Část 6-Nemocnice?

624 21 1
                                    

Najednou jsem otevřela oči a zjistila jsem,že ležím ve své posteli.Rychle jsem si sedla a rozhlédla jsem se po pokoji.Vedle mě ležel Honza,který ještě tvrdě spal.V tu chvíli mi to ale bylo jedno a začala jsem s ním lomcovat,"Honzo...Honzo vstávej"skoro jsem křičela.Honza rychle otevřel oči a vyděšeně se na mě díval,"Co je..co se děje?"řekl nahlas,"Musíme jet rychle za tátou"vyhrkla jsem.Nechápavě se na mě podíval,"Proč by jsme za ním jezdili?"řekl,"Je přece na pracovní cestě"řekl během toho,co se vymotával z deky a sedal si.Zaraženě jsem si taky v klidu sedla."Počkej...táta není v nemocnici?"zeptala jsem se,"Ne,proč by taky byl,je v pořádku."usmál se.Složila jsem si obličej do dlaní a začala jsem brečet.Honza se ke mě naklonil a řekl"Co se děje,proč pláčeš?"podívala jsem se na něj s úsměvem,ale přesto jsem měla v očích slzy.Brečela jsem radostí."Jsem tak strašně ráda,že to byl jen zlý sen...děkuju,že jsi tady se mnou"usmála jsem se a políbila jsem ho.On se na mě ale hned převalil a začal mě zuřivě líbat.Najednou  mi rukou zajel pod třičko a já se zachvěla.Za chvíli jsme oba úplně nazí leželi v posteli a vášnivě se líbali.Zeptal se mě jestli to vážně chci a já ho místo odpovědi začala líbat.Panebože my jsme se spolu vyspali!!!


Takže ahoj!

Hned bych se vám chtěla omluvit,že teď nic nevycházelo,ale nestíhala jsem to a abych vám to vynahradila,tak jdu ještě teď napsat další část a ta bude o hodně delší :D

Vaše Barča :-D


PS.MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat