Csak úgy cikáztak a gondolatok a fejemben. Először is: nem hiszem el, hogy lefeküdtem egy vadidegennel. Másodjára, nem csak, hogy lefeküdtem vele, de neki adtam az ártatlanságom, egy rohadt autó hátsóülésén. Mondjuk a kocsi az extra dögös, de akkor is, na! A Metallica az plusz pont volt, az ember is. Aztán jön ez az angyalnak nevezett, fura nézésű ürge, és közli velem, hogy valami elbaszott fattyú mutáns vagyok.- Mi is ez a succubus nevezetű valami? - kérdeztem rá a lényegre.
- Ez egy angyali-démoni lidérc. Más kultúrákban tündérnek is nevezik, vagy boszorkánynak. - Olvasta Sam a laptopja képernyőjén felvillanó oldal egyikét. - Ismertető jele a különleges szexuális kisugárzása és bármikor képes rávenni az embereket szexuális együtt létre, hogy erőre kapjon. Nem kifejezett szükséglete, de az életben maradáshoz és a fejlődéséhez elengedhetetlen. Hangulatát a forró, vagy fagyos levegő jellemzi.
- Ezt csináltad velem is? - Dörrent hirtelen Dean hangja. - Megbabonáztál, mint valami rohadt boszorkány, hogy megdugjalak? - Szinte már üvöltött, kikelve magából, és meg kellett kapaszkodjon a bárpultban.
Nem tudtam mi ütött belé, nem rég még kézen fogva akart besétálni ide.
- Ti lefeküdtetek? - tátotta el Sam a száját. - Jól vagy? - lépett oda a testvéréhez és próbálta megtartani annak súlyát. Mintha ez előbbi euforikus állapot elillant volna és most tért volna észhez.
- Én nem csináltam semmit. - Védekeztem, de már azt sem tudtam ki vagyok egyáltalán.
Már nem én vadásztam, belőlem lett a préda.
- Még szerencse, hogy túl élted! - Ölelte át Jo azon nyomban.
- Nem tudom hogyan. - Csóválta az a Castiel fazon a fejét. - Emberi teremtmények képtelenek rá. Elég szinte hozzáérniük egy succubushoz, és elhagyja őket minden életerejük.
- Mint valami feneketlen lélek nyelő. - Gondolkodott Sam hangosan, mintha ott sem lettem volna.
- ELÉG VOLT! - Már kiabáltam, magamból kikelve. - Azt sem tudom ki vagyok, vagy , hogy hol van az anyám?! Aztán kiderül, hogy egy ugyanolyan elbaszott szörny vagyok, mint amikre évek óta vadászom. Méghozzá az utolsó. - Meredten bámultam Dean-t, de ő mintha megmakacsolta volna magát, nem nézett rám. - Nem csináltam semmit Dean-el. - Ezt inkább Sam-nek magyaráztam. - Bántani pedig végképp nem akartam.
- Az érdekes az egészben, hogy nem érzem úgy, mintha kimosták volna a fejem. Volt dolgom 1-2 szörnyeteggel, de sose volt utána tiszta a tudatom. Most mégis az. Mintha önszántamból történt volna a dolog. Valahol mégis az aura vonzott és a legérdekesebb, hogy tényleg nem akart bántani. Szinte könyörögtem neki, hogy... - Mérgelődött Dean.
- Sajnálom. - Nyögtem ki végül, és hátrálva berohantam a szobámba.
Ott pedig sietve kezdtem összeszedni a legfontosabb dolgaimat, de ahogy megfordultam, Castiel állt mögöttem.
- Hová mész?
- Nem tudom. El innen. El, minden ember közeléből. - Ültem le az ágyamra.
- Nem kell elmenekülj. Kitalálunk valamit, hiszen valamilyen szinten a féltestvérem vagy. - Ült le mellém és empatikus próbálkozásként megütögette a kezem.
- Mégis mit? Dean közelébe sem akarok többé menni.
- Dean erős. Ha nem akarta volna, nem teszi meg, ezért is érdekes ez az egész. - Mondta. - Túl fogja tenni magát ezen. Egyenlőre az a dolgunk, hogy kiderítsük mi is történt a szüleiddel. Erre pedig van egy nagyon jó tervem.
YOU ARE READING
Eredendő bűn
Fanfiction- Kimegyek összerakni az új Berettát és kipróbálni, jön valaki? - A hatás nem maradt el. A fejek, amiket az újdonsült vendégek vágtak, megfizethetetlen volt. - Engem érdekelne! - pattant fel a Dean nevezetű, én pedig rögtön megbántam a kijelentésem...