BÖLÜM3

12.8K 754 37
                                    

Multiye lale ve yağız sığmadığı için beraber koydum yanliş anlamayin.
     Sabah başım ağrıyarak uyanmıştım Lale zorla banyo yaptırmıştı bana . Kahvaltıdada ağzıma bişeyler tıkıp "oh yarasın kuzucukuma" deyip yaşlı nine taklidi yapıyordu. Ağzıma tıktığı kaşar peynirini çiğnerken  yeniden siyah zeytin tıktı . Sude ye beni kurtar bakışı atarken sude direk beni anlayıp araya girdi.

-Yeter lan boğcan kızı rahat bırak.

Ona minnet dolu bakışlarımı atarken elimle kokulu öpücükleri atarak ağzımdakileride çiğnemeyi ihmal etmiyordum.

-tamam be diyerek kendi önündeki yemeği yemeye başladı. Güneş;

-Dünden daha iyimisin?
-iyiyim saol

Kafasını salladı o sırada anons duyuldu ve herkes sınıflara girdi. Sınıfta belli bır sıraya oturduktan sonra başımı sıraya koyup dün gece geç yatmamın yorgunluğunu üzerimden atmaya çalıştım. Sınıftaki uğultular çoğalırken birden içimden kafamı kaldırma isteği doldu. Kadamı kaldırdığım an .üzerime yapışkan bir sıvı döküldü.

İğrenerek ayağa kalkarak bunu yapan kızlara baktım . Lale ve irem hemen yanımda bitmişlerdi. Kızlara ne mana ? Diye bakışımı atarken pis pis sırıtıyorlardı.lale yumruğunu sıkmaya başlarken onu durdurarark.

"Bi sorunmu var?"dedim atar yaparak kız bir adım daha atarak. "Sorun sensin güzelim "tek kaşımı kaldırıp.

-hadi ya halletsek mi?

Bir anda kızın üstüne atlamak için adım attım ama beni tutan eller atmama engel oldu. Geriye doğru düşerken yardım eden kimse olmadığı için yerle küçük bir öpüşme yaşasamda ona olan duygularımı ilk öpüşmemizde açık etmedim hemen gevşemesin diye . Ne diyom lan ben . Kafamı fena çarptım ve bu saçmalamama neden oluyordu.

Yerden kalkınca kızların yerinde olmadığını gördüm o sinirle bahçeye çıktım sarel erkeklerine aldırmadan bir hışımla aralarından geçip şu kızı buldum erkeklerin şaşkın bakışları arasında kızın saçlarını tuttum ellerini bacaklarımın arasına alıp kaçmalarını engelledim yanındaki kızlar hamle yapacakları sırada sudd birini Lale birini iremde birini ele aldı . Irem kızın kucağına oturp yüzünü yoluyor , Lale kızı saçından tutup kafasını yere sürtüyor Sude ise yerde acısından kıvranan kıza tekme atmakla mesguldü.

  Bütün kızlar etrafımıza toplanmış bizi izlerken tamamen kendimden geçmiş bir halde kıza vuruyordum . Tam hamle yaparken dikkatimin dağılmasını sağlayan kahverengi gözler bana anlam veremediğim bir şekilde bakıyordu . Mal mal ona bakarken kendimi yerde bulmam bir oldu kız üstüme çıkıp saçımı çekmeye başlayınca tamamen yumruğumu sıkıp burnuna indirdim . Burnu kanlar içindeyken acıyla yerde yatıyordu tekmemi tam indirecektim ki . Ayaklarım havalandı vavv uçuyorumm diye salakça bir şey geçirdim içimden ama uçarkende beni tutan sıkı elleri yumruklamayı ihmal etmiyordum .

  Yere indiğimde ne kadar kaçmaya çalışsamda sarellilerin kimilerini omuzlarında kimilerini kucağındaklarında getirdikleri tepinerek inmeye çalışan bizimkileri . Bunları izlememden faydalanan yağız beni bırakmıştı son kez kaçmayı denedim ve kızın yanına doğru koştum . Yine yakalandım bu sefer bırakmadı .

  Bizi bahçenin bir köşesine toplayıp etrafımıza kaçmayalım diye gardiyan olan sarallilere mal mal bakıyordum. İrem;

"Ya oğlum size ne lan yolcaktım ben o orospuyu niye karışıyosunuz ki "

"Bıraksaydınız o kaşarı bir benzetseydim" dedi Sude.

"Zaten kızın ağzına sıçmışsın daha ne istiyosun" dedi Arda

Sude küçük bir homurtu mırıldandı . Lale;

"Bora bok vardı hemen aldın elimden hırsımı alamadım senin üstüne atlıcam bak"

Çocuk ellerini havaya kaldırark beyaz okul gömleğinden taşan kaslarını sergiledi . Yağız etrafa bakınırken Bora ;

"Yeni kızımız hiç konuşmuyor maşşallah ama bişey dicem kızı çok fena yoldu haberiniz olsun" dedi ve itici bir kahkahayla gülmye basladı.

"İstermisin " diyerek yumruğumu havaya doğru salladım sessizce güldü bu sefer. Yerden kalkınca diğerleride kalktı ve peşimden yürümeye başladılar. Yağız benim ,Bora Lale nin, Arda Sude nin, adını bilmediğim çocukta İremin kolunu kavradı . İremin " Çınar bırak kolumuu" diye götünü yırtmasından öğrendim çocuğun ismini . Yağıza bakış attığımda "bişey yapmicaz " dedim . Kafa salladı ve " yaparsanız bu sefer kucağımız kadar teferruatlı bir yerde buraya gelmek yerine saçınızdan sürüklüyerek geltiririz sizi buraya" iğrenerek baktım suratına .

Ardından bizi serbest bırakıp arkamızdan yürümeye başladılar. Kızlar hala yerde yatarken birden onları sinir etmek geldi içimden kızlar yerde öylece oturuyor su içip peçeteyle suratındaki kankarı temizliyorlardı . Çıkarabildiğim kadar kahkaha attım. Bakışlar bana dönünce "böylece sorunumuzu hallettik " diye bağırınca bizimkiler güldü ve "evettt" diye bağırdılar . Kızların suratı sinirli bir hal alırken dil çıkarttım ve yürümeye devam ettim.

  Konferans salonunda barış konuşmaları yapılırken biz kızlarla kavga hakkında konuşuyorduk. 

-Fena dayak yedi kaşarlar dedi lale

- şerefsiz arda bıraksaydı daha ağzına sıçacaktım ama Arda saolsun dedi sude.

- O çınar elimden kimse alamicak. Dedi irem .

Bense sadece konuşulanları dinliyordum . Arkadan çınar kafasını tam irem ve lalenin arasından çıkartarak . "Efendim " dedi . İrem elindeki telefonu çınarı kafasına geçirince yerine geri oturmak zorunda kaldı . İremin sinirinin geçmesi için gülmemem lazımdı ama güldüm hemde haykırarak. Bütün salon bana dönerken irem sen bittin kızım bakışları atıyordu. Yerimden kalkıp koşmaya başladım yere yapıştım an yağızların ayaklarının önüne düştüğümü fark edip hemen kalkıverdim .onlar bana gülerken irem bana olan sinirini unutup direk çınara dalmaya tercih  etti. Yağız" Uçan Alya " deyip gülmeye başlayınca bende onun üstüne uçtum . "Al sana uçan Alya " diye bağırmaktanda vazgeçmedim . Her vurduğumda gülmesi dahada çok artıyordu ki anladım vurduğumda canı acımıyordu. Ama hala devam edince beni üzerinden Lale iremide sude aldı ve yerimize otuttular aramızdaki sude ve laleyi aşarak irem e. Çak dedim ve elimi uzattım karşılık vererek iyiydik be dedi ve hep beraber gülüştük.

   Odamıza çıktığımızda kapıyı kapattılar herkez yatağa girince görevli geldi konttol yapıp gitti . İrem partii diye sessizce haykırınca anladım bir şeyler olacağını ve sırıttım mal mal. Güneş yatağının altından bira , rakı , viski şışelerini çıkarttı. Herkes eline birer tane alınca denemekten zarar çıkmaz diyerek bende bir tane aldım elime .

-Ne sarellilermiş be isimleri bile boktan dedi Sude .

-Aynen lan diyerek Sudeye destek verdim .

Mira bana dönerek

-pişt sen yağızla yakındın ne oldu.

Gözlerim pörtledi bir anda içkimden bir yudum alıp . Mira ya hayır anlamında kafa salladım. Mira sadece güldü. Bense sadece bakınıyordum.

   Sabah olmuştu şişeler bitmiş bizde yerde yatıyorduk . Kalkınca görevli gelme tehlikesine karşı iremleri uyandırdım ve etrfı topladık. Diş fırçaladık ve dersliklere dağıdık .

Yeni bölüm 12 oyda gelcek tşk

Düşman Okullar M.İ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin