Část 3-Noví kamarádi?

872 31 3
                                    

Je 6:45 a já se konečně vyhrabávám z postele asi po půl hodině jenom koukání do stropu a sněním o dnešním dni.Rovnou mířím do koupelny a snažím se ze sebe udělat člověka.Potom jsem se líně doplazila ke skříni a oblékla jsem si šedé tílko a tmavě modré kraťasy.Sešla jsem dolů po schodech."Ahoj tati"řekla jsem s úsměvem."Ahoj zlatíčko,jak se ti spalo?"řekl mi,aniž by se na mě otočil od kuchyňské linky,kde si právě připravoval snídani."Dobře"řekla jsem spěšně během prohledávání ledničky.Nakonec jsem vytáhla bílý jogurt a nasypala jsem si do něj ovocné cereálie.Usadila jsem se k tátovi ke stolu,který už jedl svojí pracně připravenou omeletu.

Bylo 7:30 a já jsem stála před školou a čekala na Honzu.Po chvíli jsem ho v dálce viděla přicházet spolu s nějakou holkou a klukem.Trochu jsem se zarazila a snažila jsem se na tu dálku rozpoznat kdo to je.Vedle Honzy šel vysoký,tmavovlasý kluk s krásným úsměvem."tenhle úsměv jsem už někde viděla"pomyslela jsem si v duchu.Až když byli blíž uvědomila jsem si,že je to Vadim.             Vedle Vadima šla štíhlá dívka s dlouhými zrzavými vlasy.Když ke mě došli Honza mě pozdravil a představil mě svým kamarádům.Měla jsem pravdu,je to Vadim a ta pohledná dívka je Vendy.Povídali jsme si do té doby než jsme se museli rozejít do tříd.Vadim byl o ročník níž a tak šel do třídy,která byla až na konci chodby.Zjistila jsem,že Vendy chodí do té samé třídy co já a tak jsme si sedly k sobě a celý den jsem spolu prokecaly.Po škole nás kluci pozvali večer do kina.Rozloučili jsme se Vadimem a Vendy a Honza mě doprovodil až před dům.Tam jsme si ještě asi 20 minut povídali a pak jsme šli domů.


Ahoj,takže nejdřív se chci omluvit,že včera nevyšla další část a že je tahle část taková kratší,proto vám to chci vynahradit a tak se pokusím ještě dneska vydat další část :D

Vaše Barča :-D

PS.MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat