14

1.7K 105 8
                                    

Hei, fetelooor...scuze ca lipsesc atat de mult, dar habar nu am ce e cu mine. Oficial, sunt o mafeoata😎😎 m-am injurat cu crush pana am ramas fara cuvintee😂😂 dar e ok, sunt bine. O sa postez mai des, macar incerc.
Va iubesc😘😘 Craciun fericit, scumpelor😻😻

Mira pov:
Ajungem in camera, iar Ayan ma aseaza usor pe pat, el stand deasupra mea. Ma priveste rugator si in scurt timp, imi captivă buzele intr-un sarut moale, un sarut fin si al' dracu' de incitant. Simt o senzatie ciudata, o senzatie pe care nu am mai simtit-o niciodata, un amalgan de senzatii...
Continua sa ma sarute firav, in timp ce-mi descheie capsele sutienului, dandu-l jos pe sub tricou. Coboara cu saruturi micute si fine pe gat, apoi pe linia maxilarului, facandu-ma sa gem usor. Isi baga mana pe sub tricoul meu si imi framanta sânii firav, eu muscandu-mi buza de placere.
"De ce iti musti buza aia? Lasa-ma pe mine, iubito..." zice si isi zdrobeste buzele de ale mele, intr-un sarut animalic. Ma musca jucaus de buza de jos, facandu-ma sa scancesc, apoi intrerupe sarutul, privind insistent locul unde ar trebui sa se afle marcajul meu. Inghit in sec.
"Mira, esti sigura?"
Dau din cap afirmativ.
Ma dezbraca de tricou, apoi si de pantaloni, lasandu-ma expusa in fata lui.
Ma rusinez si incerc sa-mi acopar sânii, cât timp el isi dezbraca tricoul.
"Oh, iubito, nu te rusina, puiule... Fata de mine, nu trebuie sa-ti fie rusine." spune si ma saruta pe frunte, apoi pe nas, pe buze si pe gat, oprindu-se acolo unde vrea sa ma marcheze.
Ma mai priveste odata, asigurandu-se ca sunt bine si incepe sa ma sarute iar.
La un moment dat, ii simt coltii pe pielea mea, gest ce ma face sa ma cutremur.
Isi infige usor coltii in pielea mea, eu suspinand de durere, apoi strapunge cat ai clipi osul si isi retrage coltii, lingând fiecare picatura de sânge.
"A durut rau?" ma intreaba grijuliu, cu vocea ragusita.
"Mă doare putin..." raspund iar el ofteaza, tragandu-ma deasupra lui.
"Acum tu, iubito."
Ma aplec peste pieptul sau si ii sarut usor gâtul, acolo unde trebuie sa fie marcajul meu.
Imi scot coltii (A\N: exprimare oribila, stiu) si strapung usor pielea, perforând repede osul, apoi retragandu-mi coltii.
Imi ridic privirea si nu observ nicio urma de durere pe fata lui Ayan.
Imi zambeste angelic si ma saruta fin. Se ridica si isi dezbraca pantalonii, aruncându-i undeva prin camera.
Se pune iar peste mine, sprijinandu-se in coate, si pot observa cum ochii i se inrosesc mai tare.
"Iubito, sa nu-ti fie frica. Va fi bine..." zice si ma dezbraca de lenjeria intima. Isi dezbraca si el boxerii, soptindu-mi usor la ureche:
"Nu te teme, puiule..."
"Îhîm." ingaim tematoare si il trag de ceafa, aplecandu-l deasupra mea, sarutandu-l provocator.
Limbile noastre danseaza un dans excitant si simt cum Ayan imi atinge miezul fierbinte. Gem infundat si imi dau capul pe spate.
"Ayan...te rog..."
"Shh, iubito..."
Imi ridica spatele si imi aseaza sub solduri o pernuta mica, la fel si sub cap.
Inchid ochii si astept sa ma patrunda, dar el sopteste:
"Mira, deschide ochii..."
Deschid ochii, iar el ma patrunde usor, eu adancindu-mi unghiile in spatele sau.
"Ayan...ma d-doare rau..."
"Sh, iubito, o sa treaca." zice si se adanceste mai mult in mine.
In acel moment, am simtit ca ceva s-a rupt in mine si o lacrima mi s-a scurs pe obraz.
Ayan se opreste putin si ma pupa pe frunte, apoi ma saruta pe buze, in timp ce incepe sa se miste usor. Suspin de durere, dar remarc ca dupa cateva minute, nu ma mai doare atat de tare, de fapt, inca nu simt acea placere.
"Mira, esti bine?"
"Îhîm." spun iar Ayan incepe sa se miste mai repede, obtinand niste gemete din partea mea.
O complexitate de senzatii se amesteca in stomacul meu si simt cum se acumuleaza o bila de presiune in interiorul meu.
"Ayan, sunt aproape...'' zic si el sporeste viteza, facandu-ma sa ma dezintegrez in bratele sale, in urma unui orgasm devastator.
Ayan isi da drumul dupa mine si iese din mine, eu scancind usor.
" Esti bine, puiule?" ma intreaba in timp ce ne acopera cu o patura mare.
"Sunt bine...acum...hm, vreau sa dorm." spun ghemuindu-ma la pieptul sau.
"Dormi, iubito. Esti minunata si te iubesc enorm, Luna mea suprema." zice si ne lasam amandoi purtati de lumea viselor...

***

Helooooo, cum vi se pare acest capitol? Vreau pareri, fetelor💓💝💗😘
Craciun fericit

Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum