Jeden ospalý, druhý opilý

928 71 0
                                    

Harry stejně opět celou noc nespal. Ze vzteku a zlosti se stal strach o jediného člověk, kterého měl rád i přes to všechno, co mu udělal.

Sledoval ciferník budíku na svém stole, sledoval jak vteřinová ručička odtikává probdělé vteřiny noci.

Vstal, aby se šel podívat na Louise. Spal na gauči schoulený do klubíčka. Harry ho přikryl dekou až ke krku. ,,Díky...mmm Harry..." Louis zamumlal.

Bylo to až děsivě stejné jako z jeho prvního snu. Jenže když teď viděl Louise, doopravdy u sebe na gauči, pocítil něco, co ještě nikdy necítil. Možná o tom jenom četl. Posadil se do křesla vedle pohovky a za zvuku Louiho lehkého oddychování pomalu zavřel oči a usnul.

Louis cítil, že je Harry u něho. Věděl, že to posral a že ožrat se a vlítnout mu do bytu asi také nebyl nejlepší nápad, ale teď tu byl a jedním unaveným okem ho sledoval, jak odychuje.
Je tak hezký, pomyslel si. Je tak hodný.

Natáhl se o kousíček, aby se mohl dotknout Harryho ruky, která padala z opěradla křesla. Chytnul jemně jeho ruku a Harry se zavrtěl.

,,Harry?" zašeptal. ,,Harry?"

Harry sebou škubnul, ale probudil se. Ospale se porozhlédl kolem. Usnul v křesle. Louis ho držel za ruku a šeptal: ,,Pojď si lehnout do své postele."

Přemýšlel, jestli se mu to zdá nebo jestli je to skutečné, ale byl příliš unavený na to, aby zjišťoval pravdu a tak vstal a poslechl Louise. Zabořil se do bílých měkkých peřin. ,,Louis?"

,,Šššš, tohle dáme pryč, ano? Jsi tak mnohem krásnější, Harry."

Cítil, jak mu Louis sundává brýle. Tohle se mu určitě nezdá. ,,Louisi?"

,,Musím jít Harry, musím tohle všechno napravit."

,,Počkej..."

Nastala chvíle, kdy ani jeden z nich vlastně netušil, co se stane, co se může stát.
Jeden ospalý a druhý ještě opilý.

Harry čekal se zatajeným dechem. Modré oči se do něj propalovaly.

Louis ho držel za ruku.

Harry držel jeho.

Bylo to gesto, které vydalo za tisíc slov. Louis se lehce usmál a Harry pomalu zavřel oči. Než usnul, cítil dotek jeho rtů na svých. Nechtěl ty oči otevřít. Cítil, jak mu vibruje celé tělo. Jak rezonuje ve zbytku euforie. Když otevřel oči, s obrovskou námahou, Louis už byl pryč.

----------------------------------------------

Spolubydlící? [Larry Stylinson - AU - Česky ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat