#5

393 42 0
                                    

Nila skatapunkts

Mēs aizgājām uz Melas māju un tā bija patiešām skaista. Kamēr Mela ar Bellu aizgāja uzvilkt peldkostīmus, mēs aizgājām apskatīt māju. Es aizgāju uz viesistabu. Tur bija 1 liels televizors un 2 dīvāni, bet uz sienas karājās glezna ar sievietes portretu. Aiz 2 dīvāna bija kamīns un uz tā bija ierāmētas bildes. Es aizgāju pie kamīna un paņēmu vienu bildi. Tur bija Mela ar kautkādu zēnu viņas vecumā. Tajā bildē viņai bija kādi 12- 14 gadi.
-Tev viņa patīk vaine? Tas bija kens
- Mhm.  Sapratis kad viņam samelot nevarēšu teicu kā ir.
- Kas ir tas viņai blakus?
- Nezinu gan jau kad draugs vai kas tamlīdzīgs.
-  Zināt ar negribi?
- Kāda tev....
- Nu mēs esam gatavas! Tajā brīdī ienāca meitenes. Ieraudzijusi ko es turu rokā Mela noskuma. Es noliku bildi kur tā stāvēja un Kens ierunājās:
- Tad ejam?
- Ejam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pie jūras.

- Zinat es laikam tomēr negribu peldēt.  Viņa saskuma redzot bildi ko es turēju rokā. es domāju. Nez kas tas bija par zēnu kad tik daudz viņai nozīmē.
- AUKSTS! No domām mani izrāva Bella kas jau kautkā tikusi līdz ūdenim bija ielikusi kāju lai pataustītu ūdeni.
- Es pārdomāju. Bella jau bija novilkusi bikses un skrienot no vilka arī kreklu un  pietiekoši tālu
tikusi līdaciņā ielēca aukstajā ūdenī. Tātad patīk auksts ūdens. domāju. Viņa vēl nav izlīdusi. Es sāku uztraukties. Cik ilgi cilvēks var noturēties zem ūdens? Es novilku kreklu un bikses un lēnām gāju uz ūdeni. Tad pēkšņi viņa izlīda. Man kā akmens no sirds novēlās. Kad paskatijos apkārt ieraudziju kad Bellas sejas izteiksme itnemaz nav mainijusies ja neskaita faktu kad viņas draudzene tiko ielēca ledainā ūdenī un viņa bija sašutusi par to.
Bella skatijāsuz viņu un ierunājās:
- Zinat es labāk pasēdēšu.
- Kā tu vari tik ilgi noturēties zem ūdens? Es viņai prasiju.
- Kas ir? Vaitad tu nevari?
- Viņš? Un tik ilgi? Tikai laba cilvēka sapņos. Kens smējās un es paskatijos uz viņu ar iznīcinošu satienu.
- Ilgāk par tevi jau varu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Melas skatapunkts

Es sāku smieties
- Kas te tik smieklīgs?  Abi paskatijās uz mani
- Gribu redzēt kurš ilgāk noturēsies. Jeb jūs pat ūdenī ielīst nevarat.
Abi saskatijās un skrējienā ielēca ūdenī. Kad viņi izlīda mēs sarunājām kad viņi abi reizē palīdīs zem ūdens un kurš ilgāk.
- 3....2.....1.....AIZIET.   abi reizē palïda zem ūdens. Pagāja 10 sekundes. Nu jau 20. 30. 40.  Kens pēkšņi izlīda teikdams kad vairāk nevar. 50. Vēl nav izlīdis 60. Es sāku uztraukties. 61. 62. 63. Viņš pēkšņi izlīda.
- Varēji jau līst ārā uz 50. Sekundēm.
- Neviens neteica.
- Nākamreiz zināsi.

Just a girlWhere stories live. Discover now