El sem hiszem, hogy gondoltál rám! *-* Köszönöm a díjat ForestWinchester67 !
Szabályok:
Köszönd meg a díjat.
Tegyél fel 10 kérdést.
Válaszolj 10 kérdésre.
Írj magadról 10 tényt.
Jelölj meg személyeket a díjra.
Menjünk sorba:
10 tény:
1. Körülbelül 10 éves korom óta írok fanfiction-ket, a CSI: Miami-vel kezdtem, akkoriban még Ryan Wolf volt életem "szerelme".
2. Régen basszusgitároztam, most pedig dobolni tanulok. Vonzanak a "Nőies" hangszerek.
3. Oda-vissza vagyok a pszichológiáért.
4. Több, mint 2 éve nem élek a szüleimmel. Azóta a párommal vagyok és imádom, hogy tolerálja a kis "hobbijaimat". #elmebetegmódonfangörl
5. A húgom a legjobb barátnőm. AlexaSeres <3
6. Minden vágyam, hogy egyszer közös képet készíthessek Jensen-el. *-* (Majd öregen ülök és potyognak rá a fangörl könnyeim. És persze az unokák, jhaaajjjhhh! Azok a áldott teremtmények! Lenne mit mesélnem nekik. :D)
7. Nagyon szeretnék egyszer az írásból megélni.
8. Imádom a munkámat. Jogi asszisztensként dolgozom, ami több szempontból is pozitív. 1, Kötetlen a munkaidőm. 2, Nincs benn a főnököm szinte soha. 3, Ha nagyon nincs munka, sorozatot nézhetek, vagy írhatok...
9. Metallica fanatikus vagyok.
10. Szeretek feltűnően öltözködni.
10 válasz:
1. Milyen magas vagy?
168 cm vagyok.
2. Mi a kedvenc idézeted?
It's not that I'm rebelling. It's that I'm just trying to find another way. /Edie Sedgwick/
3. Van bakancslistád? Ha igen, sorolj fel róla 3 dolgot!
1, Venni egy motort.
2, Találkozni Jensen A. -el. *-*
3, Megteremteni mindent, amire szükségem van.
4. Miért kezdtél el írni?
Ez elég érdekes történet. Rengeteg blogot olvasgattam, mikor is ráírtam az egyik lánykára, hogy gratuláljak neki. (Azóta az egyik legjobb barátnőm.) Ő vitt bele komolyabban.
5. Mi az amit a legjobban szeretsz magadban?
Nincs olyan probléma, amit ne tudnék megoldani. Eléggé kitartó lettem az utóbbi időben.
6. Hiszel a karmában?
Igen.
7. Mi a kedvenc zenéd?
Igazából nehéz lenne felsorolni, így csak egy párat: Metallica összes, Mötley Crüe, Ossian, GunsNRoses, Sixx:AM, Lana Del Rey, Amy Winehouse, Stevie Nicks, Lady Gaga, Nevergreen, VolBeat, HIM, The White Buffalo, Shania Twain és imádom Hans Zimmert.
8. Van élet a halál után?
Én hiszek benne, hogy van folytatás valamilyen formában.
9. Ha bárhová elutazhatnál hová mennél? Miért oda?
Szeretnék egyszer Amerikába utazni. Végig hasítani a 66-os utat a motorommal.
10. Mit gondolsz a Halloween-Halottak napja mizériából, ami minden évben visszajön, mi szerint ne ünnepeljük a Halloween-t, mert az egy amerikai ünnep?
Én személy szerint IMÁDOM ezt az ünnepet. Rajongok az ijesztő dolgokért és a fekete színért... Szeretem, hogy most már a Farsangon túl is van lehetőség beöltözős bulikat csinálni.
10 kérdés:
1. Ha egyetlen filmet vagy sorozatot ki kellene emelned, melyik lenne a number one?
2. Játszol valamilyen hangszeren?
3. Minek tanulsz? (Ha még tanulsz)
4. Van háziállatod?
5. Milyen színű a szobád?
6. Jelenleg mi a telefonod háttérképe?
7. Mi alapján döntöd el, hogy melyik történetet olvasod el itt wattpadon?
8. Füzetbe, vagy inkább gépen szeretsz írni?
9. Mit gondolsz a Marvel és/vagy DC filmekről?
10. Szoktál káromkodni?
Jelöltek:
AlexaSeres - Erre vártunk
ForestWinchester67 - The other half
AbbyWinchester8379 - Smaragdfogat
Nebirots - Supernatural Texts
city_of_angels98 - Zombie Apocalypse
YOU ARE READING
Eredendő bűn
Fanfiction- Kimegyek összerakni az új Berettát és kipróbálni, jön valaki? - A hatás nem maradt el. A fejek, amiket az újdonsült vendégek vágtak, megfizethetetlen volt. - Engem érdekelne! - pattant fel a Dean nevezetű, én pedig rögtön megbántam a kijelentésem...