A víte co to znamená?

925 70 1
                                    

,,Pane řediteli, pane řediteli..." Louis vběhnul do kanceláře nejvššího ředitele společnosti v umazaných kalhotách, spocené košili, v pomačkaném saku a s výraznou kocovinou ve tváři.

,,Pane řediteli, musíte mě vyslechnout..."

,,Tomlinsone! Co to.."

,,Omlouvám se, pane řediteli.. já.." Louis se otoči ke dveřím a raději je zavřel. V rychlosti si rukami pročísnul vlasy a urovnal sako.
Ředitel si pomalu sedal k velkému stolu, za kterým bylo ohromně velké okno přes které bylo vidět téměř na konec města. Louis došel blíže k řediteli.

,,Tak spuste Tomlinsone.! pobídl ho.

Louis se nervózně posadil na volné křeslo oproti stolu. ,,Musím se přiznat, že jsem ten projekt ukradl."

,,Cože jste??" ptal se pan ředitel.

Louis vydechl. ,,Veškeré zásluhy patří panu Stylesovi. Byl to jeho nápad od prvního písmene až po poslední graf."

,,Styles?? Ten... asistent?"

,,Se vší úctou pane řediteli, ten chlápek je nesmírně chytrý a ...-" uchechtl se. ,,- a my všichni, co tady sedíme na všech těch manažerských židlích jsme jen banda idiotů."

,,Co prosím??!" zaburácel ředitel.

,,Ten cowellův projekt, není ani můj, ani váš, ale jeho. Harryho."

,,A proč mi to říkáte? Proč jste sem přišel? Prásknout se? Vydáte jako popelnice, Tomlinsone!"

,,To máte pravdu, taky se tak cítím."

,,Chcete mi tedy říct, že váš asistent vypracoval celý Cowellův projekt?" ředitel se pomalu uklidnil.

,,Ano, přesně to vám říkám. Využil jsem ho, protože se mi zdál... jak to říct... splachovací. Ale já už takhle nechci budovat kariéru. Není to první člověk, kterému jsem podobným způsobem ublížil."

,,Víte ale co to pro vás znamená?"

,,Naprosto. Proto jsem vlastně přišel. Chtěl bych dát výpověď. Následky ponesu samozřejmně."

,,Dobrá. To nebude nutné, přiznání budu brát jako polehčující okolnost. Zdá se, že tohle je tedy konec, pane Tomlinsone. Nebudu lhát, zklamal jste mne."

,,Nejen vás. Vím to. Chtěl bych, než to podepíšu, navrhnout, aby jste pana Harryho Stylese automaticky povýšili na moje místo. On si to nejen zaslouží, ale ještě vám všem vytře zrak." usmál se na ředitele, který mu právě předložil výpověď.

,,Dobrá tedy. Jestli mi ještě chcete něco říct, je ta nejvhodnější doba."

,,Jo, chtěl bych, abyste ho také představil přede všemi, jako mě. Abyste ho nepřehlíželi a brali ho s úctou a respektem."

Podal řediteli ruku a vyšel ven. Zastavil se ve své kaceláři a do krabice si zabalil těch pár věcí, které tam měl. Moc jich nebylo. Těch několik dní nestačilo na to, aby se tam zabydlel. Stačilo ale na to, aby pochopil sebe.

Naposledy zasednul k počítači a napsal email na personální, aby se okamžitě spojili s Harrym, kvůli důležité zprávě. Potom vyndal z šuplíků všechny své věci. Našel tam zmačkaný Harryho letáček. Vzal pero a začal psát.

Přeložil žlutý letáček a nechal ho ležet pod klávesnicí. Naposledy se rozhlédl a zabouchl dveře.

----------------------------------------------

Spolubydlící? [Larry Stylinson - AU - Česky ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat