Salonun balkona açılan kapısının önünde sigaramı içiyordum. Hala bu gece öğrendiğim bilgileri hazmetmeye çalışıyordum. Arkamdan bana sarılan elleri hissedince birden irkildim.
"Korkma tatlı kız benim, yatağa geçiyorum istediğin zaman gel."
Beni yanağımdan öpüp odaya geçti. İçeriye girene kadar arkasından baktıktan sonra hemen telefonumun yanına koştum. Kendimi kanepeye atıp dizlerimi iyice göğsüme çektim. Uygulamadaki mesajlar kısmına girip kimin olduğuna baktım.
Gönderen: Murat
İyi geceler, nasılsın?
Profil fotoğrafında gülümseyen gayet klasik görünümü olan bir erkekti. Diğer fotoğrafları da çalıştığı iş yerinde ya da arkadaşlarıylaydı. Hepsini tek tek inceledikten sonra konuşmaktan bir zarar gelmeyeceğini düşünerek cevap yazmaya karar verdim.
Gönderilen: Murat
İyiyim teşekkürler, sen nasılsın?
Cenk'ten sonra ilişki konusundan öyle soğumuştum ki tedbirli davranmak istiyordum. Yanlış bir insanla daha beraber olmaktan korkuyordum. 22 yaşındaydım ve artık karşıma çıkan tüm erkeklere artık ciddi bir gözle bakıyordum. Ekrana gelen 'mesajınız var!' yazısıyla sırıtmaya başladım. Bildirime dokunup açılmasını bekledim.
Gönderen: Murat
Bende iyiyim. Ne yapıyorsun?
Gönderilen: Murat
Yeni evimde ilk gecemde oturmuş seninle yazışıyorum, ya sen?
Muhabbetin ilerleyeceğini düşünerek kendime kahve yapmak için yerimden kalktım. su ısıtıcısını doldurup fişi prize taktım. Mesaj gelmesi için neredeyse çıldırıyordum. Ne oluyordu bana böyle? Daha hiç görmediğim birinden hoşlanamazdım değil mi?
Kahveyi bardağa koyup üzerine suyu ekledim. Bir de sigara yakıp geri yerime geçtim. Koltuklar biraz belimi ağrıtmıştı ama şu an umurumda olduğu söylenemezdi. Telefonun ekranını açtığımda bildirimin geldiğini gördüm. Ben sigara paketini almak için odaya gittiğimde atmış olmalıydı.
Gönderen: Murat
Odamda müzik dinliyor bir yandan da seninle yazışıyorum. Ne tarafta oturuyorsun?
Bu gece bana uyku yoktu. Sabaha kadar onunla konuşmaya devam edebilirdim. İçimden bir ses bu adamın hayatımda önemli bir yere sahip olacağını söylüyordu.
Mesaj atmadığı zamanlarda profiline girip fotoğraflarına bakıyordum. Hatta birisini telefonuma kaydetmiştim. Demet odasından çıkıp yanıma gelip oturdu. Gözlerinden uyku akıyordu. Benimse kendi kendime gülümsemekten yüz kaslarım ağrıyordu.
"Sen daha uyumadın mı? Eğer sorun benimle yatmansa..."
Sözünü bitirmesine izin vermeden telefondan onun fotoğrafını açıp ekranı yüzüne tuttum. Biraz ne olduğunu anlamayan gözlerle bana baktıktan sonra bakışlarını oraya çevirdi.
"Yeni tanıştık, sence nasıl? Neredeyse 1 saattir hiç durmadan mesajlaşıyoruz."
Ben bunları söylerken çoktan bir bildirim sesi daha duyulmuştu. Hemen telefonu kendime çevirip gelen mesaja tıkladım.
Gönderen: Murat
Yarın iş çıkışı buluşmaya ne dersin?
Yerimde kısık bir çığlık attım. Demet hala olayın şokuyla ya da fazla büyüttüğümü düşündüğü için olsa gerek beni izlemekten başka bir şey yapmıyordu. Ona yarın buluşmak istediğini söylediğimde gülümsedi.
"Ne bekliyorsun hadi cevapla mesajı."
Yanaklarım heyecandan kıpkırmızı olmuşlardı. Zaten beyaz tenli bir kız olduğum için ne zaman heyecanlansam elma gibi kızarırdım.
Gönderilen: Murat
Bana uyar. Ayrıntıları yarın konuşuruz olur mu? İyi geceler.
Telefonu masanın üzerine bırakıp ellerimle yüzümü kapattım. Demet başımda artık uyumam gerektiğinden bahsediyordu. Onu onaylayıp yerimden hızla kalktım. O kadar enerji doluydum ki metrelerce koşabilirdim.
Banyoya gidip kendime baktım. Yüzümü incelemeye başladım. Çocukluğumdan beri burnumun üzerinde çiller vardı. Koyu kumral saçlarım, mavi gözlerim ve düz, hafif kemerli bir burnum. Beni diğer kızlardan ayıran en önemli özelliğim gözlerimdi. Her zaman dikkat çeker, beni çekici yapardı. Tüm bunlara rağmen sıradan olduğumu düşünüyordum. Kendimi hiçbir zaman seçilmeye değer görmemiştim.
Dişlerimi fırçaladıktan sonra banyodan çıktım. Demet'in odasına girdiğimde çoktan yattığını gördüm. Bana yatakta geniş bir alan bırakmıştı. Sırtını kapıya döndüğü için yüzünü göremiyordum, uykuya dalmış olmalıydı. Yatağın yanına kadar gidip nefes alış verişine baktım. Yavaş ve sessizdi.
Yanına uzanıp bu günümü düşünmeye başladım. Ailemden ayrı eve çıkmıştım, yeni birisiyle tanışmıştım. Hayatımın bundan sonrası için ümitlenmemem mümkün değildi. Bir elimi başımın altına yerleştirip hayaller kurmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilitli Hayaller (Lgbti)
Teen FictionHazal, üniversiteyi bitirmiş ailesiyle lüks bir hayat yaşamaktadır. İstediği her şeye sahip olsa da özgürlüğü elinde değildir. Her şeyi bir kenara atıp kendisine yeni bir sayfa açabilecek midir? Tek istediği alıştığı düzenin yerine kendi hayallerin...