#1

677 43 0
                                    

Sākumā par mani.

Mani sauc Mela.
Pilns vārds: Mela Hanna Saunta. Man ir 16 un es mācos 10kl. Es dzīvoju ļoti tuvu jūrai tāpēc bieži tur izvēdinu galvu. Mani mati ir brūngani ar melnu. Acis ir zilas un man par to prieks😊. Ar vecāiem ir tīri labas attiecība lai gan ar tēvu tā nepārāk bieži stīdos, es viņus mīlu un ne pret ko neatdošu. Mammu sauc Stella, bet Tēti Hanss. Mēs esam diezgan turīgi. Mums ir 2stāvīga māja. Mana bff ir Bella(17).
Draudzenes ~Marija(16), Klēra(16) un Donna(17). Klērai ir puisis Mārtiņš un Donnai ir Harijs. Skolā esmu populāra un kā draudzenes saka"pilnīs puišu magnēts. Pat pats magnēts nevar sacensties.". Lai vai kā puiša man nav. Atzīmes nav tās labākās, 5,6-8 bet priekš manis pietiek.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7:30
Modinātājs

Nēē. Izslēdziet kāds to modinātāju. Neatverot acis izslēdzu modinātāju un pārmetu segu pāri galvai.

7:35
Modinātājs

Mel celies. Pirmā skolas diena. Tā bija mamma. Pēc maza brīža visa mana istaba nosmaržoja pēc pankūkām. Mmm pankūkas.
Es jau ceļos.  
Ātri norāvu segu uzvilku zilus īsos šortus, garu kreklu ar galvaskausu uz vidus, ātri izķemmēju matus, uzklāju nedaudz make up un skrēju lejā ēst pankūkas.
Es>Mmm cik labi smaržo.
Mamma>labrīt arī tev miegamice. Viņa klusi iesmējās
Es> tētis jau darbā?
Mamma>jā. Aizbrauca pirms 20 min
Es> Sk. Nekas man pankūku vairāk paliks.   Mēs abas reizē iesmējāmies.
Es> Mam?
Mamma> Nju
Es> Bella var šodien palikt pie manis?
Mamma> Ok
Es> labi attā.   Iedevu buču uz vaiga un gāju uz skolu

7:50
Skolā

Es ieeju skolā un pirmā ko ieraugu ir Kate. Kate ir meitene ko es ienīstu no piektās klases kopš viņa man uzmeta virsū karsto šokolādi( tas bija speciāli).
K> Nu rekur nāk slavenā karstā školāde kas jau bojā manu dienu.
Es> Nu ja tev nepatīk neskaties un tad varbūt paliks labāk, laigan tavu draņķīgo dienu diezvai var uzlabot.
S>Kā tu uzdrošinies tā runāt ar Kati.
Nu nē,tikai ne vēlvienu Tā bija Kates labākā draudzene Santa.
Es> nu un ko tev vajag. Arī paņirgāties.
S> Tu gribētu. Zini ko es tev....
K> Ejam Sant. Viņa nav tā vērta.
Redzēsim kurš nav tā vēts.
Pēctam pie manis pienāca...

Just a girlWhere stories live. Discover now