Ne kadar rakiplerimden çok fazla takipçim olmasada 75 kişilik bir aileyiz 😘 hepinizi seviyorum .
Yağızla Cenk in kavgalaraının sonucu yağızın dudağının patlamasî ve Cenk in burnunun kırılmış olmasıydı . Kavganın üzerinden ne kadar üç gün geçmiş olsada Cenk hala akıllanmamış ve peşimi bırakmamıştı . Tabi bunu gören yağız da dibimden ayrılmayınca hep bir gürültü hep bir kavga .
En son dayanamayıp Yağızla Cenk in kötü bakışlarînın arasına girdim ve Yağız ın dikkatini dağıtmayı başardım . Tam bir konu bulup kafasını dağıtacaktım ki ellerinde kahvelerle bizimkiler geldi . Bizim oturduğumuz çimlerin üzerine yatıp bize pişkin pişkin bakan Arda " Pardon siz devam edin " diyerek eliyle gözünü kapattı sonra elini yavaşça aşağı indirerek piç gülüşü attı. Yağız hić şüpesiz kendini geriye doğru ardanın kucağına attı başını Arda uzun bir şekilde "of " çekerken . Köşede masumca olanları izleyen Sude girdi araya "Oha mk" diyerek Arda nın karnına işaret parmağını dokundurdu . Arda ona ilginçmisin kızım diye bakarken irem "Sude değişikmisin yavrum sen hamilemi o karnındaki bebeği sever gibi dokunuyosun çocuğa " Çınar hızlı bir şekilde yerde yatan Arda nın yanına koştu ve "Bebek benden " diye bağırdı . Bütün bahçe Çınar a cins cins bakarken biz sanki az önce olan her şey normalmis gibi gülüyorduk .
Arda bağdaş kurar pozisyona geldiğinde Bora ayağı kalktı ve elini anlına koyup " Beni aldatıyorsun seni adi pislik " dedi ve sonra dizlerinin üstüne atıp kendini iki eliyle yüzünü kapattı ve ağlarmış gibi yaptı . Lale arkadan kalkıp sesli bir şekilde " ve saman yolu fon müziği diye bağırıp dırı rım dırı rım diye sesler çıkartmaya başladı. İremse köşede minnoş bir şekilde hiç bir şeyden habersiz kitap okumakla meşguldü . Telefonuna bildirim gelince telefonunu açtı .
Yüzüne bir gülümseme yayıldı aniden ayağa kalkıp telefonu suratıma doğru tuttu mesajda;
Gönderen ;Okul
Sayın öğrenciler yarın saat 08:00 'da Ankara ya bira haftalık tura çıkıyoruz . Sarel öğrencileri ile birlikte gidilecektir . Çantalarınızı hazırlamanız rica olur .
Mesajı okuyunca gözlerim birden faltaşı gibi açıldı sevinćten ne yapsam diye düşünürken ayağı kalkıp oturduğumuz çimlerin önündeki bankın üstüne çıkıp tek ayağımı sırtımızi yasladığımız yere dayadım . Dayadığım ayağımdan destek alarak bizimkilerin arasına atladım . Ve başımı yere koyup sırt üstü yattım . "Vay be yoruldum " diyerek sızlanınca Yağız tek eli ile saçımı okşadı ve diğer eli ilede ağzına siper alarak duymamı engellicek bir barikat oluşturdu . "Deli bu deli " dedi ve ardından yine o tebessüm . Yorulduğum için kalkmasamda yerimden tek parmamığımı sağa sola sallayıp nıc nıc nıc diye ses çıkarmayı ihmal etmedim.
Herkes bu tatil mutluluğunu yaşarken bir yandan şarkı söyleyip bir yandan da çantamı hazırlıyordum içine gerekecek her şeyi doldurduktan sonra yarın giyecek olduğum kıyafetlerimi hazırlamaya gelmişti sıra siyah bir pantolon çıkartıp düzgünce katladım üstüne bol beyaz bir bluz katlayıp koyduktan sonra siyah gri Nike air max ayakkabılarımı da dolabımdan çıkartıp yatağımın yanına koydum deri ceketimi yatağın başlığına astıkran sonra uzun mercan rengi şeffaf bir kolye alıp onu da deri montun üzerine astım . Tam makyaj malzemelerine yönelecekken üşenip onları sabah ayarlarım diye düşündüm.
Yatağımın üstünde bağdaş kurup kızlara baktım Lale nin
Ciddi bir şekilde çanta hazırlamasını izledim bir süre sonra canım sıkıldı ve yatağa uzanıp telefonumu kontrol ettim. Bir mesaj gelmişti .Gönderen ; öküzüm
Aynı oda da kalırmıyız be 😈Bu mesaja sadece göz devirdim ve cevap ver tuşuna bastım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Okullar M.İ.
Literatura FemininaHepsinin acıyan bir kalpleri vardı kendine göre . Pansumanları başka bir kalp ile birleşmekti. -Arda" Bak bu ikinci elleyişin niyeti bozcam Bora!" -Çınar "Kafanda halay çeken patatesin olmak istiyorum irem " -Bora" Artık evlenmemiz lazım ben namu...