Elindultam a város felé, s ahogy lépkedtem egyre gyorsabb és dühösebb lettem erre az igazságtalan szar világra.
Muszáj volt tennem valamit, hogy végre történjen valami.
Hogy, találjak egy normális embert, egy barátot akire számíthatok.
- Szuper - mondtam felnevetve ismét a szerencsétlenkedésemen. - De jó, hogy itt senki sincs!
És tökre mint a mesékben hallottam valami neszt a mellettem lévő szántóföldről.
Még én magam sem tudtam, hogy hogy kerültem ide.
Szétnyitottam a magasra nőtt növényt, majd elindultam a sűrű fűben.
Csak mentem a hang után, de amit láttam nem hittem el.
Egy fiatalabb nőt pillantottam meg aki összekuporodva ült a földön és magában beszélt.
Volt nála egy sima szatyor, abból vett ki gyógyszeres üvegcséket.
Azonnal tudtam, hogy mit akar tenni.
Halkan megszólítottam, nehogy megijedjen tőlem, aki a nagy fűben kuksol mint valami elmebeteg.
- Asszonyom... - mondtam amire ő felkapta a fejét.
- Ki az? - kérdezte éles hanggal, én pedig kijöttem a dús burjándzó növényzetből.
- Kérem nyugodjon meg... Én...
- Menj innen. Nagyon nem akarok most még veled is foglalkozni, szóval amíg szépen mondom, kérlek menj el - mondta halálos nyugalommal, ami bevallom kicsit félelmetes volt.
- Kérem hagy mondjam el amiért jöttem... Nem ölheti meg magát, érti? Akárhogy is halt meg nem ölheti meg magát. Nem tudná, higyje el, csak rosszabbodna a helyzet!
- Tudom mit csinálok - majd megfogta az egyik gyógyszeres üveget, és kivett belőle pár gyógyszert amit utána azonnal be is vett.
- Altatók? - kérdeztem.
- Igen. Miért érdekel? Neked nem tök mindegy? - kérdezte még mindig teljesen higgadtan.
- Azt hiszem... Köthetnénk üzletet - csillant fel a szemem, ugyanis egy jó kis terv szövődött meg bennem.
- Milyen üzletet? - kérdezte kíváncsian.
- Hogy meghaljunk... Újból - mondtam.
- Vagyis... Ha adok neked ezekből - mutatott a gyógyszereire. - Akkor mindketten meghalhatunk.
- Igen, mert így segítjük a másikat, vagyis boldogságot, örömet szerzünk neki.
- Legyen - ásított, majd kiöntött nekem is pár pirulát.
Megforgattam vékony kezemben egyet.
Önmagában nem méreg csak ajándék.
Segít elaludni.
De ha sokat használsz fel, halálos fegyver.- Robertért - suttogtam majd lehúztam a többit is.
Nem tudom mi lesz.
Talán megszűnök létezni.
Talán nem.
Talán jobb lesz.
Talán nem.
Talán... Megtalálom Robot...
Talán... Talán nem.
ESTÁS LEYENDO
Meghaltam?Hát persze... [ÁTÍRÁS ALATT]
ParanormalVolt egyszer egy kislány... Egy gyönyörű, aranyfürtökkel rendelkező csöppség. Na EZ voltam én. A szüleim büszkén álltak mellettem a tanulmányi eredményeim miatt, hogy jó gyerek voltam, ilyesmik. De minden megváltozott akkor, amikor 14 éves lettem. R...