15

1.7K 93 26
                                    

Mira pov:
Ma trezesc usor amortita si ma intind somnoroasa, refuzand sa deschid ochii.
"Ayan..." murmur si deschid ochii, dar vad ca nu e langa mine.
Ma ridic in sezut si imi leg parul intr-un coc lejer, imbracand apoi tricoul lui Ayan.
Incep sa fredonez un cantec, in timp ce cobor in bucatarie, zambind prosteste.
"We're only getting older, baby..." continui sa fredonez usor in timp ce imi torn o cana de cafea.
"And I've been thinking about it lately..."
Aud o voce bine cunoscuta, in spatele meu, ce imi continua melodia:
"Does it ever drive you crazy..."
"Just how fast the night changes?" continui si ma intorc usor, dand de Ayan, la bustul gol, cu un prosop infasurat in jurul taliei. Cred ca tocmai a fost la dus.
"Canti minunat, iubito..." zice si isi pune si el o cana de cafea.
"Si tu la fel, Ayan, facem un duet destul de bun."
"La fel ca noaptea trecuta..." remarca el pervers, facandu-ma sa rosesc.
Imi las capul in jos si el imi ridica barbia cu doua degete, sarutandu-ma fugar.
"Esti asa scumpa cand rosesti...arati ca un copilas, puiule."
Fac botic si ma asez la mica masuta, incepand sa mananc un corn cu ciocolata. Ayan se aseaza langa mine si ma priveste insistent.
"Ce e?" il intreb cu gura plina.
"Ai putina ciocolata pe buze... Lasa-ma sa..." spune ai ia un servetel, tamponandu-mi usor buzele, dupa care ma saruta. (Ce?! Doar nu credeati ca e asa de nesimtit sa nu profite de ocazie😂😂)
Se retrage usor, tragand usor cu dintii de buza de jos.
"Hm..." gem usor si observ cum gestul meu il incita.
Ma ridic de pe  scaunul meu si ma asez pe genunchii lui Ayan, incepand sa il sarut pe gat.
Ma uit apoi la el si vad ca ma priveste cu o dorinta ispititoare. Il musc usor de lobul urechii.
"Uh...ce senzatie..." spune si se cutremura.
"Iti place?" intreb jucandu-ma cu unghiile pe pieptul sau gol.
"Huh, imi place mult... Mira, tu esti bine? Te doare? A fost bine pentru tine?"
"Uh, nici nu stii tu..." zic si ma ridic de pe el, mergand in dormitor.
Incep sa fac putina ordine, asezand hainele la locul lor.
Dupa cateva minute, intra si Ayan in dormitor, fiind tot in prosop.
"Ayan, trebuie sa punem alta lenjerie pe pat..." spun rusinandu-ma.
"Nu te rusina, Mira. E ceva perfect normal, doar ai fost virgina. Hai sa strangem impreuna lenjeria asta si punem alta curata in loc, bine?" zice si ma trage intr-o imbratisare calduroasa.
"Îhîm." ingaim si incep sa strang lenjeria, bagand-o la spalat, Ayan aducand una curata, de culoare neagra.
"Uite iubito." spune si ma ajuta sa pun lenjeria curata. "Acum e bine?"
"Da. Ayan, stii ceva de parintii mei? Nu i-am vazut de ceva timp..."
"Pai da...mama ta e la cumparaturi, iar tatal tau, ca de obicei la antrenament. Dar de data asta, sunt si parintii mei pe teren."
"Oh, ok."  zic si ma intind pe pat, privind tavanul.
Ayan se intinde langa mine si ma priveste zambind.
Imi intorc fata spre el si zambesc firav, apoi il sarut. Se pune din nou deasupra mea... Hm, cred ca stiu care e pozitia lui preferata...si imi tine mainile ridicate deasupra capului, in timp ce ma saruta. Cand lipsa de oxigen isi face simtita prezenta, ne desprindem usor, iar Ayan ma priveste insistent.
Imi ridica tricoul pana dedesuptul sânilor si isi da si el prosopul jos.
Imi ridica usor spatele, la fel ca aseara, si intra usor in mine. Gemem amandoi.
Ma cuprinde in brate si continua sa se miste usor, amplificand apoi ritmul.
"Ah..." gem usor printre gâfâieli.
"Haide, iubito..." spune Ayan si se opinteste mai repede in mine, facandu-ma sa imi dau drumul zgomotos. Ayan vine si el dupa mine, sarutandu-ma pasional.
"Doamne, iubito, esti minunata..." zice si ma saruta pe frunte.
"Hm, acum mi-a placut mai mult..."
"Hai, mergem sa facem dus iubito."

***
Ma imbrac repede cu o pereche de blugi negri si cu tricoul lui Ayan, apoi cobor in sufragerie, unde ma asteptau parintii mei, Ayan si parintii sai.
"Mama, tata..." ingaim cu lacrimi in ochi, apoi ii imbratisez pe amandoi.
"Mira, ne-am facut griji pentru tine, lupisor... Esti bine?"
"Sunt bine, tata." zic agatandu-ma de gatul sau, imbratisandul strans.
Ii dau drumul, iar apoi el ma saruta pe frunte.
Merg la parintii lui Ayan, imbratisandu-i de asemenea pe amandoi, multumindu-i in mod special tatalui sau, pentru ca a reusit sa ma salveze.
"Ayan, Mike unde e?"
"E cu Anis in oras. A spus ca va veni diseara, sa te vada, sa stie daca esti bine."
"Bine, iubitule. Acum...mi-e foame rau." spun serioasa si toti cei prezenti pufnesc in ras.
"Haideti la masa, prânzul e gata." ne anunta mama.
"Oh, da, sper ca ai facut spaghete, mama!"
"Ti-am facut, puiule. Am gatit si spaghete si budinca cu visine." spune mama si chicoteste, datorita poftei mele enorme de mancare.

Ne asezam cu totii la masa, iar mama imi pune o portie imensa de spaghete cu sos de tomate.
Incep sa mananc, iar in cateva minute termin prima portie, urmand apoi desertul.

Am terminat in cele din urma si am iesit afara impreuna cu Ayan, plimbandu-ne putin pe malul lacului de langa padure.
"Iubito, ma bucur  um esti a mea..."
"Si eu ma bucur ca esti al meu, iubitule." spun si ne impleticim degetele, sarutandu-ne fin.
"Mira, scumpo!" ma striga cineva si imi intorc capul zambind.
"Mikeee!" strig bucuroasa si ii sar in brate.

Iuhuuu! Sunt pe val, uite inca un capitol. Va place? Vreau pareri, va roooog!
Hai ca va iubesc😘😘😂

Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum