Chapter 3

24 2 0
                                    

Týden uběhl jako voda a nastal den soutěže. Odevšad se už od rána ozýval zpěv a hudba a tělocvična se pomalu měnila v koncertní halu.

Když odbyla druhá hodina, nahrnuli se všichni na tribunu a na provizorní pódium naběhli Harry, Liam, Louis a Niall.

A potom to začalo. Na scéně se střídal jeden soutěžící za druhým, ne každé vystoupení bylo dokonalé, ale všichni byli dobří.

Když byl program tak asi v polovině, zatahala Tina El za rukáv a požádala jí, ať jde s ní.

Prošly chodbou a několikerými dveřmi a El netušila, kam jdou, dokud nezabočily za roh. Když uslyšela hlasy všech soutěžících sem tam protnuté nějakou anglickou větou, chtěla utéct, ale Tina ji popadla za ruku a dotáhla přímo do zákulisí.

El se snažila nějak vymluvit, ale Tina žádné výmluvy nepřipouštěla a na každý argument měla v záloze dva proti.

Když El řekla, že stejně není přihlášená, přiznala se jí, že hned první den zašla za paní Gertlovou a zapsala jí. Když konečně pochopila, že se z toho nevykroutí, začla panikařit, že nemá připravené vystoupení. V tu chvíli se ale odněkud objevil Harry a navrhl, ať zazpívá tu písničku, kterou mu zpívala v šatně.

Souhlasila, hlavně proto, že neměla moc na výběr a když jí řekli, že jde jako další na řadu úplně se rozklepala. Nakonec jí musela Tina prakticky vystrčit na jeviště.

Jak tam tak stála a snažila se nezhroutit, uvědomila si, že tohle vlastně vždycky chtěla a že jestli něco umí, je to právě zpívání, a tím pádem se nemá čeho bát.

Zavřela oči a začala zpívat, když je ale po chvíli otevřela, viděla před sebou své spolužáky, jak stojí na tribuně a mávají rozsvícenými mobily a když dozněly poslední tóny její písně, celá tělocvična propukla v bouřlivý potlesk a než zašla do zákulisí, všimla si, že někteří dokonce tleskají ve stoje.

Nemohla tomu uvěřit. Ona vážně zpívala před lidmi a nejspíš se jim to líbilo. V zákulisí se na ní hned vrhla Tina, div jí nerozmačkala v medvědím objetí a do ucha jí přitom křičela, jak byla úžasná.

Když se předvedli všichni, došlo na vyhlášení výsledků. Pustili dramatickou hudbu, na pódium nastoupili kluci a všichni soutěžící.

Slova se ujal Harry, všechny ujistil, že byli skvělí, ale bohužel oni mohou vybrat jen tři lidi. No a potom už začal jmenovat. Napětí bylo téměř hmatatelné, a celá tělocvična se ponořila do naprostého ticha.

První postupující byla Tara, sebevědomá dívka z druhého ročníku, která zpívala snad od narození. Po ní kluci vybrali Sáru, úžasnou tanečnici.

Zbývalo jediné místo. El už se prakticky vzdala naděje, že by jí mohli vybrat, ale pak najednou uslyšela své jméno. Nejdřív si myslela, že se přeslechla, ale to už u ní stál Harry a vedl jí k ostatním postupujícím.

Když skončilo veškeré focení, objímání a podobně, řekli jim kluci, co bude dál.

Když měsíc potom procházela El bezpečnostní kontrolou na letišti a nasedala do letadla směřujícího do Londýna, připadala si jako ve snu. Věděla, že až vystoupí z letadla, změní se jí jednou pro vždy život, ale ještě nevěděla jak a jestli o tu změnu doopravdy stojí.

Love and Fame || One Direction fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat