3

4.2K 186 9
                                    

Mira pov:
Imi deschid incet ochii si cum credeam...sunt in aceeasi cabanuta in care eram ieri.
Vedeti cat de repede se poate schimba destinul unei persoane? Eu una nu ma asteptam ca ieri in timpul antrenamentului sa.mi gasesc sufletul pereche...dar iata.ma aici. Langa barbatul pe care il iubesc si langa care ma simt protejata.

Nici nu stiti cat de mult ma bucur ca il am langa mine si cat de fericita sunt atunci cand vad cum gropitele adorabile ii danseaza pe obrajii la orice suras. E frumos. Atat pot spune despre el si despre despre cum ma face sa ma simt.

"Ayan scumpule..."spun si il zgudui putin.
"Inca putin mama."
"Nu.s ma-ta."
"Ce?"spune si se ridica in sezut. Rasufla usurat cand se uita la mine si zambeste.
"Neata lupisor."
"Neata. Acum jos. Nu vreau sa intarzii la antrenament."
"Tu si antrenamentele tale..."
"Ce.ai zis scumpule?"
"Ca am o Luna frumoasa si puternica."
"Asa ziceam si eu."

Merg la baia cabanutei care spre surprinderea mea e mult mai mare decat am crezut. Imi fac un dus si ma imbrac cu aceleasi haine de ieri. Imi pieptan parul si mi.l impletesc intr.o coada care imi ajunge pana la baza spatelui.

Ma uit in oglinda de deasupra chiuvetei si nu pot spune ca vad aceeasi fată de ieri. Acum ochii imi sunt mult mai plini de viata, buzele mai apetisante si mai rosii, iar tenul meu a capatat o stralucire aparte.

"Ce e iubito?"spune Ayan intrand in baie.
"Cum reusesti sa.mi faci asta?"
"Ce?"
"Asta. Ma faci fericita doar cu un zambet de.al tau si ma faci o persoana mai buna."
"Poate pentru ca te iubesc? Si poate ca viata ta a prins acum un sens unic? Nu stiu. Eu niciodata nu am simtit ce simt langa tine."
"Si ce anume simti?"

"O teama nemaipomenita de a te pierde dar si bucurie. Bucuria de a fi langa mine."

Ma indrept spre el si il sarut scurt be buze.
"Vreau acasa."
"Mergem dar trebuie sa.mi fac un dus."
"Ok. Te astept in camera."

Ayan pov:
Intru in dus si dau drumul apei calde...sa ma linistesc putin.
Fata asta mi.a stricat toate gandurile! Totul e vraiste in capul meu datorita ei.

Si uite cum supremul Alpha cel care nu voia sa.si gaseasca sufletul pereche se indragosteste de o pustoaica de 19 ani.
Frumos nu? Stiu nu ma mai felicitati!
Ma spal repede si ma duc inapoi in camera. Ma imbrac cu o pereche de blugi stramti si un tricou alb. Imi trec o mana prin par pentru a.l ciufuli si ma intorc la Luna mea frumoasa.

"Hai iubito. Te duc acasa."
Ea ma urmeaza spre iesirea din padure unde incepe sa alerge.
"Nu ma prinzi!"striga ea.
"Iubito cred ca nu stii de ce sunt in stare!"

Incep sa alerg dupa ea dar o pierd din raza vizuala cateva secunde. Apoi o vad dupa un copac. Ranjesc si ma apropii de copacul cu pricina.
O iau prin surprindere si o ridic deasupra capului meu. Ea striga sa o las jos insa eu alerg cu ea spre tabara haitei Montegnest. Un nume ciudat stiu. Dar rasa ei se trage din dinastia Montegnesqui, cea mai mare si bogata dinastie inca din secolul 17. Haita ei e o haita foarte bogata datorita bugetului enorm lasat in urma de bunicii fetei din bratele mele.
Ajung in curtea interioara padurii acolo unde Alpha tine mereu antrenamentele si o las pe ea sa coboare din bratele mele. Tatal sau ramane mut de uimire cand ne vede pe amandoi respirand sacadat si rosii la fata dar isi revine repede.
"Mira iubito! Esti bine?"o intreaba tatal sau.
"Ehm...sunt mai bine ca niciodata."spune si merge catre un grup mic de femei care se jucau cu niste mici copilasi.
"Sa inteleg ca deja ai vrajit.o?"ma intreaba Alpha.
"Nup. Ea m.a vrajit pe mine."spun si ma indrept spre grupul unde era si iubita mea.
Ea se juca cu un mic copilas...era super dragut. Stiu. Am ajuns sa vorbesc ca o fata dar copilasul din poalele iubitei mele este pur si simplu superb. Ochii albastri se potrivesc perfect cu pielea alba si cu parul maroniu buclat al baietelului.
Iubita mea rade de mama focului atunci cand baietelul face cativa pasi si apoi cade.
Il ajut pe micul Junior sa se ridice si il sustin de manute pana ajunge din nou in bratele mici ale fetei.
"Frumusel baietel! Cine e mama sa?"o intreb.
"Mama sa e Luna fratelui tatei. Adica matusa mea. Si acest copilas superb e verisorul meu."
Il iau pe micul copilas de manuta si il duc mamei sale. De unde stiu cine e?
E nasa mea de botez.
"Sarut mana nasa."
"Fiule...decand nu te.am mai vazut..."spune si ma imbratiseaza. "Ce faci? Alpha si Luna sunt bine?"
"Sunt bine. Frumusel fiu."
"Multumesc fiule."
"Fiule?"intreaba Mira punandu.se langa mine pe iarba inalta.
"Iubito matusa ta e nasa mea de botez."
"Serios?"
"Da iubito."
"Ehm...voi doi sunteti impreuna?"intreaba nasa.
"Da matusica. Suntem suflete pereche."
"Cat ma bucur pentru voi!"zice si ne strange in brate. "Finul meu e un baiat bun. Va avea mare grija de tine."
"Stiu. Deja o face."o aud spunand.
Owee ce dragut! Imi lipesc mana de a sa si ne impleticim degetele. O sarut scurt pe buze si aud un marait in spate.
"Hei tata socrule!"il salut eu pe Alpha.
"Ce?"
"Sunt suflete pereche Marv. Nu au ce face."spune nașa.
"Okay. Trebuia sa se intample odata si odata nu?"spune si isi trece mana prin par frustrat.
Ma ridic in picioare si il bat pe umar asigurandu.l ca fiica sa e bine cu mine si el se mai linisteste.

Plecam si noi de pe pajistea verde spre casa iubitei mele. Ajungem in fata casei si nu am ce zice...imi place. E simplu dar stilat.
Ea ma trage nerabdatoare in camera ei lasandu.ma sa admir cum isi leagana soldurile cand urca scarile. Hristoase!!
Ajunsi in camera ei, ea merge sa faca un dus iar eu raman in camera analizand fiecare coltisor.
Poze cu actori din seriale cu vampiri si varcolaci se afiseaza pe toti peretii camerei. Oh Doamne...e moarta dupa Dylan O'Brien. Imi dau ochii peste cap si analizez mai departe.
Langa micul patut se afla o noptiera. In mijlocul camerei e un covor rosu. Masuta de machiaj e asezata langa usa fix langa dulapul de haine. Peretii camerei sunt albi. Simplu cum am mai spus.
Ceva de pe birou imi atrage atentia. O poza. Ma apropii si iau poza in mainile mele mari. Ochii mi se inrosesc instantaneu si furia imi pulseaza prin vene.

Hey fetelor...ce mai faceti? Bine? No? Bun. Uite si capitolul asta. Vot? No?
La media sunt ei doi ca un cuplu! Sunt frumosi nu? Nu?
Bine.*fata de catelus plouat*
Ly all:)

Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum