Harry vyčerpaně usínal na gauči. Slíbil si ale, že tentokrát tady neusne. Proto se vší námahou vstal a dopotácel se do koupelny.
Vyčistil si zuby a vyndal z očí čočky. Ze stolku si opět vzal brýle a nasadil si je na nos. Do zrcadla se už nepodíval.Z chodby zaslechl zvláštní rachot, ale snažil se tomu nevěnovat pozornost. Jen doufal, že bude moci klidně spát a ten hluk přestane.
Jenže zvuky sílily a najednou Harry slyšel, jak mu někdo tluče na dveře.
,,Harry... otevři... prosím tě..." zaslechl zoufalý hlas.Nemohl to být nikdo jiný než on.
Buch. Buch Buch.
Harry otevřel dveře, jen proto, aby Louis nedělal divadlo pro celý dům. Muselo být už hodně pozdě.
,,Louisi, co tady...sakra."
Louis se neudržel na nohách, jak byl opilý a přepadl přímo na Harryho. ,,Já jsem..."
,,Ok...Ach bože... pojď dovnitř a psst, nekřič.!" Harry ho dovlekl na pohovku a zul mu boty.
Louimu se koulely po tváři slzy a opilý výraz jen umocňoval fakt, že je na tom zle. Harry postavil před Louise sklenici vody, na korkový tácek. ,,Napij se." řekl klidně. Louis jen kroutil hlavou a cosi mumlal, popotahoval a vůbec nespolupracoval. ,,Mě je to líto Harry...",,Jo, jo já vím, ale teď se napij a sundej si to sako. Ukaž... pomůžu ti."
Louis byl opilý jako Dán, ale Harry mu pomohl dostat se z oblečení a rozvázal mu kravatu. Podařilo se mu dostat do něho sklenici vody. ,,Tady si lehni, dám ti deku. Ráno tě tu nechci vidět, slyšíš? Slyšíš mě Louisi?" Harry chytnul Louise za bradu a podíval se mu zpříma do očí. ,,Slyšíš?" zašeptal.
Louis jen přikývl a hřbetem ruky si otřel nos. ,,Nechtěl jsem ti ublížit Harry..."
Harry slyšel ze své ložnice, jak Louis brečí, jak říká stále dokola: ,,Nechtěl jsem ti ublížit Harry, nechtěl..."
----------------------------------------------
ČTEŠ
Spolubydlící? [Larry Stylinson - AU - Česky ]
FanficHarry jako každé ráno vstává do práce s plnou hlavou všemožných myšlenek, starostí a problémů. Doufá, že dnešek bude jeden z nejlepších dní. Louis se vrací do města, aby utekl před svojí minulostí, zkusil začít znova, čestně. Doufá, že dneska se z...