Es aizgāju uz iztabu pārģērpties. Paņēmu no skapja zilu kroptopu un baltas, uz ceļiem ieplēstas džinsenes. Tajā brīdī kad es uzvilku savas baltās bikses, man atnāca īzziņa. Tā bija no Donnas.
"Ch sīkā. Mēs ar Mariju un Klēru brauksim pie viena čaļa. Viņam uz jahtas ballīte. Brauksi?" Es momentā atbildēju.
"Ch lielā. Kad? Kur?"
" Tas nu gan bija ātri. Šodien. Tur pat kur Mārtiņš svinēja."
"Sk. Mēģināšu neizlaist."
" Āaa, viņš teica kad vari paņemt draugus. Jo vairāk, jo labāk😉"
"Ok bye✌" Novilku kreklu un atnāca vēl viena īzziņa. Tā bija no Donnas. Viņa atvadijās. Es iesmējos.
- Kas tik smieklīgs? Tas bija Nils.
- KO TU DARI MANĀ IZTABĀ?
- Atnācu apskatīties. Apnika pieskatīt kūku. Es aizgriezos un paņēmu savu kroptopu. Pēkšņi sajutu maigas rokas uz vidukļa. Es pagriezos un viņš piespieda mani pie sienas. Es sajutu viņa maigo elpu sev uz kakla. Viņa acis urbās manī tā, itkā redzētu manu pagātni un tagadni. Par to ko domāju par viņu. VISU. Iestājās klusums. Viņš pieliecās man vēl tuvāk.
- tu pat iedomāties nevari cik ļoti es tevi gribu noskūpstīt. Nevarēju pateikt to ko pateica Nils, tāpēc neteicu neko.
Viņš pieliecās un lēni sakļāva mūsu lūpas. Viņa lūpas. Tik mīkstas. Tik pilnīgas. Elpa smaržoja pēc piparmētrām. Jutos kā no debesīm.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Piecēlos no sava skaistā sapņa. Nils saldi gulēja man blakus. BALLĪTE.
-NIL. CELIES. Mūs uz ballīti uzaicināja. Viņš Lēnām piecēlās.
- Tu uzreiz nevarēji pateikt?- Nē. Tava seja bija par tuvu. Nevarēju parunāt.
- Nu ja es esmu vainīgs, mēs varam arī vispāt neiet.
- Nē mēs iesim.
Paņēmu telefonu un atradu Bellu.
Ātri uzrakstiju"BALLĪTE" un aizmetu telefonu kautkur gultā un trāpiju Nilam pa kaklu
- AU! PA KAKLU!
- Akdievs! Viss kārtībā? Ātri pieskrēju pie viņa. Pieliku roku pie viņa kakla. Viņš aplika rokas ap manu vidukli un ierāva mani gultā. Es gribēju viņam kautko pateikt bet viņš sakļāva mūsu lūpas kopā.
Pēkšņi atvērās durvis un pa tām ienāca Bella ar Kenu...
YOU ARE READING
Just a girl
RandomNe jau katru dienu tavā klasē ierodas jauniņie. Ne jau katru dienu tu viņos iemīlies. Ne jau katru dienu tu izjūti ko dīvainu kas liek saprast kad tu viņu mīli.