Rozpočet

997 82 0
                                    

Den v kanceláři nakonec proběhl bez problémů, jen Harryho trochu znepokojovalo, že se Louis už do práce nevrátil. Ale nebyla to jeho starost a tak se o to už dál nezajímal.

Pečlivě dopracovával všechny návrhy, ladil detaily a vychytával háčky, na které přišli spolu s Louisem.
Harry si uvědomoval, že najednou ho ta práce baví, že vidí kam to směřuje. Kam to může směřovat.
Pokud bude dobře vycházet s novým šéfem marketingu, může z toho i něco mít.

Přemýšlel.

Následující dny byly témeř k nerozeznání stejné, jen s tím rozdílem, že pan Tomlinson nosil lepší a lepší saka, kvalitnější a úhlednější kravaty, vystajlovanější účesy a pořád se krásně usmíval víc a víc pokaždé, když Harryho volal k sobě do kanceláře.

,,No, dneska už to balíme Harry, jste pro?" navrhnul Louis.

,,Ano, myslím, že to pro dnešek bude asi stačit." nervózně si poposunul brýle po nose.

Oba se pomalu zvedali od velkého pracovního stolu a každý si sbíral své materiály k sobě.

Harry sledoval Louiho ruce, pefektní manikúra prozrazovala, že o sebe vážně pečuje. Ruce musel mít hebké jako samet, uvažoval. Chtěl se jich dotknout.

,,Je všechno v pořádku, pane Stylesi?" Louis na chvíli přestal srovnávat šanony a papíry rozložené po stole a zadíval se na Harryho.

,,Ne. Teda ano. Ano, všechno je v pořádku, jen hledám ještě..."

Oba sáhli po stejném listu papíru.

,,Rozpočet." řekli současně a na vteřinu se oba zasmáli.

Harry znervozněl, protože pokaždé, když se Louis usmíval, díval se mu přímo do tváře. Zrudnul. Sklopil hlavu, sebral rozpočet a založil jej do desek.

Rozloučili se popřáním si příjemného víkendu a Harry se už chystal vykročit z Louiho kanceláře, když v tom se ho Louis zeptal: ,,Pane Stylesi, neznáte nějaký opravdu dobrý podnik, kde bych si mohl dát skleničku? Jsem tu, jak víte krátce, bydlím na hotelu, ještě se rozkoukávám." vysvětlil.

Harry se na svého šéfa otočil a hrdě mu nabídl jednu příjemnou irskou hospůdku, jen pár bloků od jeho bytu. ,,Je to skvělé místo, patří mému známému, je to Ir jako poleno. Dám vám adresu."

----------------------------------------------

Spolubydlící? [Larry Stylinson - AU - Česky ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat