Konečně nastal Štědrý den. Ten jediný den v roce, na který se těší všichni bez ohledu na to, kolik jim je let. Den, kdy se plní přání, kdy jsou všichni milí, kdy se nikdo s nikým nehádá. Tedy alespoň teoreticky. Myslím, že neexistuje rodina, kde by se na Štědrý den všichni nepohádali kvůli nějaké maličkosti. U El doma Vánoce obvykle probíhaly v klidu, ovšem tentokrát od samého rána panoval v celém domě chaos.
Nikdo neměl zabalené dárky, co chvíli se ukázalo, že se něco zapomnělo koupit, no zkrátka vánoční pohoda, jako vystřižená.
El se dopoledne vytratila, aby se sešla s Tinou, koneckonců byla to pro ně poslední možnost, kdy se vidět, protože dalších několik měsíců měla El strávit na turné. Děvčata se sešla v jejich oblíbené kavárně, předala si dárky a hodiny strávila tím, že si vyprávěla všechno možné.
Druhou polovinu dne El strávila jen s mamkou, Tomem a Harrym. Všechno šlo jako po másle a nakonec to vypadalo, že alespoň večer bude klidný. Jenže velmi brzy se ukázalo, e večer bude cokoliv jen ne poklidný.
Začalo to, když El zazvonil telefon.Volal jí Jim a z toho co se původně zdálo jen jako telefonát s přáním krásných Vánoc se stal téměř hodinový rozhovor. Harry se kvůli tomu začal tvářit trochu podrážděně, ale El tomu nevěnovala žádnou zvláštní pozornost. Možná měla.
Když došlo na rozbalování dárků, objevili pod stromkem jeden balíček, ke kterému se nikdo nehlásil. Byl určený pro El. El strhla papír a uvnitř našla několik věcí. Jako první jí zaujala malá krabička, ve které se skrývaly maličké náušnice ve tvaru čtyřlístků. Překvapeně si je prohlížela a přemýšlela, od koho by tak mohly být a úplně jí uniklo, že Harry se začíná tvářit čím dál tím víc naštvaně.
„Co to jako má být?“ zeptal se chladně Harry.
„Nevím, je tu k tomu nějaký dopis, třeba se to tam vysvětlí.“ odvětila El a sáhla po obálce, která rovněž byla v balíčku.
Harry jí ale dopis vytrhnul z ruky, dřív než si ho stačila přečíst. El, její mamka i Tom mu věnovali překvapené pohledy. Harry rozložil papír, ale pochopitelně nerozuměl ani slovo z toho, co v něm stálo. Na konci bylo ale nakreslené malé srdíčko a to si Harry zcela špatně vyložil.
Okamžitě usoudil, že ho El s někým podvádí a začal na ní křičet. El okamžit došlo, co se děje, že Harry má další ze svých ‚záchvatů‘, a snažila se ho uklidnit. Zdálo se ale, že tím, že mu jen v klidu odpovídá, ho rozčiluje čím dál tím víc a tak nakonec zasáhl Tom.
„Přestaň na ní křičet!“ přikázal Harrymu a nenápadně si stoupnul mezi něj a El.
Jindy by El jen protočila oči a řekla by si, že se její brácha zase chová až moc ochranářsky, ale tentokrát byla ráda, protože se v takových chvílích Harryho doopravdy bála.
„Ty se do toho nemotej, tohle je jen mezi námi.“ odpálkoval Toma Harry.
Vrazil El do ruky onen dopis.
„Můžeš mi to teda nějak racionálně vysvětlit?“ zeptal se jí. „Proč by ti jen tak někdo psal dopis se srdíčkama? Proč by…“
El mu v tu chvíli skočila do řeči. „Já nevím, Harry, nech mě si ten dopis přečíst a všechno se vysvětlí.“
„No tak dělej!“ pobídnul ji Harry.
Tom na něj vrhal vražedné pohledy a bylo vidět, že se sotva drží, aby Harrymu jednu nevrazil. El se rychle podívala na podpis na dopise.
„Je od táty.“ řekla tiše, protože tomu sama nemohla uvěřit.
„Cože?“ zeptali se Harry a Tom najednou.
ČTEŠ
Love and Fame || One Direction fanfiction
FanfictionEl je obyčejná holka, která řeší běžné problémy, jako je škola, kluci, kamarádi... Miluje One Direction a sama zpívá, ale jen doma před zrcadlem, když ji nikdo neslyší. Alespoň do té doby, než jí náhodné setkání ve škole od základů změní život.