BOLUM 21(Sanal İlişki)

3.4K 191 45
                                    

 

        Yağızla göz göze gelince gözlerimin parladığını hissettim bir insan bu kadar bana mutluluk verebilirdi . Dudaklarım kendiliğinden gülümsereken  tek düşünebildiğim veya düşünmek istediğim burdan gitmek istememdi .

    Yağız pencereye doğru uzanan ince dala bir adım attı dal sallanınca bir adım geri gitti. Daha dikkatli bir şekilde yavaşça yanıma doğru yaklaşırken aşağıda Arda , Bora ve Çınarın tuttuğu örtü içimi rahatlatmıştı .

    Yağız pencereden kolunu atıp sıkıca tutundu . Bana elini uzatıp güven verircesine gülümsedi yanaklarım pembeleşirken elini tuttum dala adımımı atınca daldan bır çıtırtı çıktı bizi taşımayacak gibi görünüyordu . Gözlerimi sıkıca kapatıp ellerimi Yağızın boynuna doladım .

    Yağız adımını ağacın gövdesine atarken yanlışlıkla aşağıya baktım başım döndü .

    Ellerim birden kayınca aşağıya doğru Yağızın bağırışı eşliğınde düştüm örtünün içine . Kalçamı ovuşturup gülerek ayağa kalkarken gülmektan ölmemek için kendimi zor tutuyordum .

    Müdür bey yanıma gelip beni ayağa kaldırdı . Yağız elimden tuttu ve bana destek verdi . İrem ön bahçeden Baban geliyor diye koşarken arkasından gelen babamı gördüm. Koşarak arabaya binerken "bir daha bu eve sakın geleyim deme " diyerek benden kolay bir şekilde vazgeçmesini zevkle izledim . İlerleyen arabadan babama el salladım ve sinirli bakışlarına gülerek karşılık verdim .

    Okula geldiğimde yemekhaneye toplanmış bir şekilde filim izleyen insanların arasına karışmıştık . Yağızın omzuna başımı koyup Lalenin vaazlerini dinliyirdum.

  -Bak  güzelim beni arkadaşın gibi değil de bir anne gibi gör tamam mı aslağa senin kötülüğünü iste....

  Birden İrem ağzını kapatıp "sus lanet olasıca sus " diye bağırdı . Sude masadaki bir bardak sus alıp ikisinin üzerine fırlatıp "ikinizde susun " diye bağırınca . İremin gözleri yerinden fırladı. birden Sudenin üzerine zıplayıp masadaki bir şişe fantayı üzerine fırlattı.

  Ben onları izlerken üzerime gelen yapışkan sıvının kola olduğunu öğrenmem ve bunun sorumlusunun Lale olduğunu görmem fazla uzun sürmemişti . Şişenin dibinde kalan kolayı Laleye fırlatacakken Ardanın üzerine gelmesiyle 3. Dünya savaşî başladı.

    Sudenin attığı suya karşılık elimdeki vişne suyunu kafasına dökerken Arda onu sırtına alınca hiç bir şeyden haberi olmayan Yağızın sırtına zıpladım .

   Kafasına vurup ileriii diye bağırırken Sudeler çoktan yanımız gelmişti . Ani bir geri çekilmeyle sudan kurtulup vişne suyunu boydan boya fışkırtırken arkadan gelen gazoz bütün içime doldu .

   Çığlığımla beraber salona müdürün girmesi herkese birer eksi puan yazıldı demekti.

   Müdür ; Bunları kim başlattı .

Bütün salon arkasını dönüp bize bakınca .

  Müdür ; Beni çok şaşırttın kızım çok ...

Müdür yavaş yavaş yanımıza yaklaşıyordu yağızın kafasını o kadar çok sıkmıştım ki kıpkırmızı olmuştu .

Müdür; böyle bir hatayı bir daha yaparsan seni okuldan atarım .

  Diye bağırdı suratım düşerken müdür elindeki enerji içeceğini alıp üzerime boşalttı .

  -Bana bak bir daha enerji içeceksiz savaş yaparsanız hepinizi atarım . Deyince bütün salon kahkaha içinde kalmıştı.

Düşman Okullar M.İ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin