#13

283 38 1
                                    

Tā kā mums negribējās šķirties, mēs izdomājām aiziet uz klubu. Bella ar Kenu aizgāja uzreiz dejot bet mēs gājām pie bāra.
- Ko gribi? Es viņam jautāju
- Nu vispār godīgāk būtu ja es pasūtītu. Smiedamies viņš atbildēja.
- Nu labs ir. Man kokču. Alkaholisko. Viņš lēni pieliecās pie manas auss un saldi iečukstēja
- tu neesi pilngadīga. Es lēni pieliecos pie viņa auss un teicu:
- Es zinu. Tā mēs pavadijām laiku runājam. Nils nedzēra. Viņš tikai skatijās uz mani. Kad es biju galīgi pillā Nilu kāda uzaicināja dejot un viņš aizgāja.
- Bārmen. Man vēlvienu. Īgni noteicu. Bet kā tad citādi ja tavs sapņu puisis aiziet dejot ar citu.
- Nav par daudz. Kāds man teica
- Nav vienalga. Atcirtu pretī
- Nu es jau tevi vēroju kādu laiku.  Tā kā es redzēju cik tu izdzēri un man nav vienalga. Es paliku riktīgi dusmīga.
- Un kurš tev atļāva uz mani skatīties? Es? Man riebjas ja mani kāds novēro tā ka lasies prom.  Viņš negāja. Tikai skatijās manās acīs kā tādā filmā.
- Nu labi. Ja tu neiesi tad es aiziešu.  Pagriezos un aizgāju prom. Es gāju uz meiteņu ģērptuvi. Tas bija ļoti grūti ņemot vērā to kad te bija piebāsts pilns ar tautu. Biju gandrīz pie toletes kad pēkšņi kāds sagrāba mani aiz rokas un pievilka pie sienas.
- Tu tālu izskatās kad netiki. Dziesma beidzās. Viņš mēģināja mani noskūpstīt bet par laimi viņam nekas neizdevās. Netaisos savu pirmo skūpstu atdod kādam nogribējušam alhaholiķim. Mēģināju tikt prom bet viņš mani bija sagrābis tā, kad roka sāka palikt zila. Es kliedzu un spēru taču neviens nepievērsa tam lielu uzmanību.
- Tev nav kur bēgt ja nu vienīgi te neuzrastos kāds kruķis vai vēl sazinkāds varoni tēlojoš čalis.
Viņš atkal mēģināja mani noskūpstīt un atkal tas bija neveiksmīgi. Tad es padevos. Viņš to sajuta un pasmaidija savu neglīto smaidu.
- Beidzot saprati ja? Viņš taisijās mani noskūpstīt atkal, taču es vāji pagriezu galvu tā ka viņam atkal neizdevās. Tam preteklim pieriebās un viņš satvēra manu seju lēnām liecoties tuvāk.....

Just a girlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora