Ráno druhého dne se El s Niallem vydali pro Harryho. Ten na ně už čekal, seděl na posteli v normálním oblečení a u nohou měl zabalenou tašku.
Pro El bylo příjemné vidět ho bez všech těch hadiček a pípajících přístrojů, pravda sádra na ruce mu ještě zůstala, ale to už byla jen maličkost. Niall vzal jeho tašku a všichni se vydali zpátky do auta. Ještě je zastavil doktor, který jim, hlavně Harrymu, řekl, aby se zbytečně nenamáhal a byl v klidu, ideálně v posteli ještě dva týdny a pak konečně mohli odjet.
Doma Harryho srdečně přivítali ostatní kluci a on, protože byl po cestě úplně vyčerpaný, zamířil do pokoje. El šla s ním.
„Já jsem u tebe spala, když jsi byl v nemocnici, doufám, že ti to nevadí.“
„Proč by mi to mělo vadit, pro boha? Já jsem počítal s tím, že budeme zase bydlet spolu, teda vlastně jsem se na to těšil.“
A objal ji.
„To se mi teda ulevilo.“
Zamumlala El a vtiskla mu pusu. Zalezl do postele a během pár minut usnul. El ho přikryla dekou a odešla z pokoje.
Sedla si na gauč v obýváku a vzala si počítač. Chvilku odpovídala na komentáře a podobně a sedl si k ní Liam.
„Kde je Harry?“
„Usnul.“
„Aha, hele musím ti něco říct. Když byl Harry ještě v nemocnici, tak jsem za ním byl a ten doktor si mě odchytil a řekl, že Harry dostává nějaký léky a kvůli nim se může občas chovat divně, jakože výkyvy nálad, spíš teda tím špatným směrem a tak. Tak jen abys s tím počítala.“
El na něj chvilku koukala a rovnala si to v hlavě.
„Aha, no tak děkuju, že jsi mi to řekl, třeba to nebude tak hrozný.“
Liam přikývl.
„Uvidíme. Každopádně kdyby se něco dělo, tak mi můžeš říct a já ti zkusím pomoct, jo?“
„Děkuju Li.“
Po večeři se s Harrym vrátili do pokoje a pustili si Přátele. Po pár dílech ale oba usnuli a spali až do rána. Harry si ji v noci přitáhl do náručí a tak se i ráno probudili.
„Po tomhle se mi stýskalo.“
Usmál se Harry na El, když se probudil s ní v náručí, vlasy rozcuchané, na rtech úsměv.
Prvních několik dní bylo všechno v pohodě. Harrymu bylo den ode dne líp, teda přinejmenším to tak vypadalo a život ve vile se pomalu vracel do starých kolejí. Hysterie kolem Harryho nehody dávno opadla a s ní v podstatě skončila i Elina práce.
Nicméně to také znamenalo, že se znovu pomalu rozběhly přípravy na turné. Kluci dolaďovali nové písničky, El si nacvičovala ty svoje a po týdnu se k nim připojil i Jim se Santanou.
Všechno vypadalo skoro stejně, jako když byli ve vile při soutěži. Trávili hodiny a hodiny prací ve studiu a tanečním sále, nacvičovali choreografii k vystoupením.
Po večerech hráli různé hry a koukali na filmy, a na okamžik působili jen jako skupinka sedmi kamarádů, kteří se jen baví. Když náhodou El i Harrymu zbyl nějaký čas, tak byli spolu sami.
El byla z počátku ve střehu kvůli tomu, co jí řekl Liam, ale žádné velké výkyvy nálad u Harryho nezaznamenala, takže to po čase trochu pustila z hlavy. K prvnímu konfliktu ale došlo velmi brzy.
ČTEŠ
Love and Fame || One Direction fanfiction
FanficEl je obyčejná holka, která řeší běžné problémy, jako je škola, kluci, kamarádi... Miluje One Direction a sama zpívá, ale jen doma před zrcadlem, když ji nikdo neslyší. Alespoň do té doby, než jí náhodné setkání ve škole od základů změní život.