,,Váš šéf je třída Stylesi, učte se od něho!" Poklepal Harryho po rameni pan ředitel, když ho míjel k výtahu.
Harry neřekl nic. Všichni se naskládali do výtahu a během vteřiny se vytratily z chodby. Zůstali tam jen oni dva.
,,Harry...můžu vám to vysvětlit..."
,,Vysvětlit? No... tak dobře...-" rozhodil rukama ,,-...vysvětlujte."
Harry zůstal stát na místě a sledoval, jak se Louis k němu krok za krokem blíží. Věděl, že každé slovo, co vypouští z úst je lež.
,,Porada,,-" začal Louis ,,-... porada začala dříve, než bylo... než bylo plánováno...a a ... a vy jste tu nebyl! Tak jsem..."
,,Nebyl! Ano nebyl... A ani teď jsem tu ještě neměl být. Možná jsem tohle neměl vidět? Měl jsem příjít, až bude jakože po všem, až se celá správní rada posadí na zadek z mých nápadů, z mého projektu, z mojí práce, kterou jen perfektně odříkáš ty??! Nikdy si neměl v plánu mě tam pustit prezentovat, že ne?!"
,,Harry počkej..." Louis chytil Harryho za paži.
,,Pust mě!"
,,Já jsem..."
,,Co? Chtěl jsi mi říct, že jsi mi to nechtěl udělat? Okrást mě? Využít? Pust mě." nařídil mu.
Louis ho pustil a ztěžka vydechl. Přesně věděl, že to opět udělá, že zas podvede, že ublíží. Možná si teď právě pod sebou podříznul větev. Navázal s Harrym příjemný přátelský vztah a opět zvítězila jeho druhá stránka. Bylo mu to líto. Nestačil už nic dalšího říct, když viděl, jak Harry schází po schodišti dolů.
Harry se vrátil do kanceláře ke svému stolu a dál se věnoval práci, která na něho čekala.
Ať jde k čertu., klel v duchu. Ať jde k čertu celej Tomlinson!
Louis se vrátil z porady a bez řečí zaplul do svojí kanceláře, dveře nechal otevřené. Což Harryho momentálně štvalo, nemohl se soustředit, protože se zlobil.
Zlobil se na něho i na sebe. Zlobil se protože si ho pustil k tělu a dovolil Tomlinsonovi vstoupit do jeho hlavy i do jeho bytu.
Byl naštvaný, protože se dotýkal trámů v jeho bytě, vstoupil tam a zanechal tam svojí vůni.
Harryho paradoxy vyplouvaly na povrch.Třásl se vzteky, lístostí a studem a to vše přímo před ním! Protože si pan marketingový ředitel nezavírá dveře.
Doufal, že po obědě se už nebude muset vrátit. Proto napsal email na personální a nahlásil, že mu není dobře. Snažil se nedívat do Louisovy kanceláře. Ale pokaždé to dělal. Louis se díval po počítače a vypadal, že se nepohnul více jak hodinu.
----------------------------------------------
ČTEŠ
Spolubydlící? [Larry Stylinson - AU - Česky ]
FanficHarry jako každé ráno vstává do práce s plnou hlavou všemožných myšlenek, starostí a problémů. Doufá, že dnešek bude jeden z nejlepších dní. Louis se vrací do města, aby utekl před svojí minulostí, zkusil začít znova, čestně. Doufá, že dneska se z...