BÖLÜM 11

7K 509 27
                                    

    Şu Selin denilen kızdı ve onların öpüşmesindende kötü olan onların arkalarındaki ağaca saklanmış gözlerinden yaşlar akarak izleyen Sudeydi . Arda bizi görünce Selini iktirip gitmesini söyledi sonra da . Yanımıza gelip "ne oldu ?" Dedi. Yok bişey anlamında kafamı salladım İremse "git burdan diyerek sertçe çıkıştı ona Arda kaşlarını çatarak "ne oldu ya " dedi anlamamış bir ses tonuyla . İrem in elinden tuttum yatışması için irem derin bir nefes aldı ve olayı toparlamaya çalıştı. " Kusura bakma bu gün kötü bir gün benim için " diyerek elini cebine soktu . Arda yavaşça kafasını salladı ve yürümeye başladı . O gider gitmez lale koşarak ağacın arkasına yere çökmüş ağlayan Sudeye sarıldı bizde onun arkasından . " otobüsler kalkacak bitanem üzme kendini hadi biraz dinlenirsin hemde " sude nin yavaşça ayağa kalkmasını izledim mutsuzdu ve bir o kadarda yorulmuştu sorumlusu olmadığı halde üstüne yüklenilen o ağır yükten . bir koluna ben bir koluna lale girdi çünkü irem sinirinden titremekle meşguldü ilerde . 

   otobüslere vardığımızda en arkaya oturduk zaten 4 kişilikti . Sude yi ortamıza alarak sıralandık . sude kıpkırmızı olmuş gözleriyle önce bana baktı sonra yavaşça otobüsün içinde gözlerini gezdirdi ve en sonda başını omzuma yaslayıp kapattı gözlerini . Lale Sude nin önüne düşen saçlarını eliyle yavaşça geriye attı .sonra da elleriyle oynamaya başladı . okula gelene kadar hepimizin surat beş karıştı kimse gülmedi Sude nin mutsuzluğu sudeyi daha çok harap etmesin diye aramızda paylaştık hüznünü . odalarımıza çıktık Sude yemek yemek istemedipini söylediği için bizde yanında olup yemekhaneye inmemeye karar vermiştik . Sude "kızlar gidin başımdan yemek falan yiyin rahat bırakın beni "diyerek parmağının ucuyla yerde yatan bizleri gösterdi . irem aniden ayağı kalkarak " bok gideriz senin yanından sıçmaya gitsen bile kapında beklicez oh oh oh " diyerek ellerini havaya kaldırdı ve komik bir şekilde  dans   etmeye başladı. Sude " gitmesenizde olur anormal olun  yeter lan " diyerek bıyık altından güldü . yerden kalkıp yanına doğru yavaşça yürüdüm ." prensesimize gülmek çok yakışıyor"  diyerek muzipçe tek  kaşımı kaldırdım Sude tekrar suratını astı ve "bok" dedi .

bu lafına güldükten sonra üzerindeki örtüyü çekip" demek bok ha " diyerek üçümüz birden gıdıklamaya başladık . o sırada yatakhanenenin kapısından bizi izleyen Sarel erkekleri . arda en önde hepsi yavaşça içeri girdi Y ağız belime sarılıp yanağımdan hafifçe öptü ve "merhaba" dedi. hafifçe gülümseyerek gözlerimle cevap verdim cevabını alınca bana bakmayı bırakıp gözünu herkesin baktığı Sudeye çevirdi . sude herkesin ona bakmasından rahatsız olduğunu belirten bir homurtu çıkarttı ve yorganı kafasına kadar çekip yatağın içine girdi. Arda " kız utanıyo hepiniz bakıp durmayın şöyle " diyerek çıkıştı herkes gözlerini başka tarafa çevirdi . arda  Sudenin üstündeki örtüyü yavaşça çekip " kalk hadi prenses kimse bakmıyo " dedi . 

Sude örtünün altından çıktı ve ayıcıklı pijamalarıyla koşarak tuvalete girdi . o sırada kapıda selin belirdi . " aşkımmm gelsene ama " dedi ağzını yayarak . selinin gözleri tuvalet kapısından onu izleyen Sudeye kaydı . " ıyy senin düzgün bişeyin yok mu pijamayla dolanıyosun ortada yoksa fakirmisin sen ezik . " kendimi tutamadım ve irem in çoktan saçlarına yapıştığı selinin üstüne atladım  lale  yanımıza geldiğinde ben kızın saçından tutmuş çekerken irem üstüne oturmuş suratını yumruklyordu. lale yapacak iş bulamayınca bende ona iş yarattım ve kenarı kaydım kızın saçını çekmesi için . irem kızın üstünden kalkınca saçına nasıl şiddetle asılıyorsa artık  laleyle ben geriye doğru uçtuk resmen kız yerde kıvranırken SUdenın köşede gülmesi hoşuma gitmişti. Arda gelip selini ayağa kaldırdı ve " siz malmısınız ne yapıyosunuz ?" diyerek bagirdı en kalın ses tonuyla yağız yanımıza gelerek Ardayla aynı tonda konuştu . "sana onlara bağırma hakkını kim veriyor " dedi. bu sırada Bora yerde hala oturmakta olan Laleyi kaldırmaya çalışıyordu.  Arda yanımıza dahada çok yaklaştı . " çünkü yanlış yaptılar " dedi . Selini kucağına alıp bir anda yere bıraktı ve "geçici değil kalıcı hasarlar vermek lazım " dedi .  Saşkınca yerde yatan Selin i izleyen Sudeye doğru yürüdü ve sudenin elini tutup tam önünde durdu . " prensesler ne giyse yakışır cici kız o senin gibi makyaj güzeli değil ama senin her an badana boyaya ihtiyacın var " kız yerden hiç bir şey anlamamışca bakarken bir anda ayağı fırladı ve kapıya doğru koşmaya başladı herkes arkasından bakıp gülüşürken Arda Sudenin tekrar elini tuttu ve" prensesim size yatağınıza kadar eşlik edeyim " dedi bu minnoşlüğun cazibesine kendimi kaptırıp Yağızı unutmuştum ne yapıyor diye arkama döndüğümde yatağımda gözlerini kapatmış uyukluyordu . 

  masumca yanına yaklaştım ve bende uzandım yanına ama uyuyamadım kokusu öyle güzeldi ki ben uyursam havaya kaybolur kaybederim diye uyuyamadım onun yerine yattığım yerden iremle çınarın kavgalarını Sudeyle Ardanın kıkırtılarını ve borayla lalenin bağırışlarını dinleyip öylece tavana baktım  . Sarel erkeklerinin gitme zamanı geldiğinde uyandırmaya kıyamadığım yağızı öperek uyandırdım  tam gidecekleri zaman kapımız gürültüle açıldı birden önde selin arkalarında bir çok kız ve erkek selin sinsi sinsi bize bakarken ne yapacağını anlayıp yağızın arkasına saklandım bizden sayıca acayip bir şeklide fazlalardı galba dayak yicektik yanımda o varken mümkün mü ki bu ? 

vote  çok az arkadaşlar bu seferki vote isteğimin üstünde gelezsse yeni bölüm yayınlmıcam .

Düşman Okullar M.İ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin