Šodien bija svētki tāpēc mums bija jāsaģērbjas glītāk. Kad mēs iegājām skolā Bellai atkārās žoklis. Nesaprašanā paskatijos uz to pašu pusi kur skatijās Bella. Manas acis bija ieplestas kā olas un vispār visa seja bija kā Bellai. Viņš izskatijās satriecoši. Mati pie šī uzvalka izskatijās kā ar sniegu piebiruši un viņa acis..... . Bella man aiztaisija muti kas vēljoprijām bija vaļā. Tikai tadga viņi mūs pamanija. Atcerējos visu kas vakar notika. Nils un Kens tak arī to dzirdēja. Un vēl es aizgāju neatvadoties. Es nokaunējos. Abi puiši bija mums pienākuši klāt.
- Čau.
- Čau. Nils bija skumjš
- Nu tu savu puisi vakar sagaidiji. Nils pēc iespējas vienaldzīgāk centās to pateikt bet viņam neizdevās. Dzirdēju kad viņš ir greizsirdīgs.
- Kādam puisim? Tagad atcerējos kad viņi abi neko nedzirdēja jo sacentās kurš ilgāk noturēsies zem ūdens
- Nu tavam. Atceries Mel. Tu teici kad iesi sagaidīt Mārtiņu. Bella centās samelot. Man pieleca. Es aizskrēju un viņa izdomāja pietiekoši labus melus bet šis bija ļoti, ļoti muļķīgs.
- Bella. Nemelo. Viņa bija šokā. Domāja kad es viņu tūlīt nodošu.
- Tas bija mans brālēns ne puisis. Es tak tev teicu. Vai tad tu neatceries. Ak tu aizmārša. Nākamreiz uz lapiņas uzrakstīšu lai neaizmirsti. Nila sejā bija tāds prieks. Viņš pat nemēģināja to slēpt. Man bija tāda sajūta kad viņš mani tūlīt noskūpstīs. Bet tās jau tikai manas iedomas.
" Labrīt skolēni. Visi dodamies uz lielo zāli kur notiks runa un pēctam pa klasēm kur jums būs klases pusdienas. Ja kāds vēl gribēs ,pusdienas ēdnīcā būs 13:30 un tad pa mājām." Visi devāmies uz lielo zāli. Pa ceļam jautāju viņiem kas tie ir par svētkiem kad pilnīgi jāsapošas.-Tu smejies? Šodien izlems pelnrušķītes un viņas prinča lomu. Visas pārējās jau ir sadalītas tāpēc pāri palikušajām un pāri palikušaijem veiksies.
- Cik labi kad nepieteicos.
- Kam tas intresē. Viņi vienkārši balso par labāko.
- Nē! A ja kāds par mani balso. Es tak pat tekstu neatcerēšos. Teicu laigan zināju kad viņi manī vairs neklausas.
- Patiesībā tas ir par to kad šodien ir Latvijas neatkarības diena. Nu pateiks arī visu ko Bella teica bet lielākoties par to. Nils man ausī iešukstēja. Gribēju lai viņš saka vēl kaut ko. Vienalga ko bet ierunājās skolas direktors un visi viņam pievērsa uzmanību.
YOU ARE READING
Just a girl
RandomNe jau katru dienu tavā klasē ierodas jauniņie. Ne jau katru dienu tu viņos iemīlies. Ne jau katru dienu tu izjūti ko dīvainu kas liek saprast kad tu viņu mīli.