Köszi-puszi AlexaSeres !! *-*
Szabályok:
Köszönd meg a díjat.
Tegyél fel 10 kérdést.
Válaszolj 10 kérdésre.
Írj magadról 10 tényt.
Jelölj meg személyeket a díjra.
Menjünk sorba:
10 tény:
1. Régen gyűlöltem, hogy göndör a hajam, most meg már nem is jutna eszembe kivasalni.
2. Nem nézek tv-t.
3. Mindent amit csak lehet szója szósszal eszek.
4. 8-10 éve mindig pirosra van lakkozva a körmöm. Ez már amolyan tartozék.
5. Utálok telefonálni.
6. Nagyon régen olvastam rendes könyvet, ugyanis eléggé válogatós lettem és nem találtam nekem valót.
7. Általában a karaktereimet magamról formázom. (Ezért mind vörös hajú)
8. Kicsinek BackStreetBoys rajongó voltam.
9. Évekig anorexiával küzdöttem, legalábbis az egyik ágával, de mióta kapcsolatban élek, a párom figyel erre és mindig emlékeztet, hogy enni fontos... ha kell nem állhatok fel addig az asztaltól.
10. Nagyon ritkán sírok. Ha mégis, akkor képes vagyok fél napig megállás nélkül. (Rengeteg a stressz.)
10 válasz:
1. Ha találkozhatnál ezen a világon bárkivel, ki lenne az?
Ez kérdés volt? :D J-e-n-s-e-n-P-e-r-f-e-c-t-A-c-k-l-e-s !!! Vagy, ha nem élő személyről beszélünk, akkor a nagymamámmal, akit soha nem ismertem.
2. Melyik a kedvenc könyved és miért?
Nikki Sixx - Heroin Diaries könyve. Tele van sötétséggel és a maga valójában gyönyörű. Reális életrajzi könyv, mégis hihetetlen történetekkel.
3. Melyik sorozatot (esetleg filmet) láttad utoljára? Hogy kerültél be a fandomba?
Éjszaka ment a Csontváros, így azt néztem a Cool-on. Olyan 2006-7 környékén belebotlottam az SPN-be és onnan lefelé húzott a lejtőn. :D (A többiről nem nyilatkozom most.)
4. Füzetbe, vagy gépbe írsz szívesebben?
Informatikus a végzettségem, így gépen jobbon otthon érzem magam, de ha nem adott a lehetőség, akkor a füzet is megteszi.
5. Melyik városba jutnál el legszívesebben, miért?
Texas állam eléggé vonz, ugyanis imádom a vadnyugati filmeket.
6. Van valami furcsa szokásod? Ha igen, mi?
Egy élet nem lenne elég a felsorolásához, de lássuk csak: Csak keskeny végű villával eszek, laposabb kanállal. Utálom az üveg koccanás hangját, nem szeretem, ha rendetlenség van körülöttem. Kizárólag bokazoknit hordok, nem bírom a gyerekzsivajt, állandóan pödröm a hajam. Sűrűn elfelejtek enni/inni. Szeretek víz alatt sírni. Órák hosszat képes vagyok egyetlen képet nézegetni Jensen-ről.
7. Gyűjtöttél valamit kiskorodban? Vagy még most is?
Szalvétákat. Posztereket és mindenféle ifjúsági újságot.
8. Melyik a kedvenc évszakod és miért?
A nyár. Ugyanis olyankor tudok úgy öltözködni, ahogy tényleg szeretek.
9.Van olyan, hogy egyszerűen nem írsz hetekig, aztán robban a fejedben az ihlet?
Igeeeen! :DDD
10. Angst vagy Happy end? Melyiket szereted jobban olvasni és melyiket szereted jobban írni?
Hangulat függő. Bele-bele csempészek mindenből egy picit, de általában Happy End a történeteim vége. Bár... ki tudja ;)
10 kérdés:
1. Ki a példaképed? (Ha van ilyen)
2. Van testvéred?
3. Melyik fajta zenei stílust szereted a legjobban?
4. Tornacipő vagy magassarkú?
5. Rövid, vagy hosszú haj?
6. Szoktál sportolni? Ha igen, mit?
7. Hogy írnád le a szobádat röviden?
8. Melyik a kedvenc neved? (Amit esetleg a gyerekednek is adnál majd a jövőben?)
9. Hogy állsz a
10. Melyik napszakban szeretsz leginkább írni?
Jelöltek:
AlexaSeres - Csokit vagy csalok
larabutler24 - Supernatural/Odaát idézetek és tények
YOU ARE READING
Eredendő bűn
Fanfiction- Kimegyek összerakni az új Berettát és kipróbálni, jön valaki? - A hatás nem maradt el. A fejek, amiket az újdonsült vendégek vágtak, megfizethetetlen volt. - Engem érdekelne! - pattant fel a Dean nevezetű, én pedig rögtön megbántam a kijelentésem...