Hra začíná

1K 82 0
                                    

Louis zaparkoval v centru města.

Upravil si sako a  sebevědomě vykročil do jedné z restaurací, kam většinou chodí lidé v oblecích. Louis se ohlásil u vchodu mladé hostesce, která ho vedla ke stolu. Pan ředitel vyskočil jako by dostal křeč do nohy a chňapnul Louise za paži.
Proběhly zdořilostní fráze přivítání, podávání rukou a konečně se mohly pustit do jídla, které už bylo předem objednané.

Louis se choval jako profík, pečlivě poslouchal všechny přítomné, odpovídal vždy jen když to bylo nutné nebo k věci. Věděl, jak tato pracovní setkání fungují, ale protože tady s těmito lidmi seděl poprvé, musel si nejprve zmapovat teritorium. Být marketingový ředitel tak velkého časopisu byla nejen výzva, ale také obravská zodpovědnost. Louis to věděl.

,,A jak se vám u nás zatím líbí, pane Tomlinsone?" zeptala se žena sedící po jeho pravici.

,,Jsem nadšený, přístup zaměstnanců je milý a hlavně, to jste se ani nezmínil pane řediteli..." pokynul směrem k řediteli. ,,- že máte tak kvalitní personál. Například pan Styles je přímo odborník, to jsem si stačil všimnout za jedno dopoledne. Je tak kreativní a..." Louis vykládal o Harrym a přitom se vrtal desertní vidličkou v přepychovém moučníku. Potom si uvědomil, že možná mluví až moc a tak ztichnul a odkašlal.

,,Styles?" ptal se ředitel, aby vyplnil mezeru ticha.

Louis se na něho nechápavě podíval.

,,No ovšem!" vyburácel. ,,Mladý Styles, ten asistent. Hahaa tolik milých tváří, omluvte mě, někdy mi trvá než si vzpomenu. No, kde jsme to přestali...?"

Dále se oběd vedl v pracovním duchu, kde se nastínil Harryho plán, který měl podle všeho zachránit stávající krizi, o které se vědělo, ale nemluvilo. Louisovi to došlo v okamžiku, když se vše točilo jen a pouze kolem tohoto plánu. Louis si začal uvědomovat, že musejí s Harrym opravdu předvést něco, co všechny posadí na zadek a časopis tím vystřelí opět mezi nejprodávanější tituly.

Začala ho ale pronásledovat panika. Harryho plán byl bezchybný. Když doladí detaily, může to být ohromná příležitost. Jenže je to celé Harryho koncept, má na něm největší zásluhy. To věděl. Věděl ale, že až bude projekt předvádět správní radě, bude to on, kdo slízne smetanu.

A najednou mu ten pocit připadal strašně fajn. Harry je chytrý chlapík, on to snese, pomyslel si Louis.

----------------------------------------------

Spolubydlící? [Larry Stylinson - AU - Česky ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat