Část 1-Stěhování

1.5K 56 5
                                    

Pomalu se probouzím,když cítím něčí ruku na mém rameni a slyším jak mi někdo klidným hlasem říká "Sofií,vstávej..už jsme tady" bleskově jsem otevřela oči.Rozhlížím se po autě a vidím jen tátův vlídný úsměv."To je náš nový dům",řekl táta,otočila jsem se a přede mnou stál velký bílý dům s velkou terasou a krásnou zahradou.

"Už mám všechny věci vyklizené,tati" volám na tátu ze svého nového pokoje."Dobře zlato" ozve se ze spodního patra."Máš hlad tati?"zeptala jsem se."Jako vlk",dočkám se odpovědi.Sešla jsem dolů ze schodů a rovnou jsem mířila do ledničky.                                                                                                  Po chvíli  vaření už na prostřeném stole ležely dva talíře s horkou polévkou.

Po večeři jsem sklidila všechno nádobí do myčky a šla jsem si dát horkou vanu.Hlavou se mi honily myšlenky typu "co když ve třídě nezapadnu a budu celé dny ve škole úplně sama?" hned jsem ale zakroutila hlavou a nahlas jsem si řekla,že bude všechno v pořádku a najdu si spoustu dobrých kamarádek.

Druhý den ráno,1.září,jsem se probudila asi dvacet minut před tím než mi zazvoní budík.Zamíříla jsem rovnou do koupelny,kde jsem si zapletla své dlouhé blond vlasy do úhledného francouzského copu,nalíčila jsem se a zamířila jsem ke své skříni s oblečením.Vzala jsem si šaty krémové barvy,které místo rukávů měly krajku.K tomu jsem si na krk připla řetízek s počátečním písmenem mého jména "S" a obula jsem si lodičky té samé barvy jako mají moje šaty.



Takže pro začátek začínám takovým kratším úvodem.Doufám,že se vám tahle FF líbí a bude číst i další časti,ve kterých se objeví i MenT.A nebojte,dalsí části už budou delší.                                                                                                                         Napište mi prosím do komentářů,jestli se vám moje FF líbí,popřípadě co se vám na ní nelíbí.          Děkuju,Vaše Barča :D

PS.MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat