Byl bych hrozný spolubydlící

1.3K 111 28
                                    

Druhý den šel do práce Harry se zvláštní náladou. Od té Noci se Louis neozval a ani to Harry nečekal.
Ani jeho auto tu nebylo.
Všechno co se semlelo bylo určitě podkreslené alkoholem, jinak by se to jistě nestalo. Bylo to trapné a tak utekl.

Možná se za pár dní objeví a bude dělat, že se nic nestalo, přemýšlel.

Vkročil do budovy a snažil se usmívat, opravdu se snažil, ale všichni ho začali zdravit první. Harry byl zaskočen, ale příjemně. Když došel ke svému stolu a podíval se směrem k Louiho kanceláři, zjistil, že je zavřená.

A to znamenalo jediné.

Není tady.

Uvědomil si, že už vlastně ani není naštvaný, spíš nešťastný. Posadil se ke svému stolu.

,,Ale ale, pan Styles. Dobré ráno." Chodbou k němu se řítil pan ředitel s otevřenou náručí. ,,Pane Stylesi, dobré ráno, vítám vás. To je dobře, že jste tady, pojďte." chňapnul Harryho ruku a táhnul ho směrem ke své kanceláři.

Harry se naposledy ohlédl ke dveřím Louise Tomlinsona.

,,Co se stalo pane?"

,,Chtěl bych vám nabídnout nové lepší místo. Dostal jsem přímé doporučení a tak vás automaticky povyšuji na Ředitele marketingu."

Harry zíral na ředitele s otevřenými ústy a přemýšlel, jestli si z něho utahuje nebo jestli není někdě skrytá kamera. ,,Co prosím?"

,,Od teď jste novým ředitelem marketingu. Své schopnosti jste prokázal při cowellově projektu a tím si myslím máme výběrové řízení za sebou. Teď bude vaše práce postarat se osobně o to, aby tento plán fungoval. Váš plán, pane Stylesi." ředitel se dmul pýchou nad tím, jak skvělý má personál.

,,A co se stalo s Louisem. Tedy, panem Tomlinsonem?" zeptal se Harry nevěřícně.

,,Pan Tomlinson dal včera výpověď a osobně vás doporučil na jeho místo. Takže bych byl rád, kdybyste si mohl vzít věci a přemístit se do Tomlinsonovy kanceláře. Pokud vám nebude vadit, tak bychom oficiální povýšení ohlásili po obědě, poněvadž musím stihnout důležitou schůzku s několika klienty a když to klapne, tak to budou klienti, o které se budete starat vy." mrknul na Harryho a nenápadně ho vytlačil ze své kanceláře.
Ředitel nedal prostor Harrymu se nijak vyjádřit, ale než odešel z jeho kanceláře, stačil koktavě poděkovat.

Nechápal. Nevěřil. Pořád čekal, že odněkud někdo vyskočí a zakřičí Aprííííl nebo Máááám tě. Nic takového se ale nestalo.
Dokonce Liam Payne mu šel naproti se sendvičem v ruce a plnou pusou mu potichu gratuloval. Všichni kolegové na něho cestou mrkali a přáli mu to. Ještě to nebylo oficiální, ale všichni to věděli.

Harry Styles byl novým ředitele marketingu. Díky Louisovi. S touto hořkosladkou vzpomínkou se ta dobrá zpráva vytrácela někam do prázdna.

Otevřel Louiho kancelář. Pomalu přešel ke stolu. Viděl ho tam, jak sedí za stolem a cvaká svýma malinkýma prstama do klávesnice. Přejel svými prsty po klávesnici. Nezbylo tu po něm nic. Posadil se do křesla. Pod klávesnicí uviděl vyčuhovat žlutý papírek. Asi zatoulaná poznámka, pomyslel si. Odložil klávesnici a poznal, že to je jeho inzerát na spolubydlícícho. Začal číst:

Byl bych hrozný spolubydlící, to vím. Ale líbí se mi u tebe. Moc. Miluju tvůj gauč. Voní levandulí a silným čajem. Miluju tu podlahu a okna. A tebe.

Promiň mi

Louis

🎉 Dokončil/a jsi příběh Spolubydlící? [Larry Stylinson - AU - Česky ] 🎉
Spolubydlící? [Larry Stylinson - AU - Česky ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat