Es paliku dusmīga. Kā viņš nesaprot kad es uztraucos. Es trieku gandrīz ķēru bet tas vēl pretīrunā.
- Bell.
- Nju
- Tad peldēt nenāksi?
- Uz ledus nevar papeldēt. Viņa smiedamās teica Nilam. Viņš viņai pievērš vairāk uzmanības nekā man. Palieku dusmīgāka. Un es viņu par draudzeni uzskatiju. Ieņurkoju. Izlēmu peldēt uz dziļo pusi. Kad izņurkoju uz Nila sejas varēja redzēt šoku un viņš skatijās uz manis. Gan jau Bellas teiktais viņa seju tādu padarija. Nedzirdēju viņas teikto jo ausīs vēl jo projām bija ūdens. Bet es tik peldēju dziļāk. Šķiet kad nevienam nerūp kas ar mani notiek. Kā. Nu kā var tava labākā draudzene nocelt puisi. Gribēju zemē ieslīgt lai neviens neredz kas notiek, nezin kādas sāpes vai naidu es izjūtu. Gribu pa vecam. Varbūt... nē tas būtu muļķīgi. Noslīkt būtu muļķīgi. Turklāt mokoši. Gribu ātri un nesāpīgi.
- HEI! Tā bija Bella.
- Ko. Atcirtu nedaudz dzēlīgāk nekā gribēju.
- Tu tūlīt par tālu aizpeldēsi. Ak dievs! Tev ir zilas lūpas. Velcies šurp nevaig mums tavu nosalušo līķi. Un vēl acīs skaties. Šai brīdī man galvā skanēja manu lamuvārdu vārdnīca. Bet neko neteicu. Aizpeldēju uz krastu kamēr abi puiši izlēma sacensties kurš ilgāk zem ūdens. Izlīdu un aizgāju sasildīties.
- nu kā auksts?
- NĒ.
- Labi. Nevaig bļaut. Puiši ieņurkoja.
- ienīstu
- Ko tu teici? Piedod nedzirdēju man īzziņa atnāca. Pateiksi vēlreiz?
- Es teicu kad es tevi IENĪSTU. TU ZINI KAD MAN VIŅŠ PATĪK BET VIENALGA GRIBI VIŅU PIEVĀKT SEV JA? ES TEVI IENĪSTU. IENĪSTU KĀ TU UZVEDIES, RUNĀ VAI PASKATIES. TAS VIENKĀRŠI KAITINA. UN BEIGĀS VĒL IZLIECIES KAD NEKAS NAV NOTICIS. KAD ĶIPA TEV VIŅU NEVAJAGOT. TU TAK VARI ATRAST LABĀKUS. Es aizgāju prom. Nils ar Kenu izņurkoja. Tas nozīmē kad man vajadzēja 50 sekundes lai to pateiktu bet lai to nožēlotu man vajadzēs vismaz 1000× vairāk. Iegāju mājā. Viņa man nepiedos. Drīzāk ienīdīs mani līdz mūža galam.
Lūkojos pa savas iztabas logu un domāju vai viņa man noticēja. Es tā nedomāju. Nepavisam nedomāju. Nez ko viņa tagad dara. Ko MAN tagad darīt. Atvainoties? Es gribētu. Bet mans lepnums. Mans sasodītais lepnums.
Tad viņa ienāca pa durvīm.
YOU ARE READING
Just a girl
RandomNe jau katru dienu tavā klasē ierodas jauniņie. Ne jau katru dienu tu viņos iemīlies. Ne jau katru dienu tu izjūti ko dīvainu kas liek saprast kad tu viņu mīli.