Hey hey,
Ik vind het persoonlijk best erg dat dit boek aan een einde is gekomen, puur omdat ik het zo leuk vond om dit te schrijven, maar zoals ik al eerder heb vermeld ga ik een deel twee schrijven en dat zorgt er natuurlijk voor dat de teleurstelling dat dit boek aan zijn einde is gekomen een beetje verdwijnt. Hopelijk vonden jullie het einde niet al te vreemd, want ik wilde graag iets anders doen (voor zover dat kon tenminste).
Hierbij wil ik iedereen bedanken die dit verhaal heeft gelezen, maar de mensen die ook daadwerkelijk hebben gestemd en gereageerd wil ik het meesten bedanken. Jullie hebben er niet alleen voor gezorgd dat ik verder ben blijven schrijven, maar ook dat ik me voor het eerst ergens zeker over voelde. Dit boek is één van de eersten boeken op wattpad die ik daadwerkelijk af heb gemaakt en dat komt dankzij jullie! Ik kan jullie eigenlijk niet genoeg bedanken voor alle fijne en positieve dingen die jullie in mijn leven hebben gebracht :)
Hoewel ik ongetwijfeld scènes uit het boek en de film ben vergeten in dit boek ben ik toch enigszins trots op dit boek. Niet alleen omdat ik het heb afgemaakt maar ook omdat ik met dit boek op nummer #23 heb gestaan! Ik had dat nooit verwacht, maar ben jullie daar wel heel erg dankbaar voor, want zonder jullie was dit nooit gelukt.
Ook hoop ik dat jullie interesse hebben in deel twee: Not all Gryffindors are good.
Jullie mogen er zelf voor kiezen om dit boek ook te lezen, ik wil jullie absoluut nergens toe dwingen!
Nogmaals super bedankt voor al jullie steun, lieve en vaak ook hilarische reacties op het verhaal. Jullie moeten goed in jullie oren knopen dat jullie stuk voor stuk geweldig zijn en dat ik heel dankbaar ben dat jullie ouders je op deze wereld hebben gezet.
Heel veel liefs.
JE LEEST
Not all Slytherins are bad ~ Drarry
Fanfiction'Ik hou van je Harry en ik haat het!' schreeuwde hij, tranen stromende over zijn wangen. Ik kon geen normale zinnen meer vormen. Mijn hart ging als een gek tekeer, terwijl mijn hoofd leek stil te staan. Ondanks dat ik er van had gedroomd om deze w...