BOLUM23( Bittiniz )

3.3K 165 9
                                    

Multide irem borayı döverken hissedilen var dgxndb

   Kalabalığı yarıp ram ortasîna geldiğimizde...

  Yarım saat önce~

      Bora'dan

    Dün Lale o çocukla dans ederken elim ayağım titremişti bu gün yine oturmuş orda sanki hiç bir şey olmamış gibi dondurma yiyordu. Kalbim hızlı hızlı atarken beynim yapma diyordu. Arkamdan gelen ardayla beraber kızların yanına oturduk.

    Lale geldiğimizden habersizdi. Arda Sudeyi alıp bahçeye çıktı. Yağız zaten sevgilisiyle birlikteydi. Çınara baktığımda o ise kuytu biyere sıvışmış uyuyordu.

   Boğazımı temizledim sert bir şekilde . Lale irkilince yaptığımdan pişman oldum ama devam etmen gerekiyordu. Bozmadım.

   Elimle saçını geriye doğru atıp boşta kalan boynunda elimi gezdirdim . Lale ne yapıyorsun bakışı atınca cebimdeki kutuyu çıkarttım.  Onu kolundan tutup ayakta durmasını sağladım ve kutuyu açtım.  Lale kutunun içindeki ucunda tek taş olan sade beyaz altına dokununca eli yanmış gibi geri çekti elini. Gözlerine bakıp"izin ver takayım" dedim.

   Evet veya hayır arasındaki dört sani süreçte içim içimi yedi ama cevabı içimin çürümesine deymişti.

   Az önce arkaya attığım saçlarını alıp bu sefer öne doğru attırdı. Kutudan çıkardığım kolyeyi nazikçe boynuna taktım.

   Yüzü kızarık bir şekilde teşekkür edip tam uzaklaşmak için ayağını uzatmişti ki birden ayağı takıldı . Ve yere düşüşe geçti . Kolumu beline dolayıp düşmesini engellemek istedim. Ama o çırpınıpo romantik anın içine etti ve yere düştü .

-Tamam hazırdım bunu yapacaktım ,yani tapabilirdim, kendime güveniyor olmam lazımdı, yapmam lazımdı.

  Ve birden kendimi onun dudaklarında buldum.

Alya

    İrem değilmiydi o ne yapıyordu orda !!

   Daha fazla inceleyince anlamıştım Bora nın üzerinde olduğunu.

Hatta birde "Sen benim kankama .." ..... "sen bittin olum"

  Diye bağırıyordu.

   İremi belinden tutmaya çalıştım ama bu benim yapabileceğim bir gorev givi durmuyordu . Yağıza rica edip onu kolundan tutup sürüklemesini istedim . Aşkım hemen kabul etti zaten . Bora nın yerden kalkmasına yardım ettikten sonra olayı sakince anlatmasını istedim.

    Lale bir hışımla yaklaşıp elini Bora nın eline sabitledi. Gözlerimle onları yerken Yağız gelip elini belime attı . Ve Boraya el uzatıp "Sonunda oldu" dedi. El sıkışıp gülüştükten sonra ortalarda olmayan İremi aradım evveetttt işte ordaydı.

   Çınarın o kaslı kollarıyla zor tuttuğu asi korumacı kızımızz.

   Çınara kaş göz işaret yapıp onu buraya getirmesi için rica ettim yada emir de vermiş olabilirim.

  Çınar ensesinden tuttuğu iremi büyük bir zorlukla buraya buraya getirmek için uğraşırken ben önümdeki çifte dönüp Boraya elimi uzattım . El sıkıştıktan sonra irem geldi.

  Lale ve Bora nın ellerine baktı ve " Cınar tut beni" diyerek kendini yere attı.  Çınar tutmadığı için kafasını sağlam bir şekilde yere vuran irem oturup masum masum etrafa bakmaya bşladı. Çınar elini araya paracan yaparak " Galba normal bi insana döndü" dedi ağız hareketleriyle . Herkes gülerken İrem hala aynıydı.

    O sırada herkes bahçeye diye müdürün anons sesini duyduk.

    Herkes bahçeye çıkıp sıra oldu. Müdürlerimiz kürsüye çıkıp konuşma için yerlerini aldılar. Bütün okul merak içinde onları beklerken . Müdür eline aldığı topu havaya kaldırıp. " 12. Geleneksel spor şenliğine hoş geldiniz " diye bağırdı. Ve elindeki topu ile hizmetlilere kafa salladı. Hizmetliler büyük alandaki perdeyi indirince herkes ağzındaki oha kelimesini havaya savurdu.

  Büyük alanlar okula çok yabancı olmasına rağmen çok hoşuma gitmişti. Elimi havaya kaldırıp bizim hemen yan sıramızda olan erkeklere döndum. Elimi boynumdan koluma kadar sert bir şekilde çekip siz bittiniz olum işareti yaptım.

   Herkes eşortmanlarını giymiş bir an önce çatışmaya başlamak istiyordu. 1. Yarış halat çekme yarışıydı.  Erkekler tarafının ilk başında yağız arkasında diğer kaslı hayvanlar yer alıyordu . Bizim takım ise bizdik işte yani büyütülcek bişey yoktu.

    Müdürün düdüğı ile çekişmeler başladı o kadar sert çekiyorlardı ki kazanmak imkansızdı madem kazanamayacaktık o zaman onurlu bir şekilde kaybetmemeliydik. Tek elimi ipten çekip arkadaki Sudenin kulağına planımı anlattım . Arkaya doğru bu şekilde ilerlerken  bağırarak saymaya başladım.
1.....2....3......

3 derken bütün kızlar ipi bıraktı ve erkekler perişan .

  Herkes katıla katıla gülerken Bora nın altında kalmış arda resmen nefessizlikten ölecek gibi bakıyordu etrafa . Çınar ise ramamen zihin kontrolunu kaybetmiş gibi poposunu yokluyordu ordamı diye.

     Herkes yerinden kalkıp ikinci yarışı bekliyordu. Özelliklede erkekler kim bilir kafalarında neler dolanıyordu . Bana pis pis bakan Yağıza dil çıkartıp ikinci yarış olan bayrak kapma yarışına doğru ilerledim . Bu sefer ilk sıra Bora ve Lale nindi. Yeni sevgili triplerinde lale bora kazansın bira lale kazansın havalarındaydılar . Iki saatin sonunda Bora öküzlük yapıp bayrağı almıştı.

     Ikinci sırada olan sude ve Arda kozlarını paylaşmak ićin sahadaydılar . Sude gözlerini kısmış Ardaya bakıyordu. Arda Yağızın kulağına bir şey söyleyip güldü. Ters ters bakıp zilin çalması için etrafa bakındım. Zil çaldığı anda rüzgar gibi estiler ama Arda yarışın ortasında düştü salak Sude zaten sevgilisinin yanına gitti. Sonra arda onu bir güzel yere serip kollarından tuttu.

  Yarış ihlaliii diye bağırarak oldukları yere doğru koşmaya başladım . Sudeyi ondan kurtarmaya çalışırken ayaklarım havalandı. Ve bebde kendimi terde buldum . İrem hiç dururmu hemen üzerimizie atlamasından iyileştiği anlaşılmıştı zaten .

    Biz yarışı bırakıp ortada yuvarlanırken bizi ayıran şey yarıştan diskalifiye olmuş olmamızdı. Elimde pet şişe kenarda bir sandalye bulup oturduk. Yağız kolunu boynuma doladı. "İyi yarıştı bebeğim kaybettiniz " ağzımdaki suyu üzerine püskürtüp güldüm. "Evet şampiyonsun yakışıklı " tiksinerek üzerin baktıktan sonra bahçenin içindeki açık havuza beni sürüklemeye başladı. Hayır diye bağırırken çığlıklarımı kimse duymuyordu.

   Kendimi suyun içinde buldum . Bir anda etrafıma bakındığımda tek bi yoktuk sanırım.

Düşman Okullar M.İ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin