"Ne olur baharlarımı bırakın bir süre daha, tanıdık değil bana güz."
20.03.2016
Sevgili günlüğüm,
Bugün her zamanki gibi kütüphanede teslim edilecek projeler için çalıştım. Sonra gidip Umut a gösterdim. Ve ilk defa bir kusur bulmadan mükemmel olduğu kanısına vardı. Öyle günlükçüm. Galiba biraz hastaydı gözleri falan yaşlanıyordu ve burnunum ucu kızarıktı. Sürekli öksürüyordu da.
Tahminim doğru çıkmıştı ertesi gün okula gelmemişti. Sürekli odasının önünden geçerken sanki o varmış gibiydi ama yoktu.
Kızlarla projeleri bitirmenin rahatlığıyla akşam eve bir şeyler alıp geç saatlere kadar film izledik. Tabiki gıybet yapmadık günlükçüm.
Gecenin en saçma konusu üniversitenin yemek bölümünde yapılan poğaçaların birinin içinden kara sinek çıkmasıydı.
Ve gecenin bomba konusu; Neslihan ve benim zorlamam ile olmuştu. Gaye ve sevgilisinin ilişkiye girdiğini öğrenmiştik. Ertesi gün de sürekli imalarda bulunduğumuzda Gaye söylediğine çok pişman olmuş gibiydi. Sabah kahvaltıdan sonra kapı çaldığında Neslihan açtığında gülmemek için kendini sıktığı kızaran yüzünden belli olmuştu. Kapıyı bana bırakarak gittiğinde Cem'i görerek ben de güldüm.
Gaye ve Cem i gönderdiğimizde Nesli ile cama çıkıp Gaye'ye değişik değişik hareketler yaptık. Cem o an farkedince de Neslihan saçını düzeltiyormuş gibi bende kolumdaki saati düzeltiyormuşum gibi yapmıştım. Onlar gittiklerinde Nesli ile ellerimizi birbirine çarptık.
Masayı falan topladık. Okula gidip döndük falan öyle günlükçüm.
Başka anlatılacak bir şey de yok yani.
Ha bir de Gaye bize küs sanırım. Şuan karşımda arkasını bana dönüp yatıyor. İlk geldiğinde de bir şey demeyip odamıza geçmişti. Yarın barışırız şimdi çok geç oldu uykum gelmeye başladı.
İnşallah yarın Umut hoca gelir demeyi de ihmal etmediğime göre, bana uyku yolu açık.
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Gerçek Günlüğüm
Chick-Lit▪Bu günlük hikayesi tamamıyla gerçektir. Bu hikaye benim iki yıl önceden itibaren başlayan o hikayemi anlatıyor. Tam iki yıl; 730 gün. Dile kolay değil mi? Bir kötü çocuk hikayesi değil malesef, Bir masum kızımız bir kötü çocuğumuz yok. Bir katil...