6

2.5K 147 2
                                    

***
Mira pov:
"Ayan, unde ma duci?"
"Daca ti-as spune, nu ar mai fi surpriza."
"Bine, dar mergem de aprope o orã. Si e lunã plinã. O sa ne transformam inainte sa ajungem."
"Ba o sa ajungem. Ai incredere, iubito. Te duc acolo pentru prima noastra transformare impreuna."
"Aw...ce dragut! Si unde mergem? Suntem in padure..."
"Ai putina rabdare, scumpo."
"Bine."

Mai mergem aproximativ jumatate de ora si, spre surprinderea mea, la marginea padurii se afla o mica poienita...era un adevarat peisaj de poveste: flori mici de toate culorile împânzeau iarba verde si soarele se reflecta perfect in mica poienita.
"Iti place, iubito?"
"Ador locul asta...e cu adevarat frumos."
"Stiam eu ca iti va placea..." spune oarecum mandru de sine.
Ne intindem amândoi pe iarba verde si asteptam cu nerabdare sa apuna soarele. Soarele se lasa usor-usor dupa dealurile verzi si luna isi face aparitia. Mai intai se transforma Ayan, fiind un lup superb, un Alpha cu ochi albastri si cu o blana orbitor de lucioasa. La scurt timp dupa el, ma transform si eu.
Ne luam la intrecere pana la haita lui, unde toti lupii sedeau nostalgici privind luna.
Ne alaturam lor si urlam la luna in momentul in care Alpha Suprem, tatal lui Ayan, da tonul urletului.
Imi asez capul pe blana pufoasa a lui Ayan si simt cum adorm.

***
Ma trezesc invelita de o patura pufoasa si inconjurata protectiv de bratele lui Ayan. Ma întind somnoroasa si ma dau jos din pat. Nu stiu cum am ajuns acasa la Ayan, dar nici ca vreau sa stiu.
Ma duc pana la baie si ma spal pe fata. Iau periuta de dinti a lui Ayan si imi periez dinti.
Imi despletesc parul si mi-l prind intr-un coc in varful capului.
Ma intorc inapoi in camera si ma asez langa Ayan.
"Trezirea, frumosule print..." ii soptesc sarutandu-l dupa ureche. Geme usor si deschide ochii.
"Neata, frumoaso!" spune si se intinde somnoros.
"Haide...tatal tau face antrenament, iar eu nu m-am mai antrenat bine de cateva zile."
"Eu vreau sa lenevesc."
"Si eu vreau sa ma antrenez...cu tine. Asa ca hai. Misca!"
"Dar mi-e asa somn..."
"Ayan..."
"Mbine..."
Se da jos din pat si merge in baie.
"Ayan, sa stii ca ti-am folosit periuta..."
"Ce ma fac eu cu tine, iubito?!"
"Pune un tricou pe tine si hai afara."
"Acum, acum."
Se imbraca repede cu un tricou negru si coboram amândoi in bucatarie.
Acolo ne astepta mama lui Ayan.

"Buna dimineata, mama." o saluta Ayan si o saruta pe obraz.
"Buna dimineata, copii! Vreti sa mancati?"spune mama sa uitandu-se intens la mine.
Chicotesc usor si ma asez la masa.
"Ayan..."
"Ce e, iubito?"
"Imi place de mama ta!"
"Da? Ma bucur ca viitoarea mea Lunã si mama se inteleg bine."
"Mira ce vrei sa mananci, scumpo?" ma intreaba mama sa.
"Un pahar de suc de portocale mi-e de ajuns, multumesc.''
"Poti veni sa ma ajuti putin?"
"Sigur."
Ma ridic de pe scaun si merg langa blat, luând bolul cu cereale a lui Ayan si sucul meu.
"Poftim, iubire." spun punându-i bolul in fata.
"Multumesc, lupisor. Mi-ar placea sa imi faci mereu micul de jun." spune iar eu ii dau un sarut pe obraz.
"Te iubesc, micule printisor!"
"Nu sunt mic!" zice cu gura plina.
"Nu, dar te comporti ca un copil de cinci anisori. Esti tare scump."
"Si eu... Si eu te iubesc, frumoaso."
"Hai ca stiam deja." zic chicotind.
Terminam de mancat si mergem in curtea de antrenament.
Îl salutam in graba pe tatal lui Ayan si incepem antrenamentul.
Dupa ce am facut vreo zece ture de teren si cateva exercitii de gimnastica, ma pun fata in fata cu Ayan si ne luam pozitia de lupta.
Dupa cateva incercari esuate a lui Ayan de a ma pune la pamant, il atac si eu.
Când in sfarsit reusesc sa il dobor, tatal sau vine langa noi analizand situatia.
"Ayan, ridica-te fiule!" exclama chicotind.
"Am obosit, tata. E greu sa lupti cu ea." spune aratand spre mine.
"E o luptatoare, fiule. Ar trebui sa fii mandru de asta."
"Dar sunt." spune ridicandu-se.
"Mai facem o tura de teren?" il intreb pe Ayan.
"Bine, iubito. Orice pentru Luna mea." spune si incepem sa alergam.
Spre finalul traseului vad un drum care continua in padure si decid sa mai alerg. Trec de un mic pârâu si imediat cum fac inca un pas, in fata mea apar doi lupi negri, mari mârâind amenintator. Incerc sa stabilesc conexiunea canalului nostru de comunicare.
"Ayan? Iubitule...unde esti? Te rog ajuta-ma!"

Ayan pov:
Fir-as al naibii sa fiu...nu i-am spus sa nu treaca de padure...o sa  încalce pactul. O sa intram naibii in razboi si e doar vina mea.

"Ayan? Iubitule...unde esti? Te rog ajuta-ma!"
O aud...si e speriata. Mai mult ca sigur a trecut de pârâu si nu e bine.
Alerg mai repede si intru pe poteca care duce spre limita noastra si trec peste pârâul acela blestemat. Alerg mai repede, daca e posibil si imi vad iubita speriata incoltita de doi lupi Omega.
Cand ma vede ochii i se maresc si vad cum vrea sa sara in bratele mele, insa e paralizata de frica.
Ma apropii cu grija de lupi si le cer bland sa devina oameni.
"Alpha...de ce ne incalcati teritoriul? Ce a stabilit tatal tau?"
"Ne cerem iertare in numele intregii haite. Ea e noua in haita si nu stie regulile."
"Cum adica e noua? Doar cei inruditi fac parte din haita...doar daca...ea e  Luna ta?"
"Asa este. Acum va rog... Daca nu e nici o problema noi vom pleca. Iubita mea e foarte speriata. Ne cerem iertare pentru incalcarea teritoriului vostru." spun deja enervat. Nu trebuie sa stie ei totul.
Mira se face mica in spatele meu si imi cuprinde talia cu bratele ei mici.
"A-ti speriato." le spun sec celor doi lupi.
"Ne pare rau, dar nu suntem pusi aici ca niste caini. Trebuie sa anuntam consiliul ca ati incalcat pactul."
"Mi-ati speriat iubita si tot despre nenorocitul de pact imi vorbesti?!" spun si simt cum furia mi se revarsa prin vene.
"Iubitule, te rog sa te calmezi. Ma sperii." o aud pe Mira si ma opresc.
"Aveti mare noroc ca ea e aici. V-as fi facut pres de pus la usa."
"O sa trebuiasca sa anuntam cinsiliul." ma anunta al doilea lup.
"Poti s-o anunti si pe mã-ta. Hai iubito. Plecam." zic si o iau de mâna plecand de pe teritoriul acelor jigodii.
***
O Doamne...sunt asa fericita! Vizualizarile cresc cu fiecare zi si acum suntem 1K. Va multumesc enorm de mult, nici nu aveti idee cat inseamna pentru mine. Va promit ca voi posta mai des, va promit doua capitole pe saptamana. Dar mai am perioade cand inspiratia mea e la dracu-n praznic, asa ca va rog sa ma intelegeti.
Va multumesc enorm si va iubesc mult! :*

Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum