#16

288 38 0
                                    

Es skatijos viņam acīs.
- Jā. Nē, viņa ir man blakus. Šķiet kad viņš runāja ar Kenu. Es mēģināju paiet garām bet Nils piegāja priekšā. Nu labi.
- KO? Nē. Es viņam piegāju tik tuvu kad mēs gandrīz saskārāmies. Nils bija galīgi apjucis. Es pastiepos uz pirkstiem. Viņš pavēra muti lai kautko teiktu, bet nekas nenāca pār viņa lūpām.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nila sk.p.

Es stāvēju durvīs un nelaidu Melu garām.
- Tu vēl klausies? Mela tev ir tuvumā? Dzirdēju Kenu runājam.
- Jā. Nē, viņa ir man blakus. Ātri atbildēju. Viņa mēģināja man paiet garām bet es piegāju priekšā.
- Ko viņa tev blakus dara? Jūs taču....
- KO? Nē.  Mela man pienāca tik tuvu kad mēs gandrīz saskārāmies. Es biju apjucis. Negaidiju no viņas ko tādu. Atvēru muti lai Kenam pateiktu kad vismaz nenotika tas ko viņš domāja, bet nekas nenāca pāri manām lūpām. Es centos noturēties lai viņu nenoskūpstītu. Pēkšņi viņa pieliecās un pagāja man garām. Nopietni? Tie tak ir bērnu gājieni. Es viņai sekoju. Mela iegāja savā iztabā.
- tas bija obligāti ja?
- Nu ja es tev palūgtu tu mani palaistu? Mela paskatijās uz mani. .
- Gan jau kad nē. Ko? Ko es tiko pateicu?
- Nu redzi? 
- Labi, labi. Es jau nu netaisos strīdēties ar gudrīšiem. 
- Man tas jāuztver kā apvainojums?
- Kā gribi.
- Tad es to uztveršu kā apvainojunu. Es te māku izmantot spēku, tā kā labāk nekaitini😡
- Kāpēc ne? Gribēju viņu pakaitināt.
- Es tev jau teicu un atšujies no manis.
- Negribu.
- Tad tinies prom.
- Ko?
- To ko dzirdēji. Un es nejokoju.
- Eu nu beidz. Es tikai pajokoju.
- Bet es nē. Lasies. Viņa pienāca man klāt un aizcirta  durvis.
Es biju apstulbis.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Melas sk.p.

Es biju tik dusmīga. Nebiju iedomājusies kad mani tik viegli var nokaitināt, bet vienmēr pienāk pirmā reize.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pēc 2 nedēļām

Vēl joprojām ar viņu neruāju. šodien ir diena pirms teātra un mums ir ģenerāl mēģinājums ar visiem tērpiem. Mēģinam jau 3 reizi, no sākuma līdz beigām. Tās jau ir divarpus stunas. Spēlējot es ne reizi neskatos Nila acīs. Lai cik grūti tas būtu un cik ļoti es to gribu, es to nedaru. Mēs mēģinam pēdējo reizi. Sākas kā jau parasti..

Just a girlحيث تعيش القصص. اكتشف الآن