16

1.6K 87 12
                                    

Mira pov:
"Mikeee!" strig bucuroasa si ii sar in brate. Ma agat de gatul sau, iar el isi infasoara bratele puternice in jurul taliei mele.
"Lupisor mic...cate griji mi-am facut pentru tine... Esti bine?" ma intreaba sarutandu-ma pe frunte.
"Ma simt minunat. Sunt atat de fericita si va iubesc pe toti!" zic si il pup pe obraz.
"Wow, cata fericire aici..." spune Ayan si chicoteste.
"Da, incepe sa ma sperie." rapunde Mike si eu ma incrunt.
"Sunt binedispusa, doar atat. Anis ce face?" il intreb pe Mike.
"Pai...e la vraciul haitei... Ea, huh...ei bine, e insarcinata..." spune acesta stingher scarpinandu-si ceafa.
"Ce dragut! O sa devii tatic, bucura-te norocosule."
"Pai sunt fericit, abia astept sa se nasca micutul..."
"De unde stii ca e baiat?" intreb suspicioasa.
"Se numeste intuitie, Mira."
"Haha, foarte amuzant." spun si continui sa ma plimb alaturi de cei doi.
La un moment dat, ma cuprinde o stare de nostalgie, iar Ayan observa asta.
"Ce e, iubito?"
"Ayan...vreau si eu sa fiu mamica..."
"Oh, puiule, o sa fii, nu-ti fa probleme."  zice si ma saruta pe frunte.
"Ahm...daca vreti eu va las...ma duc sa o iau pe Anis..."
"Bine, Mike, sa ai grija de ei." spune Ayan si ii face jucaus cu ochiul.
Mike pleaca, lasandu-ne sa discutam linistiti.
"Ayan..."
"Da, iubito?"
"Putem sa avem un baietel?"
"Normal, scumpo. Vom fi o mare familie fericita, iti promit. Vom avea doi copii..." spune si ma incrunt. "...sau cati vei vrea tu si eu voi avea grija de voi, pentru ca asta e rolul meu. Sa am grija de voi si sa va protejez." zice si se opreste din mers, sarutandu-ma firav.

Ne desprindem usor, el tragand cu dintii de buza de jos.
"Hm...imi place asa." spun si il privesc inocent.
"Te iubesc, pitica mea."
"Si eu, uriasule." raspund cu o voce de copilas.
Ne mai plimbam putin, apoi hotaram sa facem cale-ntoarsa inapoi, spre casa.
Mergem incet, tinandu-ne de mana si privind spre soare. Imi place mult faptul ca ma simt iubita si ca in sfarsit sunt Luna lui cu drepturi depline.
O stare de ameteala ma cuprinde din senin si ma agat puternic de bratul lui Ayan, incercand sa nu cad. Acesta se intoarce spre mine si ma priveste ingrijorat.
"Mira, te simti bine, puiule?"
"Ayan..." incerc sa formez o propozitie, dar ameteala se inteteste si simt cum pleoapele imi devin grele si ma prabusesc in bratele lui Ayan.

Ayan pov:
O Doamne...
O iau repede in brate si alerg spre cabana parintilor sai.
Ajung in cateva minute si o pun pe canapea, in sufragerie, chemand-o apoi pe mama Mirei.
"Ce s-a intamplay, Ayan?" ma intreaba ea, ingrijorata.
"Nu stiu...ne intorceam spre casa si a lesinat..."
"Cred ca e o cadere de calciu..." spune ridicandu-se si plecand.
Peste cateva minute, revine in sufragerie cu cateva pastilute si un pahar cu apa.
"Sa le ia dupa ce se trezeste. O sa fie bine, Ayan." dau afirmativ din cap, nestiind ce as mai putea sa zic.
Ma asez langa ea si ii pun capul in poala mea, invelind-o cu o patura.

Ma trezesc repede, simtind ca micuta mea se tor foieste. Ma uit la ea si o sarut pe frunte, iar aceasta deschide ochii.
"Iubito, esti bine? Nici nu stii cat m-ai speriat...vrei ceva?''
"Vreau sa merg la baie." spune si se ridica, alergand spre baie. Ma duc dupa ea si o vad aplecata deasupra chiuvetei, tremurand frenetic.
"Iubito, ce e cu tine?"
"Nu stiu..." spune si isi da cu apa pe fata. Se sterge cu un prosopel, apoi face ochii mari si ma priveste ingrijorata.
"Ayan..."
"Da, puiule..."
"Hai in sufragerie. Vreau sa vorbesc cu mama."
"Bime, iubito."

Mira pov:
Ne intoarcem in sufragerie, unde ne astepta mama pe canapea.
"Mira, te simti bine? Uite ce fata palida ai..."
"Ayan, ne poti lasa putin singure?"
"Sigur, iubito." spune acesta si pleaca.
"Mama, cred ca sunt insarcinata." spun iar mama face ochii mari.
"Pe bune?! Hai sa facem un test de sarcina, scumpo." zice mama si imi aduce un test de sarcina, eu mergand la baie.
"Uh...te rog fii pozitiv..." ma rog in soapta asteptand sa se afiseze liniutele.
O liniuta...
Doua liniute...
O Doamne...
Imi acopar fata cu palmele de uimire si imi inabus un tipat.
Ies din baie si merg sa dau vestea cea mare.
"Mamaaa, sunt insarcinata!" strig usor, cat sa nu auda Ayan.
"O Doamnee! O sa fiu bunica!" chitaie mama fericita.
"Ma duc sa ii dau vestea si lui Ayan."
"Bine, scumpi, eu iti pregatesc ceva sa mananci."
Urc in camera mea si il vad pe Ayan stand pe pat, pat privind ganditor tavanul.
Intru in camera si ma arunc pe pat, zambind fericita.
"Ce e, Mira? Ce ai patit?"
"Iubitule..."
"Da..."
"Mai stii tu cum discutam noi despre copii?"
"Da..."
"Mai stii cum am zis ca vreau sa fiu mamica?"
"Sa nu-mi spui ca..."
"Ba da. Sunt insarcinataaaaa!!"
Tip si Ayan se ridica in sezut, avand lacrimi de fericire in ochi.
"Doamne, te iubesc nespus de mult!" zice si ma saruta pasional, mangaindu-mi pantecele.
"Aici e puiul nostru..."
"Da, iubitule. Aici e fetita noastra."
"Nu conteaza ca e fetita sau baiat, e puiul nostru, iubito!"
"Te iubesc, Ayan!" spun si el ma imbratiseaza strâns.
"Si eu va iubesc, Mira!"
***


So...hei lumeeee
Am postat acum
La media e cea  mai faina dovada ca sunteti cei mai tari oameni ever.
Va iubesc.
Ce ziceti ca va fi copilasul? Fata sau baiat?

Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum