Merhabağğ .İnanamıyoruuum Geek yeni bölüm geldi ajsdnjsd Bende inanamıyorum öldüm falan sanmış olabilirsiniz.Bu lise neymiş öyle ölüm gibi ya başımı kaldıramadım depresyona girdim bi ara herneyse konumuz Geek.Bölümleri geciktirmemeye çalışıcam ^_^ Ehm bu bölüm acayip bir şey oldu beklenmedik olaylar büyük hatalar falan şaşıracaksınız yani kararsız Harry göreceksiniz.Ayrıca bu bölüm Harry'nin ağzından yazdım umarım beğenirsiniz.Son olarak şarkı olarak ben Midnight Memories'i dinliyordum isteyen dinleyebilir ekledim.Yorumlarınızı eksik etmeyin.Sizi seviyorum <3
---
Harry'nin Ağzından
"Harold artık uyan." Annemin seslenmesiyle gözlerimi araladım.Dün gece ne kadar berbat bir rüya görmüştüm.Kabus bile diyebilirdim.Tyler ve Alanis vardı.Saçmaydı.Daha ne olabilirdi ki ? Özellikle dün gece onları gördükten sonra.."Perdeleri aç camı da açmayı unutma çabuk ol geç kalacaksın." Saçlarımı karıştırıp 'Tamam' anlamında başımı salladıktan sonra kapıyı kapatıp çıktı.
Perdeleri açarken karşı pencerede olan Alanis'i gördüm.Gözleri gözleriyle buluştuğunda alayla gülümseyip perdeyi kapattı.Bir de perde durup onu izliyordum ne kadar salağım.
Saçlarıma düzen verip üzerime bordo ve lacivert kareli bir gömlek ve siyah bir pantolon giyip aşağı indim."Kahvaltı etmeyeceğim canım istemiyor." Deyip annemi öptüm.İştahım tamamen kaçmıştı.
Annemin kahvaltı ısrarlarından kurtulup arabaya bindiğimde derin bir nefes aldım.Bir kaç dakika dün geceyi düşünüp duraksadım ardından arabayı çalıştırdım.Bugün biyoloji sınavı vardı ve ben F alacağımdan emindim ve umurumda değildi.
Mükemmel! Yağmur yağmaya başlamıştı.Aslında okula gitmek istemiyordum.Tam geriye dönecekken kaldırımda hızlı adımlarla yürüyen Alanis ile karşılaştım.Görmek istemediğin bir kişi sürekli karşına çıkar.Herneyse dışarıda ıslanmasına göz yumacak kadar değil.Pencereyi aralayıp yanına yaklaştım "Hadi bin."
Hafif ıslanmış saçlarını kulağının arkasına iterek göz ucuyla bana baktı "İstemiyorum." Başını yola çevirip daha da hızlandı "Hadi ama ıslanıyorsun." Omuz silkti "Seninle gözükmek istemiyorum bu kadar salak mısın anlamıyorsun?" Diye bağırıp duraksadı "Tabii.Tyler değilim ben." Deyip gözlerimi devirdim "Anladığın iyi olmuş."
Önüme geçen arabaya küfürler yağdırırken arabadan inen Tyler'ı gördüm.Bana bakıp gözlerini devirdi ve Alanis'in yanağına bir öpücük kondurdu.Alanis arabaya binerken Tyler birkaç saniye bana bakıp arabaya bindi.Sorun bende bir de arabaya alacaktım , iyilik yapacaktım.Hah!
Kantine girip kendime kahve aldıktan sonra en köşede oturan Tyler'ın yanına oturdum."Sabah ki tavırların neydi öyle?" kahveden bir yudum aldım "Onu rahat bırakmalısın çok sıkıyorsun." Şaşkın şaşkın ona bakıp başımı salladım "Kesinlikle.Rahat bırakmalıyım.Dostumun sevgilisi sonuçta." Elimle omzuna birkaç kez vurdum.Ayağa kalkıp iskemleyi düzeltti "Onu zor durumda bıraktığının hiç farkında değilsin." Bahçe kapısına doğru ilerledi.
**
"Bir daha yürürken dikkatli olmalısın." Bana çarpan gerizekalıya ağzının payını verirken biri elini omzuma attı "Çok kızgın gözüküyorsun canım ne oldu?" tabii ki Ruby di "Git başımdan." Ah yazık kim üzdü seni." Sınırını aşıyordu bileğini sıkmaya başladım "Bıraksana kolumu." Kolunu çekiştirirken daha da sıkarak "Git." Diye tısladım.Bileğimden elini kurtarıp "Aptal!" diye söylenip yanımdan geçti.
Tyler ile aramı bozması beni deli ediyordu.Bir kız yüzünden böyle olması beni deli ediyordu.Gerçekten en yakın dostumdu ve şuan yanımda olmasını istiyordum.Nefret ediyorum! Biyoloji sınavının olduğunu hatırlayıp ve zilin çalalı 5 dakika olduğunu var sayarak hızlı adımlarla ilerledim.
"Bugün herkes bana çarpacak mı bir gerizekalı daha."
"Pardon." Diye söylendi tanıdık bir sesti.Başını kaldırıp bana baktı.Bu Alanis ti.Üstelik gözlük takıyordu.Benim gibi.Eski ben gibi.
" "A-a-ah pa-pardon" eğilip yerden kitaplarını toplamaya başladım.Ayağıyla topladığım kitaplara tekme attı."Bir daha dikkat et istersen.Gözlerimin sulandığını fark ettim."İsmin nedir?" cevap vermeden yerdeki kitapları sıralıyordum "Sana dedim!" gözlerinin içine doğrudan baktım "Harry-Harry Marcel Styles" dedim cılız bir sesle."Alanis" yanındaki kız onu dürttü.Başını ona çevirdi ."Ne oldu ona acıdın mı Ruby?O sadece bir inek" dedi omuz atarak."Ne bakıyorsun hayalinde beni mi gördün?" başımı öne eğdim ve kitaplarımı yerden aldım.Doğrulup gözlerine baktım ve hemen yan koridora hızlı bir giriş yaptım. "
Yerde duran kitaplara tekme attım "Bir daha dikkat et istersen." Soru soran gözlerle yüzüme baktı "Ne yapıyorsun sen!" diye tısladı.İçimde dolan nefrete engel olamıyordum."Bu replik bir yerden tanıdık geldi mi Bayan Moore?" Etrafımızda toplananlar birbirleriyle fısıldaşıyor şaşkınlık içerisinde izliyorlardı.Kitapları bir hışımla toplayıp ayağa kalktı."Tıpkı ineklere benziyorsun." Deyip dudak büzdüm.
Gözlerinin dolduğunu fark ettim.Susuyordu.Hiçbir şey söylemiyordu."Ne bakıyorsun -" bütün gücünü toplayıp yanağıma tokadı geçirmişti sanki.Koşa koşa lavaboya girdi."Ne bakıyorsunuz!Dağılın!" etrafımdakileri dağıttım.
Spor salonuna girip bir köşede oturdum."Seni gerizekalı! Ne yaptığını sanıyorsun sana yapmayacaksın demedim mi?" gömleğimin yakalarından tutup kaldırdı.İttim "Aramızı bozduğunun farkında değil misin he !" başını alayla sırıtarak salladı "Aramızın bozulduğu falan yok!Kız ne kadar üzdüğünün farkında mısın rezil ettin.Üstelik sen.Peşinden koşuyordun o kadar.Ne kadar aptalsın!" kapıdan çıkıp gitti.
**
Ne kadardır bu yatakta uzandığıma dair bir fikrim yoktu.Okulda yaptıklarımı düşünüyordum.Saatlerce.Gerçekten ben ne yapmıştım?İntikam almayacaktım.Kafam karmakarışıktı.Neyin ne olduğunu bilmiyordum.Nefret etmiyordum.Masanın üzerinde duran telefonu elime aldım.Arayıp özür dilemeli miydim? Yapamazdım.O kadar rezil ettikten sonra onu arayacak yüzüm yoktu.Telefonu aldığım yere geri bıraktım.Onca saat üzerimde olan kıyafetleri değiştirmek için yataktan kalktım.Gardrobu açıp kıyafetleri karıştırdım.Onun giydiği eşofman ilişti gözüme.Aptal bir duygu vardı adını bilemiyordum.İçimi kemiriyordu.Pişmandım.Bir anlık sinirle , kaybetmiştim.