Budete mě ještě potřebovat?

1K 79 3
                                    

,,- a díky tomuto schéma se prodej zvýší až o 35%, když k tomu přidáme tady tuhle inovační složku, což by mělo za následek ještě efektivnější rozložení celého plánu, můžeme dosáhnout příjmů vyšších a také reklamu, která je obrovské plus..."

,,To je... To je báječné Harry, to je naprosto dokonalé. Skvělé nápady. Tak inovativní, svěží. Přesně tak, jak to vidím já. Gratuluju pane Stylesi, je to perfektní. Pustíme se do toho." dodal Louis s úpřímným úžasem nad svým novým kolegou.

Harry byl polichocen. Nikdy předtím ho nikdo takhle nepochválil. Začal se na svého nového šéfa dívat úplně jinýma očima. Byl spokojený. Tak dlouho nebyl.

Celé dopoledne pak společně pracovali na projektu. V kanceláři padaly nápady, i argumenty, dokud nepřišel čas na oběd. Harry se od té doby vlastně nehnul z místa.

,,No pane Stylesi, je čas jít na oběd." Louis vyrušil Harryho z posledních zápisků, které si zadával do tabletu.

,,Jo, ano, ano. Dobrá.. ehm... Budete mě ještě potřebovat odpoledne na konzultace nebo stačí, když začnu tvořit návrh na předložení radě?" řekl Harry a přitom si posunul brýle zpátky ke kořenu nosu.

Louis se usmál. ,,Běžte se nejprve najíst Harry. Odpoledne mám nějaké nudné schůzky, takže nebudu v kanceláři. Musím se nejdříve seznámit se všemi z vedení a trochu se tu porozhlédnout po okolí." mrknul na Harryho, čímž prolomili pověstné ledy a Harry se už necítil tak přiškrceně pokaždé, když na něho Tomlinson promluvil.

,,A a ...a budete mě tedy ještě potřebovat?" dodal Harry spěšně než Louis došel na konec chodby k výtahu, který právě cinknul. Harrymu vypadla tužka z ruky.

,,Budu Harry, ještě vás budu hodně potřebovat." usmál se na něj a v okamžiku se za ním zavřely stříbrné dveře výtahu.

Harry se rychle vrátil ke svému stolu, ale přistihl se, jak se dívá z okna ven na ulici, kde právě pan Tomlinson nasedal do svého Range Roveru.

Začínal mít zvláštní pocit. Když ale spatřil svůj odraz v zrcadle, okamžitě se na sebe zamračil. Sebral si hnědou koženou tašku, kterou měl uloženou v posledním šuplíku pracovního stolu, vypnul počítač, narovanl brýle a vyšel z kóje směrem k výtahu.

----------------------------------------------

Spolubydlící? [Larry Stylinson - AU - Česky ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat