa gelojoh sangat..dan apa yang salah.."sabrina memandang rayqal yang tidak berbaju sedang bersila. selimut menutupi tubuh rayqal separas pinggang.

"apa yang kita buat nih salah ray..kita takde apa-apa ikatan.."sabrina ingin kluar tapi tangannya di capai oleh rayqal. Rayqal menarik sabrina jatuh keribaannya.

"will u marry me.." Rayqal berbisik ke telinga sabrina. dia kemudiannya memandang wajah sabrina. sabrina kaget dan terkejut.

"areesss...i masih inginkan dia.."sabrina berkata. Rayqal yang hatinya tercabar dengan arees. walaupun bermacam arees buat pada sabrina. tapi sabrina masih inginkan arees.

"she hurt u..did u forget it.."soal rayqal, dia menatap wajah sabrina marah. lengan sabrina dicengkamnya.

"i tak boleh trima apa yang dia buat kat i..tapi i masih inginkan dia.."sabrina cuba melepaskan diri dari cengkaman rayqal.

"no..i akan kawin dengan u..u milik i sepenuhnya..bukan arees..bukan sesiapa..u are mine.."Rayqal menolak sabrina ke tepi. dia bangun dari tilam dan mencapai sluarnya.

"klau..u taknak datang pada i walaupun arees dah buat macam-macam kat u..fine..i akan ajar dia agak dia hargai u..i akan buat dia belajar tidak melukai u..coz u terluka..i juga turut berduka.."Rayqal mencapai bajunya selepas mengenakan sluar. dia kluar dari bilik itu tanpa mendengar panggilan sabrina.

"Slamat pagi bos.."beberapa pekerja menegur Arees yang baru masuk ke cafe. Arees hanya mengangguk dengan teguran itu. langkahnya terhenti di hadapan Faizul. dekat kaunter, dia tengok apple sedang mengemas meja kaunter. Kenangan smalam terimbas di ingatan arees, dia tersenyum dalam hati.

"bos..hari nih..bos hanya perlu semak fail-fail di atas meja bos..tu je kerja bos hari nih.."Faizul berkata sambil tersenyum.

"Apple bawakan aku hazelnut dan americano.."Arees hendak berlalu naik, dia berpaling ke depan untuk melangkah.

"dushhh.."

arees terjatuh ke lantai. dia cuba untuk bangun tapi rayqal menerkamnya dan menumbuk mukanya lagi.

Smua yang melihat terkejut dengan situasi itu. beberapa pekerja perempuan menjerit kaget. Faizul terkaku melihat situasi itu.

"ko memang tak guna rees..aku dah lama bersabar dengan ko..KO TAK GUNA!!"Rayqal menumbuk arees sambil berteriak. arees cuba mengelak tapi Rayqal lebih pantas.

Faizul tersedar saat rayqal berteriak..dia cuba menahan rayqal dari menumbuk arees. tapi rayqal lebih kuat, dia menolak Faizul dari menolaknya.

"ray..stop.."sabrina berlari turun mendekati rayqal yang sedang menumbuk arees.

"ray..i said STOP It!!"dia menjerit agar rayqal mendengar arahannya tapi rayqal tidak mengendahkannya. dia tetap menumbuk wajah arees walaupun arees cuba mengelak tapi dia sering tersasar dan wajahnya tetap menjadi sasaran.

"pappp.."

Rayqal terhenti menumbuk Arees. sabrina memegang tangannya. dia menolak rayqal yang berada di atas arees.

"idiot..pengecut.."sabrina menarik arees supaya bangun. arees terbatuk-batuk, dia cuba bangun di bantu oleh sabrina.

"look at u..why u don't protect yourself..u become like this because u want protect yourself..but look at u..u still a loser.."omel sabrina sambil memapah arees.

Barista✔Where stories live. Discover now