#12

293 39 0
                                    

Melas sk.p.

- Hei! Es saucu bārmenim.
- ? Kautko vēlējāties?
- Jā. Mēs kokčus pasūtijām.
- Jā, atceros 6 kokteiļi tūlīt tiks pienesti. Bārmenis aizgāja
- Ko tu klusē? Uzsaucu Nilam un tad paskatijos tur kur viņš skatijās. Man žoklis atkārās. Kens ar Bellu skūpstijās. Es pēkšņi sajutu roku uz mana žokļa un jutu kā tas lēnām aiztaisa manu muti. Paskatijos uz Nilu. Viņam bija tā pati vienaldzība kas iepriekš un tas mani sāka kaitināt.
- Ejam. Es šim uzsaucu un sāku iet uz pāra pusi. Piegāju pie galda cik klusi varēju.
- Jūs vēl līdz make-out neesat tikuši? Abi sīkie satrūkās. Nils sāka smieties. Nesapratu. Viņš smējās par manis teikto vai par pāra seju? Laikam jau par viņu seju. Sāku smieties viņam līdzi.
Abi nosarka sarkani ar nokartām galvām. Abi ar Nilu apsēdāmies vienā pusē jo saldais pārītis- laigan abi bija nokaunējušies- netaisijās viena otru laist vaļā.
- Mums ir jaunumi! Es sāku runāt lai tiktu no šī neveiklā klusuma vaļā. Paskatijos un Nilu ar tik mīļu skatienu. Bella ar Kenu acis izbolija bet Nils laikam saprata manu domu gājienu un aplika roku ap mani. Tajā brīdī man tauriņi vēderā saskrēja.
- ... Bella noelsās.
- Tu te kautko par draudzeņu likumiem teici. Kad grasijies pateikt? Es centos uztaisīt sašutušu seju bet tas bija ļoti grūti jo es biju tik laimīga un to vien dariju kā domāju par viņa aplikto roku. - Ko? Āaa. Tik līdz pati uzzināju.
- Ko tu muldi. Sanāk kad tu un tu tikai tagad kļuvāt par pāri?
- Kurš te kautko par pāri runāja? Nils iesaucās!
- Mēs tikko uzzinājām kad JŪS esat pāris. Kādi vēl mēs? Paskatijos uz Nilu. Mēs sākām smieties.
- Jūsu kokteiļi. Bārmenis pienesa kokteiļus un mēs ātri paņēmām katrs pa vienam un izdzērām kurš ātrāk. Tad uzvarētāji sacentās savā starpā. Mēs runājām, smējāmies un spēlējām patiesību vai risku. Nils ne reizi nenoņēma roku no manis. Tas bija tik mīļi😙.
Nu es protams to neizrādiju😑. Bet vienalga mīlīgi😙.
Tad jau bija 20:00 un mums bija jāiet. Bijām jau tuvu Puišu mājai un mēs izlēmām kad Bella paliks vēl 3 dienas pie manis.

Just a girlМесто, где живут истории. Откройте их для себя