Whisky

888 69 0
                                    

Tohle jsem vážně posral. Tenhle kluk si to nezasloužil. Půjdu za ním ještě jednou a všechno mu to vysvětlím, vezmu ho za ruku a odtáhnu k řediteli, všem řeknu, že to byl jeho projekt a že byl zatraceně dobrý, že já na tom nemám skoro žádnou zásluhu.
Přemýšlel.

Když se odhodlal odvrátit zrak od obrazovky počítače a podívat se otevřenými dveřmi na stůl svého milého asistenta, zjistil, že tam Harry není.

Vyběhl tedy z kanceláře aby se přesvědčil. Věci byly pryč. Musel odejít na oběd. Louis si ztěžka oddechl a vrátil se ke stolu.

Počkám, až se vrátí, řekl si pro sebe.

Jenže Harry se ten den už nevrátil. Přišel domů a uložil se na gauči. Bylo mu hrozně.
Cítil se tak.
Není to poprvé, co někdo sebral jeho zásluhy, vždyck to byl bývalý ředitel Cowell, ale toho on nemiloval, takže to nebolelo tolik.

Harry si přehrával celou situaci znovu a zvovu, chuť Louise praštit a políbit se najednou rovnala stejné touze.

Nechápal, proč to udělal.

Byl to je projekt, kašli na to Harry! říkal si pro sebe. ,,Ale tohle je jiný sakra!" zařval do prázdného bytu. ,,Já ho ...já ho mám rád..." dořekl už potichu a nechal proudit slzavou úlevu.

Louis se po práci opět vydal do hospody. Měl by zapíjet úspěch, ale mohl snad? Bylo mu ze sebe zle. Chtěl si dát po hubě, jen kdyby to bylo možné.
Proto se upíjel jedním panákem whisky za druhým. V tomto případě to nijak zvlášť nepomáhalo.
Louis cítil obrovskou vinu. Přemýšlel nad ním, nad tím klukem z kanceláře.

Vzpomínal na jejich první setkání, na to jak byl Harry vždy nervózní. Na dotek jeho ruky. Na jeho rty a hlas.

Objednal si dalšího panáka. Oči se mu začínal podobat sklu. Ale pil dál. Viděl jeho oči. Ty oči. Byly zelené, tušil.

Vzpomněl si na každé slovo, které si řekli, na ty chvíle, kdy mluvili a smáli se. Vzpomněl si na dřevěnou podlahu a vůni levadule z jeho bytu.

Objednal si dalšího panáka. Už začínal být hodně opilý. Jeho svědomí mu naznačovalo, že by měl něco udělat. Že nesmí dovolit, aby už ubližoval lidem, které má rád! Tohle musí zkončit.

Objednal si dalšího panáka.

Zaplatil.

----------------------------------------------

Spolubydlící? [Larry Stylinson - AU - Česky ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat